
Biblia copywritingu. Dariusz Puzyrkiewicz Leżajsk
Dobry copywriter zawsze pilnie potrzebny! Jak myślisz, kiedy powstała reklama? Kiedy ludzie zaczęli posługiwać się tekstami, które miały skłonić innych do kupna, skorzystania z usługi czy do określonego zachowania? Może Cię to zdziwi, ale reklama i copywriting są niemal tak stare jak pismo, a może …
Liczba ofert: 0

Podobne produkty nowe i używane
-
od 34,64 zł Oferta sklepu
Joga terapeutyczna w leczeniu traumy. Zastosowanie zasad teorii poliwagalnej w samozapoznaniu, pracy - Karnawałowe ceny HITÓW z odbiorem za 0 zł lub
39 km -
od 32,94 zł Oferta sklepu
Bridgertonowie. Oświadczyny
39 km -
od 36,24 zł Oferta sklepu
Bridgertonowie. Grzesznik nawrócony
39 km -
od 47,60 zł Oferta sklepu
LH Zafon, La sombra del viento
39 km -
od 31,01 zł Oferta sklepu
Jak się starzeć bez godności
39 km -
od 48,29 zł Oferta sklepu
Włoski Skarbiec. Tom 3
39 km -
od 48,29 zł Oferta sklepu
Włoski Skarbiec. Tom 4
39 km -
od 48,29 zł Oferta sklepu
Włoski Skarbiec. Tom 2
39 km -
od 36,24 zł Oferta sklepu
Miłosne tajemnice [okładka serialowa]
39 km -
od 10,97 zł Oferta sklepu
Zemsta kolor TW GREG Greg
39 km -
od 24,74 zł Oferta sklepu
Magia sprzątania
39 km -
od 9,90 zł Oferta sklepu
Sporty Nowoczesne - Praca zbiorowa
39 km -
od 45,59 zł Oferta sklepu
Bogaty ojciec, biedny ojciec. Czego bogaci uczą swoje dzieci na temat pieniędzy i o czym nie wiedzą biedni i klasa średnia - Robert Kiyosaki
39 km -
od 39,53 zł Oferta sklepu
Bitwa pod Maldon
39 km -
od 52,90 zł Oferta sklepu
Zamek Śpiący
39 km -
od 26,01 zł Oferta sklepu
Koty z Shinjuku
39 km -
od 43,61 zł Oferta sklepu
Historia i Teraźniejszość. Podręcznik dla liceów i techników. Klasa 1. 1945–1979
39 km -
od 45,92 zł Oferta sklepu
Ona. Virion. Legenda miecza. Tom 2
39 km -
od 31,48 zł Oferta sklepu
Najdłuższa podróż
39 km -
od 23,94 zł Oferta sklepu
Fenomen poranka
39 km -
od 27,28 zł Oferta sklepu
Opowieść warmińska T.2 Ocali nas miłość
39 km -
od 41,78 zł Oferta sklepu
Echo dawnych ksiąg - Wiosenne ceny HITÓW z odbiorem za 0 zł lub wysyłka od 6,99 zł
39 km -
od 32,50 zł Oferta sklepu
Kołysanki dla dzieci. Słuchaj i śpiewaj!
39 km -
od 15,37 zł Oferta sklepu
Nad Niemnem Greg
39 km -
od 12,90 zł Oferta sklepu
Świat Frankie
39 km -
od 111 zł Oferta sklepu
Ikony. Fakty i legendy
39 km -
od 8,90 zł Oferta sklepu
Do grobowej deski Rhys Bowen
39 km -
od 19,90 zł Oferta sklepu
Ania z Zielonego Wzgórza
39 km -
od 24,41 zł Oferta sklepu
Dom przy ulicy Amélie
39 km -
od 60,23 zł Oferta sklepu
Boska Komedia
39 km -
od 36,93 zł Oferta sklepu
Koniec. Saga kaszubska. Tom 8
39 km -
od 32,94 zł Oferta sklepu
Nocny agent - Matthew Quirk
39 km -
od 28,90 zł Oferta sklepu
Akademia Pana Kleksa w.2021
39 km -
od 36,54 zł Oferta sklepu
Skandynawia i Finlandia. Kocie ścieżki. Tom 2
39 km -
od 39,60 zł Oferta sklepu
Asteriks. Asteriks i Normanowie. Tom 9 - Karnawałowe ceny HITÓW z odbiorem za 0 zł lub wysyłka od 10,49 zł
39 km -
od 23,99 zł Oferta sklepu
Detektyw Pozytywka - Grzegorz Kasdepke
0,4 km -
od 27,39 zł Oferta sklepu
Poznać kobietę - Amos Oz
39 km -
od 36,90 zł Oferta sklepu
Książka Kamasutra Extra
39 km -
od 9,36 zł Oferta sklepu
Misja ratunkowa. Bajkowe tatuaże. Disney Junior Superkoty Puszysta Moc Olesiejuk
39 km -
od 168 zł Oferta sklepu
Wielki słownik chorób i dolegliwości. Przyczyny i sposoby uzdrowienia.
