Zdjęcie Krótkowzroczność strategiczna menedżerów - Mielec

Krótkowzroczność strategiczna menedżerów Mielec

4,5
3 opinie

Krótkowzroczność strategiczna menedżerów ❤️ Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ❤️ ✔️ Krótkowzroczny strateg nie zwraca uwagi na zmiany potrzeb klientów. W zażartej konkurencji z głównym rywalem nie zauważa też przełomowych zmian technologii. Nie dostrzega problemów społecznych, zmian klimatu, …

Ostatnia znana cena: 29,73 zł Najbliżej: brak

Liczba ofert: 0

Podobne produkty nowe i używane

Opis

Krótkowzroczność strategiczna menedżerów ❤️ Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ❤️ ✔️ Krótkowzroczny strateg nie zwraca uwagi na zmiany potrzeb klientów. W zażartej konkurencji z głównym rywalem nie zauważa też przełomowych zmian technologii. Nie dostrzega problemów społecznych, zmian klimatu, biedy. Podobnie potrafi przeoczyć konkurenta, nie może więc wygrać rywalizacji rynkowej. Ten sam strateg, którego obarcza się odpowiedzialnością za porażki, jest jednak ojcem wcześniejszych sukcesów firmy. Oskarżanie menedżera o krótkowzroczność to droga donikąd, zwykłe szukanie winnego. Zrozumienie krótkowzroczności strategicznej wymaga głębszego, szerszego oraz rzetelnego spojrzenia. Otwiera ono drogę do właściwego zrozumienia strategii, do wdrażania lepszych rozwiązań, a dalej – do przyszłych sukcesów firmy. Warto więc zająć się krótkowzrocznością strategiczną, bowiem rozwiązanie problemów, które to zjawisko wywołuje, zawiera obietnicę lepszej i długiej przyszłości firm. „Przedstawiona monografia jest dziełem oryginalnym, które nie ma swojego odpowiednika w piśmiennictwie polskim, a nawet w światowym. Stanowi doskonałe opracowanie w obszarze zarządzania strategicznego, co czyni z niej ważną pozycję referencyjną w dyscy-inie nauk o zarządzaniu i jakości. Zamieszczenie praktycznych przykładów czyni z opracowania dzieło o charakterze nie tylko stricte naukowym, ale i a-ikacyjnym, co jest jednym z ważnych post-atów charakterystycznych dla dyscy-iny nauk o zarządzaniu. Kolejną wartością publikacji jest zaproponowanie ramy teoretycznej do badania krótkowzroczności, z jednoczesnym eksponowaniem uwarunkowań jednostki-człowieka oraz interakcji międzyludzkich”. Z recenzji prof. dr hab. Ewy Stańczyk-Hugiet Wojciech Czakon – profesor nauk ekonomicznych, twórca i kierownik Katedry Zarządzania Strategicznego na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Wcześniej pracownik Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, gdzie stworzył Katedrę Teorii Zarządzania. Wieloletni wykładowca MBA Wyższej Szkoły Bankowej w Chorzowie. Interesuje się zjawiskami międzyorganizacyjnymi, strukturami i strategiami firm wobec ważnych aktorów otoczenia. Zgłębiając behawioralne uwarunkowania strategii (m.in. preferencje, interpretacje, zaufanie), otwiera drogę do skuteczniejszych zachowań strategicznych firm. Autor ponad 200 publikacji z zakresu zarządzania strategicznego w polskich i międzynarodowych czasopismach naukowych. Redaktor wydań specjalnych dotyczących koopetycji (m.in. w „Long Range Planning”, „Industrial Marketing Management”, „International Studies of Management & Organization”). Kierownik projektów badawczych finansowanych ze środków Narodowego Centrum Nauki, Horyzont 2020 oraz 7 Programu Ramowego UE. Członek naukowych organizacji krajowych (Komitet Nauk Organizacji i Zarządzania Polskiej Akademii Nauk) i zagranicznych (Academy of Management, European Academy of Management, International Society for Professional Innovation Management, European Institute for Advanced Studies in Management). Profesor wizytujący uczelni polskich, włoskich i francuskich. Autorzy: Wojciech Czakon EAN: 9788323349389 Głębokość: 19.000000 ISBN: 978-83-233-4938-9 Liczba stron: 210 Oprawa: Twarda Rodzaj: Książki Rok wydania: 2021 Szerokość: 158 Wydanie: 1 Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego Wysokość: 240 ✔️ Autorzy: Wojciech Czakon Wydanie: 1 Rok wydania: 2021 Oprawa: Twarda ISBN: 978-83-233-4938-9 Wysokość: 240 EAN: 9788323349389 Szerokość: 158 Głębokość: 19.000000 Rodzaj: Książki Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego Liczba stron: 210 Produkt fabrycznie nowy. ➡️ Kategoria :Kultura i rozrywka/Książki i Komiksy/Książki naukowe i popularnonaukowe Krótkowzroczność strategiczna menedżerów ✅ Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ✅ Numer: 9788323349389, PLA-9788323349389. ✅ Waga: 0.25 kg.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Wojciech Czakon
Okładka
  • Twarda
Rok wydania
  • 2021
Ilość stron
  • 210
ISBN
  • 9788323349389
Model
  • twarda

Opinie Krótkowzroczność strategiczna menedżerów

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4,5 na podstawie 3 opinie
  • a...0
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Polecam, świetnie się czyta, autor pisze przystępny językiem i autentycznie czuć, że wie o czym pisze, do tego ma dar pisania ciekawie, co nie jest proste i tak oczywiste.
    • merytoryka
    • wartość naukowa
  • r...o
    3,5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Książka polecana zwłaszcza kadrze menedżerskiej niższego rzędu. Dobra pozycja dla słuchaczy MBA. Choć trochę ciężko się czyta z uwagi na drobną czcionkę, ale treść jest godna uwagi.
    • akcja
    • fabuła
    • jakość wydania
    • merytoryka
  • p...n
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.