Sony PXW-Z200 Lublin

Zawsze wyraźne szczegóły i żywe kolory Nagrywaj wspaniały materiał filmowy w jakości 4K HDR, wyróżniający się kolorami, fakturami i szczegółowością. Wydajny, warstwowy przetwornik obrazu CMOS Exmor RS™ typu 1,0″ w kamerze Z200 rejestruje obraz o wysokiej czułości i niskim poziomie szumów z …

od 17 490 Najbliżej: 43 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Zawsze wyraźne szczegóły i żywe kolory Nagrywaj wspaniały materiał filmowy w jakości 4K HDR, wyróżniający się kolorami, fakturami i szczegółowością. Wydajny, warstwowy przetwornik obrazu CMOS Exmor RS™ typu 1,0″ w kamerze Z200 rejestruje obraz o wysokiej czułości i niskim poziomie szumów z szybkością do 120 kl./s* w rozdzielczości 4K i 240 kl./s w Full HD. Utrwalaj każdy szczegół dzięki odczytowi wszystkich pikseli matrycy i przetwarzaniu obrazu w czasie rzeczywistym przez procesor BIONZ XR™. Zgodność z profilami 709tone i S-Cinetone™ ułatwi dostosowywanie kolorystyki do obrazu kamer Cinema Line i kamer systemowych Sony. * Z przycięciem około 23%. Informacje o minimalnych wymaganiach, jakie musi spełniać karta pamięci w celu zapewnienia prawidłowego działania, są podane w Instrukcji obsługi. Inteligentne rozwiązania usprawniające zdjęcia Nasz zaawansowany procesor wykorzystujący sztuczną inteligencję rozpoznaje ludzi, a system Fast Hybrid AF śledzi obiekty i przez cały czas dokładnie utrzymuje na nich ostrość. Elektroniczny filtr ND o zmiennej gęstości optycznej pozwala uzyskać najlepszą ekspozycję ujęć w szerokim zakresie warunków oświetlenia, a funkcja Auto ND automatycznie dobiera optymalne naświetlenie. Niezawodna strumieniowa transmisja i zestaw łączy przydatny w telewizji Niezawodna strumieniowa transmisja i zestaw łączy przydatny w telewizji Wbudowane łącza Wi-Fi 2,4 GHz i 5 GHz, używane w połączeniu z portalem C3 Portal (płatnym) lub aplikacją XDCAM Pocket, pozwalają w prosty sposób prowadzić transmisję strumieniową o wysokiej jakości bezpośrednio z kamery. Zdalna obsługa przy użyciu aplikacji Monitor & Control** umożliwia sprawdzanie kompozycji i podgląd zdjęć na smartfonie lub tablecie. Kamera Z200 jest też wyposażona w łącze 12G-SDI, pozwalające przesyłać jednym przewodem czterokrotnie więcej danych niż przez łącze 3G-SDI, a także wejście i wyjście kodu czasowego oraz stosowany w telewizji kodek XAVC (MXF).*** * W pewnych krajach i regionach mogą obowiązywać ograniczenia w wykorzystaniu pasma 5 GHz. ** Aplikacja Monitor & Control dostępna jest bezpłatnie w serwisach Google Play Store i Apple App Store. *** Planowana obsługa najwcześniej w czerwcu 2025 r. Różne możliwości zapisu nagrań Kamera Z200 obsługuje różne formaty zapisu, dostosowane do specyfiki różnych projektów. XAVC (MXF)* zapewnia lepszą zgodność ze stosowanym w produkcjach telewizyjnych kontenerem MXF. Format XAVC S-I zapewnia najwyższą jakość zapisu obrazu 4K (QFHD) z 10-bitowym próbkowaniem koloru 4:2:2. Zapis odbywa się z użyciem wygodnego w postprodukcji kodowania H.264 Intra-Frame. Formaty XAVC HS-L (H.265) i XAVC S-L (H.264) umożliwiają wybór próbkowania 4:2:2 lub 4:2:0, a dzięki kompresji Long GOP wydłużają czas nagrywania i zwiększają efektywność wykorzystania miejsca na dane. Równolegle z plikami o wyższej przepływności można dokonywać nagrań XAVC HS Proxy o przepływności do 16 Mb/s. Te mniejsze pliki proxy umożliwiają montaż i podgląd przed