Język rzeczy. Dizajn i luksus moda i sztuka. W jaki sposób przedmioty nas uwodzą Legnica

4,77
11 opinii

Opis Czemu wymarzony komputer po dwóch latach wydaje się nam bezużytecznym, tandetnym złomem? Z jakiego powodu niektóre przedmioty stają się fetyszami, a inne archetypami? Co dziś jest prawdziwym luksusem: posiadanie pewnych rzeczy czy raczej rezygnacja z nich? Dlaczego dajemy się wciągać w obłędny …

od 29,50 Najbliżej: 0,6 km

Liczba ofert: 4

Oferta sklepu

Opis

Opis Czemu wymarzony komputer po dwóch latach wydaje się nam bezużytecznym, tandetnym złomem? Z jakiego powodu niektóre przedmioty stają się fetyszami, a inne archetypami? Co dziś jest prawdziwym luksusem: posiadanie pewnych rzeczy czy raczej rezygnacja z nich? Dlaczego dajemy się wciągać w obłędny trans konsumpcji? Na te, a także wiele innych pytań, odpowiada Deyan Sudjic. Odwołując się do konkretnych przykładów z historii i współczesności (komputer Apple, pistolet Walther PPK, krzesło Aeron), pokazuje, że dizajn to swoisty język, który podlega ewolucji i który warto nauczyć się czytać. Dzięki temu będziemy mogli lepiej zrozumieć otaczający nas świat i staniemy się bardziej świadomymi odbiorcami, a może nawet uda nam się uniknąć niektórych pułapek konsumpcjonizmu. Wciągający, błyskotliwy esej, który zmienia spojrzenie na wiele rzeczy. O autorze Deyan Sudjic Jest dyrektorem Design Museum w Londynie. Opublikował wiele książek na temat architektury i dizajnu, m.in. The Edifice Complex: How the Rich and Powerful Shape the World , 100 Mile City i Norman Foster: A Life in Architecture . Współtworzył miesięcznik poświęcony architekturze „Blueprint”, jako krytyk współpracował także z „The Observer”. W 2002 roku był dyrektorem Biennale Architektury w Wenecji. Spis treści Wstęp. Świat tonący w przedmiotach 5 Rozdział pierwszy. Język 13 Rozdział drugi. Dizajn i jego archetypy 59 Rozdział trzeci. Luksus 103 Rozdział czwarty. Moda 149 Rozdział piąty. Sztuka 189 Autorstwo ilustracji 247

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Deyan Sudjic
Wybrane wydawnictwa
  • Septem
Okładka
  • Miękka
Format
  • 4x4 cm
Rok wydania
  • 2013
Ilość stron
  • 248
Język oryginału
  • Angielski
ISBN
  • 9788362376292

Opinie Język rzeczy. Dizajn i luksus moda i sztuka. W jaki sposób przedmioty nas uwodzą Legnica

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4,77 na podstawie 11 opinii
  • Marta
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Kapitalna książka, która sama w sobie staje się produktem "must have" (o takowych jest w niej mowa ;)). Wydrukowana na naprawdę świetnej jakości papierze, co ostatnio jest dość rzadkie, niestety. Odstraszać może ewentualnie cena, bo jak na książkę tych gabarytów jest dość wysoka, niemniej jak najbardziej jej warta.
    • papier najwyższej jakości
    • świetnie zaprojektowany
    • przemyślany
  • Teo. B.
    4,5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Obowiązkowa pozycja dla zawodowych projektantów, jak i wszystkich, którzy interesują się dizajnem jako działalnością kulturotwórczą.
    • jakość wydania
  • sara
    4,5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    wyglad i tresc ksiazki zostaly specjalnie przemyslane i zaprojektowane, polecam dla zainteresowanych dizajnem i reklamą
    • akcja
  • Mirek
    4,5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    KSIĄŻKA CENNA ZE WZGLĘDU NA TREŚĆ; FORMA EDYTORSKA ADEKWATNA.
    • jakość wydania
  • Użytkownik Ceneo
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Niezwykła inspiracja