Dartmoor Rama Thunderbird Superenduro Grafitowo Czarny S Bez Dampera Maków Podhalański

Super-enduro. To mówi wszystko. Przed Tobą aluminiowa bestia gotowa przyjąć na siebie wszystko, co wpadnie Ci do głowy na trasie. Hopy, ostre dropy? Wszystko, co tylko zechcesz! Wyposażona w 170 mm skoku z tyłu i gotowa przyjąć aż do 190 mm skoku z przodu, tylko czeka na kolejne party-lapsy z …

od 4 589 Najbliżej: 45 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Super-enduro. To mówi wszystko. Przed Tobą aluminiowa bestia gotowa przyjąć na siebie wszystko, co wpadnie Ci do głowy na trasie. Hopy, ostre dropy? Wszystko, co tylko zechcesz! Wyposażona w 170 mm skoku z tyłu i gotowa przyjąć aż do 190 mm skoku z przodu, tylko czeka na kolejne party-lapsy z przyjaciółmi! Skoku wystarczy, nawet jeśli przecenisz swoje umiejętności, dzięki sprawdzonemu systemowi zawieszenia opartemu o link Horsta. To nie jest rama do wszystkiego - wywodzimy się z dirtu, więc lubimy, gdy nasze rowery są skoczne i sztywne w bandach, a do tego gotowe do pojedynku z korzeniami i masą kamieni. Zawieszenie tej ramy balansowaliśmy na podstawie jej zachowania się podczas skoków, hamowania i wpadaniu na pełnym gazie w rock-gardeny. Do śmigania po trudnym terenie dobrze sprawdzą się 29-calowe koła, do których dedykowana jest ta rama. Wolimy zdecydowanie przeskakiwać nad przeszkodami niż się do nich przyklejać zawieszeniem, więc jeżeli Twój styl jazdy to solidne loty - jesteś w domu! Nasz team Enduro z powodzeniem katuje Thunderbirda Superenduro na trasach EWS i startuje na nim nawet w Downhillu. Nie lubisz UCI? Spokojnie, w tę maszynę możesz wsadzić nawet dwupółkowy widelec i bawić się jak w złotych czasach freeride’u! Aby zapewnić bezawaryjną pracę tej rasowej maszyny, punkty obrotu oparte są na sztywnych osiach, osadzonych na wysokiej klasy łożyskach typu Max z uszczelnieniami typu LLU. Progresywne zawieszenie Thunderbirda Superenduro świetnie sprawdzi się zarówno z damperem sprężynowym, jak i damperem powietrznym o dużej objętości puszki. Jeśli interesuje Cię więcej szczegółów technicznych, to potężna główka tej ramy jest w nowym standardzie, kompatybilnym z nową generacją widelców do ciężkiej grawitacji, wyposażonych w korony o średnicy 68-69mm, a czasem również sterówkę tapered o średnicy 1.8". Natomiast haki ramy są kompatybilne ze standardem SRAM UDH (Universal Derailleur Hanger). Co tu więcej mówić - Shred Like Thunder! Rama Thunderbird Superenduro będzie dostępna zarówno w wersji bez dampera, jak i z niezawodnym, sprężynowym damperem X-Fusion H3C RCP. SPECYFIKACJA Materiał: aluminium 6061-T6 Kolory: Sand Storm matowy, Grafitowo/Czarny matowy Rozmiary: S, M, L Opcje dampera: bez dampera; z damperem X-Fusion H3C RCP shock coil rate 450 Skok ramy: 170mm Sugerowany skok widelca: 170-190mm Rozmiar dampera: 205x65mm Tulejki montażowe: Trunnion/22.2x8mm Max rozmiar opony: 29x2.6" Max rozmiar zębatki: 36 T Mocowanie piasty: 148x12mm Średnica sztycy/obejmy: 30.9mm/34.9mm Standard sterów: IS42/IS60 Hak przerzutki: SRAM UDH Waga: 3.95kg (bez dampera)

Specyfikacja

Producent
  • Dartmoor
Przeznaczenie
  • Unisex
Materiał ramy
  • Aluminium
Model
  • Thunderbird Superenduro