E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda - Artur Dąbrowski, Filip Kłodawski Miasteczko Śląskie

Wszystko, co powinieneś wiedzieć o nowoczesnym e-mail marketingu Wokół e-mail marketingu narosło tak wiele mitów, że wypaczyły one jego prawidłowy obraz. Z czego to wynika? Po pierwsze, nie wszystkim zależy, aby e-mail marketing był uznawany za skuteczny. Po drugie, prawie cała wiedza o nim …

od 30,99 Najbliżej: 23 km

Liczba ofert: 11

Oferta sklepu

Opis

Wszystko, co powinieneś wiedzieć o nowoczesnym e-mail marketingu Wokół e-mail marketingu narosło tak wiele mitów, że wypaczyły one jego prawidłowy obraz. Z czego to wynika? Po pierwsze, nie wszystkim zależy, aby e-mail marketing był uznawany za skuteczny. Po drugie, prawie cała wiedza o nim pochodzi niemal wyłącznie od dostawców narzędzi, a nie od praktyków. Po trzecie, nie każdy wie, jak prowadzić e-mail marketing, a wręcz mało kto wie, jak robić to dobrze. Pomimo to 80% marketerów deklaruje, że nie ma sobie równych, jeśli chodzi o pozyskiwanie i utrzymanie zainteresowania klientów. Poza tym kontaktowanie się z odbiorcami poprzez pocztę elektroniczną stosunkowo niewiele kosztuje, w dodatku - raczej wymaga pracy niż pieniędzy. Wreszcie: wraz z urynkowieniem koncepcji marketing automation e-mail marketing stał się narzędziem wyrafinowanym, które może pracować dla Ciebie nawet wtedy, gdy śpisz, w przenośni i dosłownie (choć nie jest to tak proste, jak mówią o tym dostawcy narzędzi). Jednak ta książka to nie jedynie próba zmierzenia się z mitami o e-mail marketingu, ale także - a może raczej przede wszystkim - kompendium wiedzy na ten temat. Jeśli tylko chcesz i dysponujesz odpowiednimi zasobami, za sprawą e-mail marketingu przeniesiesz newslettery (i nie tylko) w swojej firmie na wyższy poziom. W kolejnych rozdziałach poprowadzimy Cię za rękę i pokażemy, jak efektywnie wykorzystać e-mail marketing do celów sprzedażowych, edukacyjnych, informacyjnych czy umacniania lojalności klientów. Autorzy książki od początku 2016 roku współtworzą i rozwijają agencję e-mail marketingową Animails. Wspólnie realizowali projekty z zakresu e-mail marketingu i marketing automation dla takich marek jak: Citrooen, Money.pl, Zdrofit, Morele.net, Traficar, Express, Fitness Platinium, a także dla wielu sklepów internetowych. Cały czas są głodni nowych wyzwań. Spis treści: Wstęp (5) Skąd się bierze zafałszowany obraz e-mail marketingu? (6) O czym więc traktuje ta książka? (7) Rozdział 1. E-mail marketing - dziarski staruszek (9) Kiedy to wszystko się zaczęło? (9) Staruszek czy nie? (10) Jak możesz wykorzystać e-mail marketing w swojej firmie? (16) Czas, start. Co należy wziąć pod uwagę, zanim zabierzesz się do pracy? (19) Z życia praktyka: popularne mity na temat e-mail marketingu (21) Rozdział 2. Przygotowujemy się! (25) Czy masz wszystko, czego potrzebujesz, żeby wystartować? (26) Z życia praktyka: e-mail marketingowy Dzień Świstaka? (51) Rozdział 3. Baza mailingowa... bazą Twojego e-mail marketingu (53) Baza mailingowa - własna, pożyczona, a może kupiona? (54) Jak prawie za darmo przyspieszyć budowę bazy adresowej? (60) Metoda double opt-in - czym jest i dlaczego jest tak ważna? (66) Jak witać się z nowymi subskrybentami newslettera? (70) Jak rozwiązać wypis z newslettera? (74) Higiena bazy danych (76) Z życia praktyka: co zrobić ze starą, nieużywaną bazą adresową? (78) Rozdział 4. Pracujemy nad newsletterem (81) Opracowujemy szablon wiadomości (83) Podstawy tworzenia skutecznych wiadomości (93) Rozdział 5. Analizujemy naszą pracę (135) Najważniejsze wskaźniki w e-mail marketingu (i jak je optymalizować) (135) Analityka newsletterów (i nie tylko) - kilka wskazówek (154) Z życia praktyka: 5 pułapek, w które możesz wpaść podczas testowania i analizowania wyników (156) Rozdział 6. Wybór narzędzia do e-mail marketingu. Aspekty, na które warto zwrócić uwagę (161) Dostarczalność (163) Aspekty, które ułatwiają start (164) Aspekty, które wpływają na komfort i efektywność pracy (166) Rozdział 7. Marketing automation (173) Nie istnieje jeden "marketing automation" (173) Główny mit związany z marketing automation (175) Marketing automation - identyfikacja użytkownika (177) Marketing automation B2B i B2C - z jakich funkcji korzystać? (178) Rozdział 8. Cold mailing w pigułce (181) Czym jest cold mailing? (181) Jak wybrać narzędzie do cold mailingu? (182) Jak (od technicznej strony) działa cold mailing? (183) Skąd wziąć bazę adresową do cold mailingu? (184) 10 podstaw skutecznego cold mailingu (186) Konstrukcje skutecznych "zimnych maili" (188)

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Dąbrowski Artur, Kłodawski Filip
Wybrani autorzy
  • Artur Dąbrowski
Wybrane wydawnictwa
  • Helion
Okładka
  • Miękka
Format
  • 140x208
Rok wydania
  • 2018
Ilość stron
  • 192
Tematyka
  • Biznes
  • Hacking
  • Podręczniki akademickie
  • Sieci komputerowe
ISBN
  • 9788328344211