Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu Lubsko

Grzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem głównych metod wywierania wpływu na każdego, zgodzisz się? Okazuje się, że każdy człowiek nosi w sobie pewne pierwotne i bardzo silne pragnienia. Jeśli je rozszyfrujesz i dopasujesz do nich swoje słowa, możesz wywierać silny i głęboki …

od 36 Najbliżej: 40 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Grzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem głównych metod wywierania wpływu na każdego, zgodzisz się? Okazuje się, że każdy człowiek nosi w sobie pewne pierwotne i bardzo silne pragnienia. Jeśli je rozszyfrujesz i dopasujesz do nich swoje słowa, możesz wywierać silny i głęboki wpływ na zachowanie i decyzje klientów, urzędników, czytelników i bliskich. Każdemu można wmówić wszystko. Nie, ta książka tego nie uczy. Pokazuje jednak pewne schematy reagowania na różne słowa. Być może zastanawiasz się, jak silny wpływ można wywrzeć na człowieka samymi słowami. Skrajnym przykładem jest znana historia osiemnastoletniego Petera Reilly'ego, któremu w trakcie przesłuchania wmówiono, że zabił własną matkę. Policja zastała go w domu, gdy siedział otępiały przed zwłokami, bez śladu krwi na sobie ani jakiegokolwiek narzędzia zbrodni. Nie było żadnego powodu, by go oskarżyć o morderstwo, poza tym, że pasował do hipotezy śledczych. Tak poprowadzili śledztwo, że chłopak zaczął sobie "przypominać" sceny zabójstwa. Niewinnego człowieka doprowadzili do przyznania się do zbrodni na własnej matce. Bez przemocy, tortur ani żadnych gróźb! Wystarczyły odpowiednio dobrane słowa... Zakładam, że nie masz zamiaru nikogo krzywdzić. Jeśli jednak szukasz sposobów na to, by wywierać większy wpływ swoimi słowami - jest pewna szansa, że ta książka Ci w tym pomoże. Niczego Ci nie obiecuję ani nie daję żadnej gwarancji. Wkraczasz bowiem w mroczną sferę osobowości człowieka, w której nie ma sztywnych zasad, są jedynie nieracjonalne pragnienia. Jeśli rozważasz zakup tej książki, zadaj sobie tylko jedno pytanie: czy naprawdę chcesz poznać ciemną stronę copywritingu? Spis treści: Wstęp (lepiej to przeczytaj) 5 1. Dlaczego klient nie chce kupować? 11 Bo ma wybór 17 Bo ma czas 30 Bo chce wszystkiego na raz 42 Bo nie widzi wartości 57 Bo to nie dla niego 61 Bo nie piszesz prawdy o produkcie 64 Bo jest mu za dobrze 69 Bo Ci nie ufa (i ma rację) 79 Bo nie czuje wobec Ciebie żadnego zobowiązania 89 Bo myśli racjonalnie 94 Bo widzi lepszą konkurencję 100 Bo ucieka przed prawdą 105 2. SALIGIA 109 Pycha 120 Chciwość 124 Pożądanie 127 Zazdrość 130 Łakomstwo 134 Gniew 137 Lenistwo 141 3. Grzeszna oferta 145 4. Usprawiedliwienie 149 5. Siła okazji 157 6. Diabelnie proste teksty 161 7. Strategia kuszenia 167 8. To nie koniec 173 O autorze: Dariusz Puzyrkiewicz - copywriter, twórca tekstów sprzedażowych, autor bestsellerowych książek Jest copywriterem. Od 2006 r. pisze teksty sprzedażowe i uczy ich sprawnego tworzenia. Autor pierwszego polskiego bloga o copywritingu https://dynanet.pl/copywriting/. Dariusz Puzyrkiewicz szkolił pracowników takich firm jak Home.pl, Netia, Mercedes Benz i wielu mniejszych, które postanowiły poprawić swoją komunikację z klientami. Zgrabnie łączy kompetencje sprzedawcy, przedsiębiorcy, trenera biznesowego, copywritera i… informatyka, by pomagać trafniej dobierać słowa, pisać skuteczne i docierać do klientów z dużą siłą wyrazu. Autor bestsellera "Biblia content marketingu" . Twórca kursów internetowych, które pomagają wywierać większy wpływ swoimi słowami. Dariusz Puzyrkiewicz - wojownik słów, kreator treści perswazyjnych Zadaniem tekstu jest sprzedać i Dariusz Puzyrkiewicz wie jak to zrobić. Autor kieruje swoje książki do prowadzących profile marek, konstruujących hasła reklamowe, piszących scenariusze, zajmujących się tworzeniem tekstów sprzedażowych i tych nazywających siebie copywriterami. Autor pokazuje jak pisać teksty perswazyjne i odkrywa przed czytelnikiem interesującą stronę copywritingu.

Specyfikacja

Autor
  • Puzyrkiewicz Dariusz
Wybrani autorzy
  • Dariusz Puzyrkiewicz
Wybrane wydawnictwa
  • Onepress
Rok wydania
  • 2021
Ilość stron
  • 176