
Polski e-konsument. Dekada zmian (E-book) Mielec
Kim dziś jest Polak kupujący w sieci? W 2010 roku nie wiedzieliśmy zbyt wiele o ludziach, którzy decydowali się robić zakupy w internecie. Wówczas ukazała się książka Polski e-konsument. Typologia, zachowania, która przez lata była najważniejszą lekturą i inspiracją dla praktyków i badaczy zachowań …
Liczba ofert: 0

Podobne produkty nowe i używane
-
od 45,64 zł Oferta sklepu
Szukając Dory Maar. Historia słynnej surrealistki, którą zniszczył Picasso
26 km -
od 33,16 zł Oferta sklepu
Muzyka otchłani
26 km -
od 32,21 zł Oferta sklepu
Joga terapeutyczna w leczeniu traumy. Zastosowanie zasad teorii poliwagalnej w samozapoznaniu, pracy - Karnawałowe ceny HITÓW z odbiorem za 0 zł lub
26 km -
od 37,54 zł Oferta sklepu
Mroczne lustro
26 km -
od 22,81 zł Oferta sklepu
Tata Oli na stoku. Tata Oli. Tom 14 - Odbiór w księgarni 0 zł | 10,99 zł wysyłka lub BEZPŁATNIE przy zamówieniu od 149 zł
26 km -
od 39,12 zł Oferta sklepu
W trybach chaosu. Jak media społecznościowe przeprogramowały nasze umysły i nasz świat
26 km -
od 34,40 zł Oferta sklepu
Bridgertonowie. Grzesznik nawrócony
26 km -
od 28,56 zł Oferta sklepu
Strażnik jeziora
26 km -
od 31,26 zł Oferta sklepu
Bridgertonowie. Oświadczyny
26 km -
od 31,26 zł Oferta sklepu
Krótka historia czasu
26 km -
od 31,76 zł Oferta sklepu
Rey Blanco. Biały Król
26 km -
od 47,14 zł Oferta sklepu
Old Boy. Tom 1
26 km -
od 38,83 zł Oferta sklepu
Bogaty ojciec, biedny ojciec. Czego bogaci uczą swoje dzieci na temat pieniędzy i o czym nie wiedzą biedni i klasa średnia - Robert Kiyosaki
26 km -
od 23,75 zł Oferta sklepu
Martwe zwierzęta
26 km -
od 29,52 zł Oferta sklepu
Minecraft. Próba sił
26 km -
od 32,22 zł Oferta sklepu
Samotny wilk
26 km -
od 24,09 zł Oferta sklepu
Koty z Shinjuku
26 km -
od 36,35 zł Oferta sklepu
Teoretyczne i praktyczne konteksty funkcjonowania ochotniczych straży pożarnych w krajowym systemie ratowniczo-gaśniczym. Aspekty prawno-organizacyjne
26 km -
od 39,12 zł Oferta sklepu
Czasy, które nadejdą
26 km -
od 37,53 zł Oferta sklepu
Niespokojne pokolenie. Jak wielkie przeprogramowanie dzieciństwa wywołało epidemie chorób psychicznych
26 km -
od 19,75 zł Oferta sklepu
Najfutbolniejsi komiks 2 Tajemnica turnieju gwiazdkowego
26 km -
od 28,29 zł Oferta sklepu
Najdłuższa podróż
26 km -
od 22,04 zł Oferta sklepu
Wenecja
26 km -
od 12,90 zł Oferta sklepu
Świat Frankie
26 km -
od 34,01 zł Oferta sklepu
Krótki kurs Tradycyjnej Medycyny Chińskiej
26 km -
od 8,90 zł Oferta sklepu
Do grobowej deski Rhys Bowen
50 km -
od 31,70 zł Oferta sklepu
Czytelniku, nienawidzę Cię!
26 km -
od 22,84 zł Oferta sklepu
Dom przy ulicy Amélie
26 km -
od 31,26 zł Oferta sklepu
Nocny agent - Matthew Quirk
26 km -
od 33,57 zł Oferta sklepu
Książka Kamasutra Extra
26 km -
od 25,89 zł Oferta sklepu
Poznać kobietę - Amos Oz
26 km -
od 34,40 zł Oferta sklepu
Asteriks. Asteriks i Normanowie. Tom 9 - Karnawałowe ceny HITÓW z odbiorem za 0 zł lub wysyłka od 10,49 zł
26 km -
od 40,75 zł Oferta sklepu
Historia wczoraj i dziś NEON podręcznik dla klasy 4 szkoły podstawowej EDYCJA 2023-2025
26 km -
od 212,99 zł Oferta sklepu
Pakiet Harry Potter. Tomy 1-7: Kamień filozoficzny, Komnata tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Zakon Feniksa, Książę Półkrwi, Insygnia śmierci
0,6 km
Opis
Kim dziś jest Polak kupujący w sieci? W 2010 roku nie wiedzieliśmy zbyt wiele o ludziach, którzy decydowali się robić zakupy w internecie. Wówczas ukazała się książka Polski e-konsument. Typologia, zachowania, która przez lata była najważniejszą lekturą i inspiracją dla praktyków i badaczy zachowań Polaków w sieci. Minęła dekada, a że w dzisiejszym cyfrowym świecie dziesięć lat to niemal wieczność, Magdalena Jaciow i Robert Wolny postanowili ponownie podjąć temat i przyjrzeć się temu, jak robimy zakupy online w 2020 roku. Z monografii Czytelnik dowie się między innymi: jak zdefiniować e-konsumenta, m-konsumenta i konsumenta cyfrowego jak zmienił się polski e-konsument dlaczego robi zakupy w sieci co najczęściej trafia do jego koszyka zakupów jak kupuje w sieci Spis treści: Wprowadzenie Rozdział 1. Jak definiować polskiego e-konsumenta? - dylematy terminologiczne1.1. E-konsument - definicja i zakres pojęcia 1.2. Proces nabywczy e-konsumenta 1.3. Uwarunkowania zachowań nabywczych e-konsumenta Rozdział 2. Jak badać polskiego e-konsumenta? - dylematy metodyczne 2.1. Źródła informacji o e-konsumencie 2.2. Metody i techniki badania e-konsumenta 2.3. Założenia metodyczne badania polskiego e-konsumenta Rozdział 3. Jak zmienił się polski e-konsument? - dylematy poznawcze 3.1. Portret polskiego e-konsumenta 3.2. Koszyk zakupów polskiego e-konsumenta 3.3. Postawy polskiego e-konsumenta wobec zakupów w sieci 3.4. Zaangażowanie polskiego e-konsumenta w sieci Rozdział 4. Jak wykorzystać wiedzę o polskim e-konsumencie? - dylematy aplikacyjne 4.1. Typy polskiego e-konsumenta 4.2. Komunikacja z e-konsumentem w sieci Bibliografia
Specyfikacja
Podstawowe informacje
Autor |
|
Dodatkowe informacje
Wybrane wydawnictwa |
|