końcową produkcją. * Planowana obsługa najwcześniej w czerwcu 2025 r. Różne bazowe wyglądy — filmowe i telewizyjne Z łatwością nadasz swojemu materiałowi wygląd profesjonalnej produkcji telewizyjnej lub filmowej. Używaj wstępnie zaprogramowanych ustawień S-Cinetone, ITU709, 709tone, HLG Live, HLG Mild lub HLG Natural, a następnie odpowiednio reguluj czerń i inne parametry. Kolorystykę materiału z łatwością dostosujesz do obrazu z innych kamer telewizyjnych Sony i kamer Cinema Line. Przetwornik obrazu CMOS Exmor RS typu 1,0″ Aby zapewnić obraz nieosiągalny przy użyciu kamer kompaktowych, kamera Z200 została wyposażona w duży przetwornik obrazu CMOS Exmor RS typu 1,0″ o efektywnej rozdzielczości około 14,0 megapikseli. Jego unikatowa struktura — z warstwą pikseli wykonanych w technologii BSI nałożoną na zintegrowane obwody przetwarzania sygnału — umożliwia szybszy odczyt danych i zwiększa ilość światła docierającego do przetwornika, co poprawia działanie w słabym świetle. Procesor obrazu BIONZ XR Nasz najnowszy, zintegrowany z przetwornikiem obrazu procesor BIONZ XR zapewnia większe klatkaże, szybsze działanie systemu AF, lepsze automatyczne śledzenie balansu bieli (ATW) i efektywniejszą redukcję zakłóceń. Maksymalnie wykorzystuje parametry przetwornika obrazu o wysokiej rozdzielczości i rejestruje najdrobniejsze detale i najsubtelniejsze faktury. Oversampling z rozdzielczości 5K z odczytem wszystkich pikseli przekształca dużą ilość danych o obrazie w znakomite filmy 4K (3840 × 2160) 60p. Dokładniejszy balans bieli Rozwój procesora BIONZ XR i postęp w dziedzinie sztucznej inteligencji zaowocowały ulepszeniami funkcji automatycznego śledzenia balansu bieli (ATW) w kamerze Z200. Wbudowany procesor wykorzystujący sztuczną inteligencję zwiększa dokładność funkcji ATW nawet w trudnym oświetleniu, na przykład podczas filmowania osoby znajdującej się w cieniu. Nowa generacja systemu AF z zaawansowanym procesorem AI Wyspecjalizowany procesor wykorzystujący sztuczną inteligencję współpracuje z procesorem BIONZ XR, by dzięki technologii pogłębionego uczenia kształtów i postaw ludzi dokładnie rozpoznawać osoby w kadrze. System Fast Hybrid AF pokrywa 81% obrazu, dzięki czemu lepiej wspomaga rozpoznawanie obiektów i śledzenie w czasie rzeczywistym. Kamera Z200 efektywnie śledzi i utrzymuje ostrość obiektów w niemal całym kadrze. Automatyczne kadrowanie* Po włączeniu funkcji automatycznego kadrowania kamera śledzi rozpoznaną osobę i dostosowuje kadrowanie tak, by zawsze zajmowała ona eksponowane miejsce w kadrze. Uzyskany w ten sposób materiał filmowy może wyglądać tak, jak gdyby nakręcił go operator zmieniający kompozycję, podczas gdy w rzeczywistości kamera była przez cały czas nieruchoma. Operatorzy pracujący bez pomocy innych osób mogą dzięki temu skupić się na swoim rozmówcy, bez potrzeby stałego sprawdzania ustawienia kamery. * Obraz 4K jest przycinany, przez co zmniejsza się kąt widzenia. Wspaniałe ujęcia w zwolnionym tempie dzięki zapisowi w formacie 4K 120 kl./s* Duża szybkość odczytu danych z matrycy Exmor RS umożliwia zapis materiału filmowego o wysokim klatkażu (HFR): do 120 kl./s w przypadku rozdzielczości 4K i 240 kl./s w Full HD. Pozwala to tworzyć ujęcia 4K 30p w 4-krotnie zwolnionym tempie lub 4K 24p w 5-krotnie zwolnionym tempie. Niezależnie od dokonanego twórczego wyboru szybki system AF pomaga utrzymać ostrość głównego motywu. Można też użyć funkcji Slow & Quick Motion**, obsługującej zapis w formatach do 4K 120 kl./s i Full HD 240 kl./s. * Z przycięciem około 23%. 