SWAG Nakrętka koła 50 92 9463 Mielec
Informacja ogólna zgodnie z ich przeznaczeniem. Prace montażowe może wykona wyłącznie przeszkolony, fachowy personel. W normalnym przypadku produkty dostarczane są bez instrukcji montażu. Właściwości Grubość [mm]: 31,0 średnica zewnętrzna [mm]: 28,0 Gwint wewnętrzny [mm]: M12 x 1,5 Jakość/Klasa: 10 …
Liczba ofert: 0
Podobne produkty nowe i używane
-
od 412,69 zł Oferta sklepu
Laufenn I Fit Van Ly31 205/65R16 107/105T
49 km -
od 299 zł Oferta sklepu
Xblitz Prime
0,5 km -
od 648,94 zł Oferta sklepu
Prido X6
0,6 km -
od 219,99 zł Oferta sklepu
Mbg Line Kompresor Samochodowy 845 Pro
0,6 km -
od 243,30 zł Oferta sklepu
PRO-X3
0,6 km -
od 495,99 zł Oferta sklepu
Barum Polaris 6 215/55R18 99V XL FR
49 km -
od 143,99 zł Oferta sklepu
Black&Decker ADV1200
0,6 km -
od 206,89 zł Oferta sklepu
Tracmax A/S Trac Saver 195/65R15 91H
49 km -
od 368,99 zł Oferta sklepu
PRO-X-5
36 km -
od 251,19 zł Oferta sklepu
Kleber Quadraxer 3 195/65R15 91H
49 km -
od 148,04 zł Oferta sklepu
Black&Decker Flexi PD1200AVK
0,6 km -
od 306,29 zł Oferta sklepu
Dębica Frigo Hp2 205/60R16 96H Xl
49 km -
od 315 zł Oferta sklepu
Dedra Z Rozruchem 12/24V 20-350Ah DEP030
0,2 km -
od 443,69 zł Oferta sklepu
Barum Polaris 6 215/55R17 98V XL FR
49 km -
od 171,50 zł Oferta sklepu
DEDRA DEP010 6V/12V
0,2 km -
od 351,79 zł Oferta sklepu
Fulda Kristall Control HP2 205/60R16 92H
49 km -
od 231,99 zł Oferta sklepu
Uniroyal WinterExpert 195/65R15 91T
49 km -
od 287,89 zł Oferta sklepu
Kleber Quadraxer3 205/55r16 91h
49 km -
od 459,59 zł Oferta sklepu
Continental ContiWinterContact TS 830 P 205/55R16 91H MO
49 km -
od 351,99 zł Oferta sklepu
Nokian Snowproof 2 205/55R16 91H
49 km -
od 242,19 zł Oferta sklepu
Dębica Navigator 3 195/65R15 91H
49 km -
od 448 zł Oferta sklepu
Volt Polska Agm 12V 24A 100Ah (29940)
50 km -
od 431,79 zł Oferta sklepu
Continental WinterContact TS 870 205/55R16 91H
49 km -
od 383,89 zł Oferta sklepu
Continental AllSeasonContact 2 205/55R16 91H
49 km -
od 263,79 zł Oferta sklepu
Barum Polaris 6 205/55R16 91T
49 km -
od 281,39 zł Oferta sklepu
Dębica Frigo Hp2 205/55R16 91H
49 km -
od 292,29 zł Oferta sklepu
Nokian Tyres Seasonproof 1 205/55R16 91H
49 km -
od 414,29 zł Oferta sklepu
Bridgestone Turanza All Season 6 225/45R17 94V Fr
49 km -
od 291,49 zł Oferta sklepu
Dębica Navigator 3 205/55R16 94V XL
49 km -
od 279,99 zł Oferta sklepu
Neo Podnośnik Warsztatowy Żaba 2.5 T
0,6 km -
od 303,99 zł Oferta sklepu
Nokian Tyres Seasonproof 2 205/55R16 91V
49 km -
od 396,49 zł Oferta sklepu
Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 205/55R16 91V
49 km
Opis
Informacja ogólna zgodnie z ich przeznaczeniem. Prace montażowe może wykona wyłącznie przeszkolony, fachowy personel. W normalnym przypadku produkty dostarczane są bez instrukcji montażu. Właściwości Grubość [mm]: 31,0 średnica zewnętrzna [mm]: 28,0 Gwint wewnętrzny [mm]: M12 x 1,5 Jakość/Klasa: 10 Rozmiar klucza: 19 Kształt łba śruby / nakrętki: Sześciokąt zewnętrzny Mocowanie koła: Osadzenie stożkowe F Materiał: Stal Powierzchnia: chromowany Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z pokrywą Strona zabudowy: Oś tylna, Oś przednia Ciężar [kg]: 0,060 uwzględnić informację serwisową: Opis Zawieszenie samochody osobowe: pozostałe Układ zawieszenia, to jeden z najistotniejszych elementów konstrukcyjnych każdego samochodu. Ma on kluczowy wpływ na komfort, a przede wszystkim na bezpieczeństwo jazdy. Jak każdy z podzespołów samochodowych przeszedł on wiele zmian i ulepszeń, powstało też wiele odmian tego układu. Zawieszenie to zespół elementów łączących koła z resztą pojazdu. Układ przenosi siły, powstające podczas pracy koła, na nadwozie. Zapewnia stabilność i sterowność samochodu i ma bezpośredni wpływ na komfort we wnętrzu samochodu. W skład zawieszenia wchodzą: elementy prowadzące koło - wahacz, drążek poprzeczny, wzdłużny; elementy resorujące - sprężyna śrubowa, resor piórowy; elementy tłumiące – amortyzator. Obecnie stawia się wiele sprzecznych wymagań układom zawieszenia. Samochód musi być komfortowy, ale jednocześnie dobrze się prowadzić przy większych prędkościach. Zawieszenie musi działać sprawnie, gdy samochód jest w pełni obciążony i kiedy w samochodzie znajduje się tylko kierowca. Musi dobrze sprawować się podczas dynamicznego przyspieszania i dynamicznego hamowania. Musi sprawdzać się w ruchu miejskim, jak i na autostradzie. Jak widać producenci musieli pogodzić wiele sprzecznych wymagań, więc wypracowane ostatecznego rozwiązania, to prawdziwa sztuka kompromisu. Podstawowy podział według typu zawieszenia, to podział na układy zależne i niezależne. W układach zależnych koła osi połączone są ze sobą na sztywno mostem. Ruch jednego koła powoduje więc ruch drugiego koła, osadzonego na drugim końcu mostu. Wpływa to negatywnie na trakcję i stabilność samochodu. Rozwiązanie to wymusza na inżynierach pozostawienie odpowiedniej ilości miejsca dla pionowo pracującego układu. Ogranicza to przestrzeń bagażową, a na przedniej osi wymusza podniesienie silnika do góry, co z kolei podnosi środek ciężkości pojazdu. Problemem jest też wysoka masa układu, zwłaszcza kiedy na osi występuje przekładnia. Powoduje to występowanie wzdłużnych drgań kątowych podczas pokonywania poprzecznych nierówności. Zawieszenie zależne ma jednak swoje zalety - prostota, względna bezawaryjność i wysoka trwałość. Zespół wymienionych cech powoduje, że układ ten najczęściej stosowany jest w samochodach terenowych i ciężarowych. Zawieszenie zależne - resory piórowe. Najpopularniejszym i najprostszym rozwiązaniem konstrukcyjnym w zawieszeniu zależnym jest zastosowanie resorów piórowych, które pełnią rolę elementów resorujących i prowadzących. Mogą one przenosić siły we wszystkich trzech kierunkach, a dodatkowo przenoszą momenty reakcyjne przyspieszania i hamowania. Jest to proste, tanie i trwałe rozwiązanie. Dodatkowo rozwiązanie to dobrze sprawuje się w samochodach ciężarowych, ze względu na podparcie resorem dwóch, odległych punktów podwozia, co pozytywnie wpływa na rozkład obciążeń załadunkowej części samochodu. Zawieszenie zależne - sprężyny śrubowe, drążki reakcyjne. W przypadku zawieszenia zależnego, rolę elementu resorującego mogą pełnić też sprężyny śrubowe, jednak w takim wariancie muszą one współpracować z drążkami