Siła nawyku (E-book) Lubliniec

Nawyki mają potężną moc, a przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka! Nałogowo palimy, bezustannie sprawdzamy wiadomości na Facebooku, chronicznie wybieramy nieodpowiednich partnerów, zawsze ścielimy łóżka lub nie robimy tego nigdy. Charles Duhigg udowadnia, że odpowiednie pokierowanie …

od 43,20 Najbliżej: 42 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Nawyki mają potężną moc, a przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka! Nałogowo palimy, bezustannie sprawdzamy wiadomości na Facebooku, chronicznie wybieramy nieodpowiednich partnerów, zawsze ścielimy łóżka lub nie robimy tego nigdy. Charles Duhigg udowadnia, że odpowiednie pokierowanie wyrobieniem nowych lub zmianą dotychczasowych nawyków może diametralnie odmienić czyjeś życie, ale także funkcjonowanie społeczeństw, przedsiębiorstw, grup zawodowych, państw... Autor na sprawdzonych przykładach dowodzi, że świadomość, zrozumienie i zmiana nawyków pomagają osiągać wymarzone cele. • Jak jeden człowiek od reklamy namówił Amerykanów do codziennego mycia zębów i dlaczego pasta Pepsodent stała się najpopularniejszą pastą do zębów na świecie? • Jak Lisa, przez wiele lat uzależniona od papierosów i alkoholu, otyła, zadłużona i niezdolna do utrzymania stałej pracy, zmieniła się w wolną od nałogów, zgrabną kobietę sukcesu? • Co sprawia, że Starbucks odnosi światowy sukces? • W jaki sposób Procter & Gamble przekonał klientów, że świeże powietrze wymaga odświeżaczy powietrza? • Dlaczego pływak, Michael Phelps, wygrał wyścig płynąć na oślep? Badania nad działaniem mechanizmu stojącego za nawykami pomagają firmom w dotarciu do klienta, organizacji odpowiednich kampanii promocyjnych, reorganizacji przedsiębiorstw, usprawnieniu działania placówek zdrowia i wielu innych działaniach. Drobna zmiana, wprowadzona na stałe dzięki wykształceniu nowego nawyku, często prowadzi do lawinowych przekształceń i spektakularnych sukcesów. • Jedna z najlepszych książek roku według The Wall Street Journal i Financial Times • Od ponad 40 tygodni w czołówce listy bestsellerów New York Times • Ponad 1 000 000 sprzedanych egzemplarzy • Tłumaczenie na 31 języków „Pierwszorzędna książka – oparta na dogłębnej analizie, napisana w zabawny sposób i zachowująca właściwe proporcje między intelektualną powagą i praktycznymi radami, jak zmienić złe nawyki” - The Economist Spis treści: Spis treści Wstęp do polskiego wydania 9 Wstęp. Kuracja nawykowa 15 Część 1. NAWYKI JEDNOSTEK 29 1. Pętla nawyku: jak działają nawyki 31 2. Zachcianki mózgu: jak kształcić nowe nawyki 67 3. Złota Zasada zmiany nawyku: dlaczego zachodzi transformacja 105 Część 2. NAWYKI SKUTECZNYCH ORGANIZACJI 149 4. Kluczowe nawyki albo ballad o Paulu O`niellu: które nawyki są najważniejsze 151 5. Sturbucks i nawyk sukcesu: kiedy siła woli staje się automatyczna 189 6. Siła kryzysu: jak liderzy tworzą nawyki wskutek wypadków i planowania 225 7. Target wie, czego chcesz, zanim ty sam się o tym dowiesz: kiedy firmy przewidują nawyki (i nimi manipulują) 269 Część 3. NAWYKI W SPOŁECZEŃSTWIE 8. Kościół w Saddleback i bojkot autobusów w Montgomery: jak powstają ruchy społeczne 315 9. Neurologia wolnej woli: czy jesteśmy odpowiedzialni za własne nawyki? 355 Załącznik. Przewodnik po sposobach wykorzystywania zawartych tu pomysłów 393 Podziękowania 407 O źródłach 411 O autorze 413

Specyfikacja

Autor
  • Charles Duhigg
Wybrane wydawnictwa
  • PWN
Format
  • PDF
  • MOBI
  • EPUB
Rok wydania
  • 2013
Ilość stron
  • 377

Opinie Siła nawyku (E-book) Lubliniec

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4 na podstawie 2 opinie
  • Piotrek
    4,5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Bardzo ciekawa książka, napisana przystępnym językiem, ale ugruntowana w badaniach naukowych. Polecam i zainteresowanym tematem zmiany własnych nawyków/przyzwyczajeń jak i czytelnikom szukającym po prostu ciekawej lektury.
  • p...k
    3,5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.