100/200 kl./s w trybie PAL. Informacje o minimalnych wymaganiach, jakie musi spełniać karta pamięci w celu zapewnienia prawidłowego działania, są podane w instrukcji obsługi. ** W trybie Slow & Quick Motion nie można nagrywać dźwięku. 20-krotny zoom optyczny Jeden zaawansowany obiektyw G Lens™ z elektryczną regulacją 20-krotnego zoomu sprawdzi się zarówno podczas wywiadu w samochodzie, gdy niezbędny jest szeroki kąt widzenia, jak i wykonywaniu ujęć sportowych, wymagających dużego zbliżenia. Zakres zoomu optycznego wynosi 24–480 mm (w przeliczeniu na format pełnoklatkowy). W razie potrzeby można dodatkowo skorzystać z technologii Sony Clear Image Zoom, zwiększającej maksymalny zoom do 30× dla nagrań w rozdzielczości 4K, a do 40× w Full HD. Zoom działa szybko, płynnie i cicho, a maksymalna przysłona zmienia się od F2.8 (szeroki kąt) do F4.5 (zbliżenie). Zaawansowana stabilizacja obrazu Wbudowana stabilizacja obrazu ogranicza skutki drgań kamery. Tryb Active Mode*, w którym stabilizacja optyczna połączona jest z elektroniczną, nada płynność i stabilność ujęciom z ręki. * W trybie Active Mode następuje nieznaczne przycięcie obrazu. Tryb Active Mode nie działa, gdy nagrywanie odbywa się z szybkością od 120 (100) kl./s wzwyż. Dotyczy to również funkcji S&Q. Wbudowany elektroniczny filtr ND o zmiennej gęstości optycznej Płynnie regulowany filtr ND o zmiennej gęstości optycznej umożliwia dostosowanie się do różnych poziomów oświetlenia. Pozwala nastawiać wartości od 1/4ND do 1/128ND przy użyciu pokrętła lub skorzystać z funkcji Auto ND, która sama zatroszczy się o optymalną ekspozycję. Jest to szczególnie przydatne w przypadku szybkiego wychodzenia z budynku na zewnątrz lub odwrotnie. Dokładny monitor LCD i wizjer OLED Nowy, 3,5-calowy monitor LCD o rozdzielczości około 27,6 mln pikseli wyróżnia się jasnością i wyrazistością obrazu. Pozwala wygodnie podglądać obiekty i ustawiać na nie ostrość. Monitor można odchylić w górę, w dół i do tyłu, co ułatwia dobór dogodnej perspektywy. W zestawie dostarczana jest osłona ekranu LCD, wsuwana w rowki u góry i u dołu monitora. Jej obecność nie przeszkadza w złożeniu monitora. Wyraźny, kontrastowy obraz można też podglądać w odcinającym zewnętrzne światło wizjerze OLED typu 0,39″, którego rozdzielczość wynosi około 23,6 mln pikseli. Kompaktowa konstrukcja i łatwe przechowywanie Po użyciu tej lekkiej kamery można wygodnie złożyć wizjer elektroniczny i panel LCD. Kamera Z200 (samo główne urządzenie) waży około 1,96 kg i ma wymiary 175,6 × 201,3 × 371,1 mm (szer. × wys. × gł.). Po złożeniu wymiary kamery maleją do 175,6 × 175,4 × 285,1 mm (szer. × wys. × gł.)*. Aby dodatkowo zwiększyć poręczność kamery, można zdemontować uchwyt mikrofonu. * Bez osłony obiektywu, uchwytu na mikrofon i dużej muszli ocznej. Elastyczność w obsłudze Kamerę Z200 można obsługiwać na różne sposoby, odpowiednio do własnych upodobań i wymogów organizacji pracy. Obok dwóch niezależnych pierścieni regulacji ostrości/zoomu [1]* znajdują się dwa pokrętła ustawiania przysłony / filtra ND [2]. Pozwala to wygodnie regulować ekspozycję razem z ostrością i zoomem. Na kamerze Z200 znajduje się też 12 przycisków o funkcji definiowanej przez użytkownika: ASSIGN 1–11 [3] i FOCUS PUSH AUTO [4]. Można do nich przypisać niemal każdą funkcję kamery. Na kamerze Z200 znajduje się też 12 przycisków o funkcji definiowanej przez użytkownika (ASSIGN 1–11 [3] i FOCUS PUSH AUTO [4]), do których można przypisać niemal każdą funkcję. * Przypisanie funkcji regulacji przysłony do pierścienia sterującego będzie możliwe najwcześniej w czerwcu 2025 r. Przełącznik AUTO/MANUAL Jeśli warunki filmowania niespodziewanie pokrzyżują Ci plany, możesz włączyć automatyczną regulację ustawień i utrzymywać idealną jasność i balans bieli — wystarczy użyć jednego przełącznika. Po przestawieniu go w położenie AUTO kamera automatycznie reguluje ustawienie filtra ND, przysłony, wzmocnienia, czasu otwarcia migawki i balansu bieli. Różne bazowe wyglądy — filmowe i telewizyjne Z łatwością nadasz swojemu materiałowi wygląd profesjonalnej produkcji telewizyjnej lub filmowej. Używaj wstępnie zaprogramowanych ustawień S-Cinetone, ITU709, 709tone, HLG Live, HLG Mild lub HLG Natural, a następnie odpowiednio reguluj czerń i inne parametry. Kolorystykę materiału z łatwością dostosujesz do obrazu z innych kamer telewizyjnych Sony i kamer Cinema Line. Różne możliwości zapisu nagrań Kamera Z200 obsługuje różne formaty zapisu, dostosowane do specyfiki różnych projektów. XAVC (MXF)* zapewnia lepszą zgodność ze stosowanym w produkcjach telewizyjnych kontenerem MXF. Format XAVC S-I zapewnia najwyższą jakość zapisu obrazu 4K (QFHD) z 10-bitowym próbkowaniem koloru 4:2:2. Zapis odbywa się z użyciem wygodnego w postprodukcji kodowania H.264 Intra-Frame. Formaty XAVC HS-L (H.265) i XAVC S-L (H.264) umożliwiają wybór próbkowania 4:2:2 lub 4:2:0, a dzięki kompresji Long GOP wydłużają czas nagrywania i zwiększają efektywność wykorzystania miejsca na dane. Równolegle z plikami o wyższej przepływności można dokonywać nagrań XAVC HS Proxy o przepływności do 16 Mb/s. Te mniejsze pliki proxy umożliwiają montaż i podgląd przed końcową produkcją. * Planowana obsługa najwcześniej w czerwcu 2025 r. Wszechstronna łączność Do nagrań proxy i produkcji wielokamerowych można używać wejść i wyjść SDI (12G, 6G, 3G Level A i B oraz HD), a także wejścia i wyjścia kodu czasowego. Podłączanie zewnętrznych urządzeń umożliwiają złącza HDMI typu A, USB Type-C®, LAN, REMOTE i inne. Bezprzewodowy podgląd i zdalne sterowanie Wbudowane łącza Wi-Fi 2,4 GHz i 5 GHz* umożliwiają zdalne sprawdzanie kompozycji ujęcia przed rozpoczęciem nagrywania, a następnie podgląd obrazu i sterowanie kamerą. Bezpłatna aplikacja Monitor & Control pozwala na użycie szeregu funkcji, takich jak nagrywanie, ustawianie ostrości dotykiem czy regulacja przysłony**. * W pewnych regionach mogą obowiązywać ograniczenia w wykorzystaniu pasma 5 GHz ** Aplikacja Monitor & Control jest dostępna w serwisach Google Play Store i Apple App Store 4 kanały dźwięku Nagrywaj do czterech kanałów dźwięku, łącząc sygnały wejściowe z gniazd XLR i ze stopki Multi Interface (MI). Poziom dźwięku w dwóch kanałach reguluje się pokrętłami, bez wchodzenia do menu. Szybką, niezawodną i bezproblemową rejestrację nieskazitelnego dźwięku umożliwiają produkty Sony z serii UWP-D wraz z adapterem SMAD-P5. Zaprojektowana do strumieniowych transmisji Prowadź strumieniowe transmisje bezpośrednio do zgodnych serwisów do streamingu na żywo i serwisów z filmami, używając łącza przewodowego lub Wi-Fi. Protokoły RTMP/RTMPS