Alexander Scriba Travel 0240 Michałowo

4,4
21 opinii

Scriba Travel "Scriba Travel” to emocjonująca gra słowna, która jednocześnie jest znakomitym treningiem myślenia i koncentracji. Rozgrywki w „Scribę” to świetny sposób na poszerzenie swojego słownictwa i naukę poprawnej pisowni. Gra adresowana jest do całej rodziny. Nieduże opakowanie sprawia, że …

od 52,81 Najbliżej: 31 km

Liczba ofert: 3

Oferta sklepu

Opis

Scriba Travel "Scriba Travel” to emocjonująca gra słowna, która jednocześnie jest znakomitym treningiem myślenia i koncentracji. Rozgrywki w „Scribę” to świetny sposób na poszerzenie swojego słownictwa i naukę poprawnej pisowni. Gra adresowana jest do całej rodziny. Nieduże opakowanie sprawia, że zmieści się zawsze w walizce i możną ją zabrać w każdą podróż. Zawartość opakowania plansza, 100 tabliczek z literami, 3 puste tabliczki, 3 tabliczki ze strzałkami, 2 tabliczki z kółkiem, 4 półeczki, worek foliowy, notes, instrukcja. Najważniejsze zasady: Tabliczki specjalne: Tabliczka "czysta" (bez litery) może zastąpić w grze każdą brakującą literę. Gracz układający słowo z taką tabliczką musi podać, jaką literę ma zastąpić. Tabliczka zastępuje ją do końca rozgrywki. Gracz układający słowo powyżej podaje iż  czysta tabliczka zastępuje literę A - Wyrazy można układać na planszy tylko w poziomie lub pionie. Są jednak 3 tabliczki ze strzałkami kierunkowymi. Umożliwiają one ułożenie części wyrazu pod kątem 90 stopni. Litery moga być układane tylko z góry na dół lub poziomo z lewej do prawej. - Tabliczki specjalne nie mają żadnej wartości punktowej. Gdy tabliczka "czysta" lub ze strzałką zostanie położona na polu premii słownej lub literowej, to wartość wyrazu również nie zmienia się. Dokładanie liter: - Ułożenie wyrazu na planszy można uzyskać przez dokładanie liter do ułożonych już wyrazów. Dokładane litery mogą kończyć lub rozpoczynać wyraz. Liczona premia literowa Za wyraz POMOCNY, utworzony z wyrazu pomoc otrzymuje się 15 punktów. Przykłady układania wyrazów i ich punktacji: T = 2 pkt. O = 1 pkt. R = 2 pkt. x 2 (podwójna premia literowa) = 4 pkt. Razem: 7 pkt. x 2 (podwójna premia słowna) = 14 pkt. Z = 2 pkt. A = 1 pkt. T = 2 pkt. 0 = 1 pkt. R = 2 pkt. Razem: 8 pkt.  Zobacz film o grze Produkty

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Alexander
Rodzaj
  • Logiczne
Czas gry
  • Do 1 godziny
Wiek graczy
  • od 8 lat
Minimalna liczba graczy
  • 1
Maksymalna liczba graczy
  • 4
Wydanie
  • Polskie
Popularne gry kolekcjonerskie
  • nie dotyczy

Opinie Alexander Scriba Travel 0240 Michałowo

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4,4 na podstawie 21 opinii
  • a...k
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
  • Marzena
    4,5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
  • Użytkownik Ceneo
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
  • Użytkownik Ceneo
    4,5
    Ogólnie gra bardzo fajna. Moim zdaniem niewiele różni się od oryginalnych scrable. Gra jako sama w sobie zawsze ciekawa i dostarczająca wielu emocji. Jedyna wada to jakość. Kupując grę kostki z literkami są połączone na takim arkuszu i trzeba było je piłować, żeby się nie pokaleczyć.
    • ciekawa
    • edukacja
    • grywalność
    • ostre krawędzie literek
  • Użytkownik Ceneo
    5