reakcyjnymi, ustalającymi położenie mostu. Takie rozwiązanie nieznacznie podnosi komfort jazdy, jest on większy niż przy zastosowaniu resorów piórowych, jednak komplikuje poprzeczne ustalenie sztywnego mostu. W tym wypadku najczęściej stosuje się pojedynczy drążek Panharda mocowany z jednej strony do nadwozia, a z drugiej do mostu. Kolumna McPherson'a. W zawieszeniu niezależnym, koła jednej osi, w wyniku działających na nie sił, poruszają się niezależnie od siebie. Rozwiązanie to wymaga użycia większej ilości elementów konstrukcyjnych w stosunku do zawieszenia zależnego, tj. wahaczy i drążków. Układ nie zajmuje dużo miejsca i nie wymaga podniesienia podłogi samochodu, jednocześnie znacząco poprawia komfort i trakcję pojazdu. Z wyżej wymienionych powodów najczęściej możemy spotkać go w samochodach osobowych. Najpopularniejszym rozwiązaniem stosowanym w zawieszeniu niezależnym, przednim jest kolumna McPhersona. Składa się ona z umieszczonego współosiowo, wewnątrz sprężyny amortyzatora, który jest jednocześnie elementem prowadzącym, gdzie jego dolna część jest przymocowana do górnego punktu zwrotnicy, stanowiąc jej połączenie z nadwoziem samochodu. Jednocześnie ma on możliwości obrotu wokół własnej osi. Dolna część zwrotnicy jest połączona z wahaczem poprzecznym. Konstrukcja McPhersona jest lekka, tania w produkcji, zajmuje mało miejsca i umożliwia zastosowanie dużego skoku zawieszenia. Wadą tego rozwiązania jest przenoszenie drgań na karoserię, pochodzących od pokonywanych przez koło nierówności nawierzchni. Dodatkowo, podczas skręcania, co odbywa się przez obrót całej kolumny, nieznacznie zmieniają się kąty pochylenia kół względem podłoża, a także występuje niekorzystne tarcie w gnieździe tłoczyska amortyzatora. Zawieszenie niezależne, z podwójnym wahaczem poprzecznym. Drugim popularnym typem zawieszenia niezależnego, stosowanym na przedniej i tylnej osi pojazdu, jest zawieszenie wielowahaczowe, które jest kombinacją wahaczy wzdłużnych, poprzecznych, skośnych i drążków. Najczęściej stosuje się dolny wahacz wzdłużny i dwa drążki poprzeczne. Do dolnego zamocowany jest amortyzator ze sprężyną. Taka kombinacja zapewnia możliwie najmniejsze zmiany kątów zbieżności i pochylenia pod wpływem zmian obciążeń pojazdu i jego ruchu. Rozwiązanie to jest dość drogie w konstrukcji i eksploatacji, dodatkowo charakteryzuje względnie dużą masą nieresorowaną. Jednak pomimo tych wad, zawieszenie wielowahaczowe charakteryzuje się bardzo dobrą trakcją i komfortem w niemal wszystkich warunkach eksploatacji. O marce SWAG MULTILINIA SWAG jest jednym z wiodących na świecie partnerów motoryzacyjnego aftermarketu. Marka jest znana na rynkach międzynarodowych z oferty ponad 26 000 samochodowych części zamiennych w jakości OE, dostępnych do wszystkich niemieckich oraz innych europejskich samochodów osobowych. Od ponad 60 lat klienci ufają firmie SWAG jako specjaliście aftermarketowemu, oferującemu niezawodne, trwałe i precyzyjnie wykonane produkty. SWAG to silna marka, na której można polegać.
Specyfikacja
Podstawowe informacje
| Marka |
|
| Liczba sztuk |
|
Fizyczne
| Gwint |
|
Techniczne
| Typ samochodu |
|