i SRT pozwalają pojedynczemu operatorowi sprawnie zarządzać całym procesem, od rejestracji po rozpowszechnianie. Dodatkowe aplikacje i technologie dają jeszcze więcej możliwości: Aplikacje Creator’s Cloud for enterprise C3 Portal (płatna)* i XDCAM Pocket wykorzystują opracowaną przez Sony technologię QoS, aby zapewnić wysoką jakość transmisji strumieniowych. Aplikacja Creator’s Cloud for enterprise M2 Live (płatna)* pozwala nadawać/rozpowszechniać obraz z wielu kamer. Przenośny nadajnik do transmisji danych PDT-FP1* umożliwia szybkie, stabilne, ciągłe przesyłanie danych przy wykorzystaniu pasm LTE oraz 5G Sub6 i mmWave. Jednostka do produkcji zdalnej CBK-RPU7 pozwala transmitować obraz o wysokiej jakości z małymi opóźnieniami przez łącze SDI. * Dostępność tylko w określonych regionach. Łatwe przesyłanie plików Pliki źródłowe i proxy można z łatwością przesyłać z karty pamięci do chmury lub na serwer FTP. Po zapisaniu w kamerze danych serwera odbierającego nagrane pliki są przesyłane automatycznie po zatrzymaniu nagrywania. Ujęcia proxy można nawet zapisywać z podziałem na segmenty i kolejno przesyłać w trakcie nagrywania. Aplikacja Creator’s Cloud for enterprise C3 Portal (płatna)* ułatwia przesyłanie plików wideo do chmury, dzięki czemu można jeszcze wcześniej poddać je edycji i udostępnić. * Dostępność tylko w określonych regionach Dwa gniazda na kartę pamięci Nagrywaj na dwie karty pamięci równocześnie lub użyj trybu naprzemiennego, aby wykonywać kopie zapasowe materiału. Oba gniazda są zgodne z kartami pamięci CFexpress typu A i SD. Niezawodne zasilanie akumulatorowe Szybkie ładowanie akumulatorów litowo-jonowych BP-U35, BP-U70 i BP-U100 za pomocą ładowarki BC-U1A lub BC-U2A (akumulatory i ładowarki należy nabyć oddzielnie). Czas ciągłej pracy na akumulatorze BP-U35 wynosi około 90 minut. Tych samych akumulatorów można używać w innych kamerach Sony: PXW-Z280, PXW-Z190 oraz Cinema Line FX9 i FX6. Wbudowany wentylator i kanały wentylacyjne Wbudowany wentylator i starannie zaprojektowane kanały wentylacyjne zapewniają optymalną temperaturę urządzenia. Ułatwienia dostępu Funkcja czytnika ekranu* umożliwia odczyt na głos zawartości ekranów menu z wybraną przez użytkownika głośnością i szybkością. Funkcja powiększenia ekranu pozwala powiększać zawartość ekranów nagrywania, odtwarzania i menu w wybranej przez użytkownika skali. * Dostępność zależy od regionu i języka. Zrównoważony rozwój Firma Sony dołożyła starań, by ten produkt mniej oddziaływał na środowisko na wszystkich etapach cyklu życia: od projektowania poprzez łańcuch dostaw, produkcję i pakowanie. Zestaw zawiera Osłona obiektywu (1), fabrycznie w kamkorderze Muszla oczna wizjera elektron. (1), fabrycznie w kamkorderze Pilot Remote Commander, na podczerwień (x1) Moduł bezprzewodowej sieci LAN IFU-WLM3 (1) Zestaw stopki (1) Akumulator BP-U30 (1) Ładowarka BC-U1 (1) Kabel zasilania (1) Kabel USB (x1) Kabel połączeniowy audio (1) Pasek na ramię (x1) Bateria litowa (CR2032, rezerwowa) (1), fabrycznie w kamkorderze Bateria litowa (CR2025, do pilota na podczerwień) (1), zamontowana fabrycznie w pilocie Pilot zdalnego sterowania Książeczka gwarancyjna (x1) „Wskazówki wstępne” (1) CD-ROM z „Instrukcją obsługi” (1)

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Sony
Kolor
  • Czarne
Model
  • PXW-Z200
Zoom optyczny
  • 20x
Typ matrycy
  • CMOS Exmor R (BSI)