
Zrozumieć social media Legionowo
Facebook na kozetce Każdy z nas w pewien sposób z nich korzysta. Piszemy posty i komentarze na Facebooku, wrzucamy zdjęcia na Instagrama, tweetujemy, dzielimy się filmikami na TikToku. Nie masz konta w żadnym z portali społecznościowych i uważasz, że jesteś całkowicie wolny od ich wpływu? Mylisz …
Liczba ofert: 0

Podobne produkty nowe i używane
-
od 32,96 zł Oferta sklepu
Joga terapeutyczna w leczeniu traumy. Zastosowanie zasad teorii poliwagalnej w samozapoznaniu, pracy - Karnawałowe ceny HITÓW z odbiorem za 0 zł lub
14 km -
od 43,29 zł Oferta sklepu
Anomalia - Znak JednymSłowem
14 km -
od 28,25 zł Oferta sklepu
Okruchy dnia
14 km -
od 13,45 zł Oferta sklepu
Feler w rytuale. Pan Wiedźma. Tom 5
15 km -
od 38,94 zł Oferta sklepu
Baltazar. Autobiografia
15 km -
od 41,15 zł Oferta sklepu
Yumi i malarz koszmarów
18 km -
od 99,19 zł Oferta sklepu
Nowe repetytorium z gramatyki języka niemieckiego
19 km -
od 49,89 zł Oferta sklepu
Nieuchwytni
15 km -
od 95,91 zł Oferta sklepu
Nowe 4P marketingu - ludzie, procesy, programy..
18 km -
od 45,73 zł Oferta sklepu
Angielski w tłumaczeniach Czasy + CD (mp3)
18 km -
od 36,62 zł Oferta sklepu
Cyklop - Znak
14 km -
od 20,78 zł Oferta sklepu
Fenomen poranka
14 km -
od 29,99 zł Oferta sklepu
Magiczne Drzewo. Pojedynek
14 km -
od 39,76 zł Oferta sklepu
Retoryka obrazu
15 km -
od 20,76 zł Oferta sklepu
Egipt
18 km -
od 15,37 zł Oferta sklepu
Nad Niemnem Greg
18 km -
od 36,01 zł Oferta sklepu
Koniec. Saga kaszubska. Tom 8
14 km -
od 28,69 zł Oferta sklepu
Córka Króla Piratów
14 km -
od 56,52 zł Oferta sklepu
Boska Komedia
15 km -
od 36,57 zł Oferta sklepu
Biblioteka Narodowa. I, 338. Wybór prozy
15 km -
od 32,94 zł Oferta sklepu
Nocny agent - Matthew Quirk
15 km -
od 24,36 zł Oferta sklepu
Murdle Junior. Wyzwania dla dociekliwych
14 km -
od 47,61 zł Oferta sklepu
Flora świata. Storczyki Europy i obszarów sąsiednich
18 km -
od 38,77 zł Oferta sklepu
Asteriks. Asteriks i Normanowie. Tom 9 - Karnawałowe ceny HITÓW z odbiorem za 0 zł lub wysyłka od 10,49 zł
14 km -
od 61,53 zł Oferta sklepu
Wiatr i Prawda. Archiwum burzowego światła. Tom 5. Część 1
18 km -
od 38,56 zł Oferta sklepu
Prawy umysł. Dlaczego dobrych ludzi dzieli religia i polityka
14 km -
od 41,34 zł Oferta sklepu
Warszawa. Ucieczki z miasta. Przewodnik weekendowy
18 km -
od 44,58 zł Oferta sklepu
Amerykański koszmar. Bastion. Tom 2 - Wiosenne ceny HITÓW z odbiorem za 0 zł lub wysyłka od 6,99 zł
14 km -
od 46,83 zł Oferta sklepu
Szlaki rowerowe Polski. 70 najpiękniejszych tras na jeden i na kilka dni
14 km -
od 38,83 zł Oferta sklepu
Kuracja życia metodą dr Clark
14 km -
od 74,50 zł Oferta sklepu
Voyeur. Tom 2. Komiksy erotyczne z Playboya
18 km -
od 7,50 zł Oferta sklepu
Moja przygoda z „Boso…` Tom 3. Meksyk cz. 2 (książka + DVD)
9,3 km -
od 25,80 zł Oferta sklepu
Gujana spotkałem szczęśliwych indian
18 km -
od 52,13 zł Oferta sklepu
Opowieści o Tym, który JEST
14 km
Opis
Facebook na kozetce Każdy z nas w pewien sposób z nich korzysta. Piszemy posty i komentarze na Facebooku, wrzucamy zdjęcia na Instagrama, tweetujemy, dzielimy się filmikami na TikToku. Nie masz konta w żadnym z portali społecznościowych i uważasz, że jesteś całkowicie wolny od ich wpływu? Mylisz się. Skoro bowiem z Facebooka, Twittera, albo YouTube'a korzystają ludzie wokół Ciebie, Twoja rodzina, znajomi, politycy i dziennikarze, którzy komentują w telewizji otaczającą Cię rzeczywistość, to i tak masz na co dzień do czynienia z mediami społecznościowymi. A ponieważ są to potężne narzędzia kreowania trendów, wywierania presji politycznej, społecznej i sprzedażowej, dobrze, by każdy z nas wiedział, jak działają i jak się pod ich wpływem zmieniamy. Sięgnij po książkę Artura Roguskiego i dowiedz się między innymi: Dlaczego w ogóle korzystamy z mediów społecznościowych Co powoduje, że się od nich uzależniamy, i czy możemy się przed tym bronić Jak firmy i politycy wykorzystują to, czym dzielimy się w sieci dla swoich celów W jaki sposób mądrze używać mocy mediów społecznościowych Spis treści: Wstęp. Dlaczego powstała ta książka? 7 Rozdział 1. Czym są media społecznościowe? 13 Kiedy powstały media społecznościowe? 18 Jak rozwijały się media społecznościowe w Polsce? 