39 km -
od 46,07 zł Oferta sklepu
Kuracja życia metodą dr Clark
39 km -
od 15,99 zł Oferta sklepu
Teczka edukacyjna 2-latka
0,4 km
Opis
Dobry copywriter zawsze pilnie potrzebny! Jak myślisz, kiedy powstała reklama? Kiedy ludzie zaczęli posługiwać się tekstami, które miały skłonić innych do kupna, skorzystania z usługi czy do określonego zachowania? Może Cię to zdziwi, ale reklama i copywriting są niemal tak stare jak pismo, a może nawet starsze! Już starożytni Sumerowie zachwalali swoje usługi na tabliczkach, a Grecy wypracowali skuteczne reguły pisania tekstów perswazyjnych. Dzisiaj mamy do dyspozycji nieco inne techniki i inne możliwości, ale dobry tekst reklamowy jest zawsze na czasie. Ty też możesz zostać rasowym copywriterem — takim, który wie, co i kiedy powiedzieć, umie rozwiać wątpliwości, dąży do celu i pokazuje go z odpowiedniej perspektywy. Naucz się mówić jasno i precyzyjnie i postaraj się na wskroś poznać swoich klientów. Jeśli chcesz tak działać, Biblia copywritingu powinna znaleźć się wśród Twoich ulubionych książek. Znajdziesz tu bezcenne informacje o tym, jak pisać teksty perswazyjne i nie zgubić ich sensu po drodze. Zobaczysz, co wywołuje konkretne emocje i zdecydowane reakcje, jakie narzędzia warto wykorzystać w konkretnych sytuacjach i jak można nakłonić czytelników do podjęcia działań. Co więcej, ta książka w całości opiera się na przykładach z życia wziętych — odsłania dobre i złe strategie, które autor stosował przy różnych kampaniach reklamowych. Przede wszystkim jednak jej zadaniem jest przekonanie Cię, że copywriting wymaga wiary w produkt, wiary w siebie i chęci porozumienia się z klientem. Cała reszta to tylko dodatki. Pisz i bogać się! Spis treści: WSTĘP Pawła Tkaczyka WPROWADZENIE BOHATERA Dla kogo ta książka i co Ci może dać? CZĘŚĆ I Genesis. Zacznij od siebie 1. Czy każdy może być copywriterem? 1.1. Pozbądź się ograniczeń 1.2. Musisz uwierzyć 1.3. Zasady pracy trzy kapelusze 2. Klient. Poznaj Tomka Pragnienia Problemy i przeszkody Potrzeby 2.1. Cztery poziomy potrzeb klienta 2.2. Trzy wymiary motywacji Wątpliwości i obiekcje 2.3. Nawróćcie się porzućcie STATUS QUO 2.4. Uwierzyć 3. Profil klienta. Produkt. Most korzyści 3.1. Przewaga nad konkurencją DROZD 3.2. Co jest w pudełku? Materializacja obietnicy 3.3. Metakorzyść CZĘŚĆ II Księga słów 1. Pierwszy kapelusz. Skup się 1.1. PEN 1.2. Obietnica więź z klientem 1.3. Zmiana percepcji klienta metafory i obrazy 1.4. Potrzebujesz tego, jeśli 1.5. Pełna paczka. Czy w środku coś jest? 1.6. Bariery i obiekcje 1.7. Dopasuj się do przekonań 1.8. Wiarygodność sześć elementów 1.9. RR CTD płonąca platforma. Jeśli nie to, to co? 1.10. To musi się udać 1.11. Konfrontacja ze status quo 1.12. Nowe zamiast starego 1.13. Koszty utraconych korzyści 1.14. Przenieś go na inny poziom 1.15. Tylko TY 1.16. CTA trzy obietnice 2. Drugi kapelusz. Jak pracujemy na tym etapie? 2.1. Bullet points 2.2. Interaktywna struktura tekstu 2.3. Szablon tekstu 2.4. Długość ma znaczenie 2.5. Nagłóweczku, powiedz przecie Poziom K0. Czego ode mnie chcesz? Poziom K1. Powiedz mi coś o tym Poziom K2. Powiedz, co tam masz dla mnie? Poziom K3. Dziękuję, już mam Poziom K4. Co dalej? Poziom K5. Co nowego? 2.6. Zamknij sprzedaż 3. Trzeci kapelusz. Od półproduktu do świetnego tekstu 3.1. Lista kontrolna (pytania klientów) 3.2. 7D/HD 3.3. Trzy zasady Puzyrkiewicza 1. Odchudzanie 2. Sterydy dla zdań 3. Zmysłowe obrazy Podsumowanie CO DALEJ? Jak rozwijać te umiejętności? O autorze: Dariusz Puzyrkiewicz - copywriter, twórca tekstów sprzedażowych, autor bestsellerowych książek Jest copywriterem. Od 2006 r. pisze teksty sprzedażowe i uczy ich sprawnego tworzenia. Autor pierwszego polskiego bloga o copywritingu https://dynanet.pl/copywriting/. Dariusz Puzyrkiewicz szkolił pracowników takich firm jak Home.pl, Netia, Mercedes Benz i wielu mniejszych, które postanowiły poprawić swoją komunikację z klientami. Zgrabnie łączy kompetencje sprzedawcy, przedsiębiorcy, trenera biznesowego, copywritera i… informatyka, by pomagać trafniej dobierać słowa, pisać skuteczne i docierać do klientów z dużą siłą wyrazu. Autor bestsellera "Biblia content marketingu" . Twórca kursów internetowych, które pomagają wywierać większy wpływ swoimi słowami. Dariusz Puzyrkiewicz - wojownik słów, kreator treści perswazyjnych Zadaniem tekstu jest sprzedać i Dariusz Puzyrkiewicz wie jak to zrobić. Autor kieruje swoje książki do prowadzących profile marek, konstruujących hasła reklamowe, piszących scenariusze, zajmujących się tworzeniem tekstów sprzedażowych i tych nazywających siebie copywriterami. Autor pokazuje jak pisać teksty perswazyjne i odkrywa przed czytelnikiem interesującą stronę copywritingu.
Specyfikacja
Podstawowe informacje
Autor |
|
Rok wydania |
|
Techniczne
Ilość stron |
|
Dodatkowe informacje
Kategorie |
|
Wybrani autorzy |
|
Wybrane wydawnictwa |
|