21 Z komputera na telefon, czyli pierwsza rewolucja w mediach społecznościowych 23 Każdy z nas jest reporterem i publicystą 25 Od feedu do stories, czyli druga rewolucja w mediach społecznościowych 27 Jak działają algorytmy wyświetlania treści Facebooka, Instagrama i innych serwisów społecznościowych? 30 Quiz: sprawdź swoją wiedzę o mediach społecznościowych 36 Rozdział 2. Dlaczego i jak używamy mediów społecznościowych? 39 Miejsce mediów społecznościowych w piramidzie potrzeb Maslowa 42 Potrzeba kontaktu z bliskimi główną motywacją do korzystania z mediów społecznościowych 45 Ile czasu spędzamy na konsumowaniu treści? 46 Czas czasowi nierówny w mediach społecznościowych 49 Kto i dlaczego NIE korzysta z serwisów społecznościowych? 52 Rozdział 3. Nowi idole w mediach społecznościowych 57 Kim jest influencer? 59 Za co kochamy influencerów? 65 Jak media społecznościowe zmieniły życie celebrytów? 70 Od lekarza do influencera 71 Czy ufamy influencerom? 73 Idealne życie na Instagramie 77 Historia pewnej instagramerki oraz naleśników, które okazały się plackami tortilli 78 "Instagram dał mi w kość i wywrócił moje życie do góry nogami" - wywiad 81 Rozdział 4. W pogoni za treściami, czyli strach przed niedoinformowaniem 87 Ile osób w Polsce ma FOMO? 92 Pokolenie Z, czyli always on 94 Fonoholizm wśród polskich nastolatków 102 Rozdział 5. Emocje w mediach społecznościowych 105 Emocje podstawowe i złożone 108 Eksperyment Facebooka z manipulacją treściami 111 Co się dzieje w mózgu, gdy dostajemy like'a? 115 Jak zmienił nas Instagram? 117 Rozdział 6. Cechy osobowościowe a korzystanie z mediów społecznościowych 121 Czym jest wielka piątka? 124 Jak poszczególne wymiary osobowości determinują korzystanie z mediów społecznościowych i internetu? 127 Po like'ach ich poznacie 130 Media społecznościowe lepsze od psychiatry? 134 Jak różnice kulturowe wpływają na korzystanie z mediów społecznościowych? 136 Chińska utopia 138 Rozdział 7. Czy korzystanie z mediów społecznościowych powoduje depresję? 143 Przez media społecznościowe żyjemy w erze zazdrości 147 Zabiła się, bo dostawała za mało polubień w serwisach społecznościowych 151 Bierne i aktywne korzystanie z mediów społecznościowych 153 Rozdział 8. Serwisy społecznościowe i ich wpływ na odbiorców 157 Negatywny wpływ mediów społecznościowych na zdrowie 160 Nie śpię, bo lajkuję posty 161 Media społecznościowe a zadowolenie z własnego wyglądu 163 Przemoc w mediach społecznościowych 165 Jak minimalizować negatywny wpływ mediów społecznościowych? 171 Jakie są pozytywne efekty korzystania z mediów społecznościowych? 175 Jak pozytywne i negatywne aspekty korzystania z mediów społecznościowych rozkładają się na poszczególne serwisy? 179 Rozdział 9. Wpływ mediów społecznościowych na duże grupy ludzi 181 Fake news groźniejszą bronią niż karabin maszynowy 184 Co łączy Trumpa z macedońskim miastem Wełes? 188 Jak rozpoznać fałszywe informacje? 190 Deepfake nową formą fake newsa 197 Wpływ mediów społecznościowych na politykę 200 O takich, co ukradli dane 203 Media społecznościowe w czasach pandemii 206 Rozdział 10. Media społecznościowe w reklamie i promocji 213 Jakie dane przekazujemy serwisom społecznościowym? 218 Media społecznościowe napędzają nas do wydawania pieniędzy 220 Przepis na fałszywego influencera 223 Marketing szeptany 226 Chcę zaistnieć ze swoją marką w mediach społecznościowych. Jak to zrobić? 232 Rozdział 11. Jak używać serwisów społecznościowych na co dzień? 241 Ucz się na błędach innych, czyli zestawienie wpadek w mediach społecznościowych 247 Jak pokonać trolla? 251 Chcę mieć więcej like'ów! Jakie posty publikować? 255 Jak korzystać z hasztagów w mediach społecznościowych? 259 Biznesowe media społecznościowe 263 W grupie raźniej. Zwłaszcza na Facebooku 270 Kim jest community manager? 275 Quiz: sprawdź swoją wiedzę o mediach społecznościowych 279 Zakończenie. Jakie będą media społecznościowe w przyszłości? 283 O autorze: Artur Roguski - psycholog ze specjalizacją w zakresie mediów i reklamy. Był dyrektorem do spraw mediów internetowych w magazynie branżowym Brief, product managerem w Grupie Onet-RAS (Fakt i Fakt24.pl) oraz social media managerem w Edipresse Polska (marki Viva!, Wizaz.pl i Party). Prowadzi blog Why So Social, angażuje się w działania mające na celu edukację młodych osób oraz ich rodziców na temat szkodliwego wpływu social mediów.
Specyfikacja
Podstawowe informacje
Autor |
|
Rok wydania |
|
Techniczne
Ilość stron |
|
Dodatkowe informacje
Wybrane wydawnictwa |
|