
Polski e-konsument. Dekada zmian (E-book) Legionowo
Kim dziś jest Polak kupujący w sieci? W 2010 roku nie wiedzieliśmy zbyt wiele o ludziach, którzy decydowali się robić zakupy w internecie. Wówczas ukazała się książka Polski e-konsument. Typologia, zachowania, która przez lata była najważniejszą lekturą i inspiracją dla praktyków i badaczy zachowań …
Liczba ofert: 0

Podobne produkty nowe i używane
-
od 32,96 zł Oferta sklepu
Joga terapeutyczna w leczeniu traumy. Zastosowanie zasad teorii poliwagalnej w samozapoznaniu, pracy - Karnawałowe ceny HITÓW z odbiorem za 0 zł lub
14 km -
od 43,29 zł Oferta sklepu
Anomalia - Znak JednymSłowem
14 km -
od 28,25 zł Oferta sklepu
Okruchy dnia
14 km -
od 13,45 zł Oferta sklepu
Feler w rytuale. Pan Wiedźma. Tom 5
15 km -
od 38,94 zł Oferta sklepu
Baltazar. Autobiografia
15 km -
od 41,15 zł Oferta sklepu
Yumi i malarz koszmarów
18 km -
od 99,19 zł Oferta sklepu
Nowe repetytorium z gramatyki języka niemieckiego
19 km -
od 49,89 zł Oferta sklepu
Nieuchwytni
15 km -
od 95,91 zł Oferta sklepu
Nowe 4P marketingu - ludzie, procesy, programy..
18 km -
od 45,73 zł Oferta sklepu
Angielski w tłumaczeniach Czasy + CD (mp3)
18 km -
od 36,62 zł Oferta sklepu
Cyklop - Znak
14 km -
od 20,78 zł Oferta sklepu
Fenomen poranka
14 km -
od 29,99 zł Oferta sklepu
Magiczne Drzewo. Pojedynek
14 km -
od 39,76 zł Oferta sklepu
Retoryka obrazu
15 km -
od 20,76 zł Oferta sklepu
Egipt
18 km -
od 15,37 zł Oferta sklepu
Nad Niemnem Greg
18 km -
od 36,01 zł Oferta sklepu
Koniec. Saga kaszubska. Tom 8
14 km -
od 28,69 zł Oferta sklepu
Córka Króla Piratów
14 km -
od 56,52 zł Oferta sklepu
Boska Komedia
15 km -
od 36,57 zł Oferta sklepu
Biblioteka Narodowa. I, 338. Wybór prozy
15 km -
od 32,94 zł Oferta sklepu
Nocny agent - Matthew Quirk
15 km -
od 24,36 zł Oferta sklepu
Murdle Junior. Wyzwania dla dociekliwych
14 km -
od 47,61 zł Oferta sklepu
Flora świata. Storczyki Europy i obszarów sąsiednich
18 km -
od 38,77 zł Oferta sklepu
Asteriks. Asteriks i Normanowie. Tom 9 - Karnawałowe ceny HITÓW z odbiorem za 0 zł lub wysyłka od 10,49 zł
14 km -
od 61,53 zł Oferta sklepu
Wiatr i Prawda. Archiwum burzowego światła. Tom 5. Część 1
18 km -
od 38,56 zł Oferta sklepu
Prawy umysł. Dlaczego dobrych ludzi dzieli religia i polityka
14 km -
od 41,34 zł Oferta sklepu
Warszawa. Ucieczki z miasta. Przewodnik weekendowy
18 km -
od 44,58 zł Oferta sklepu
Amerykański koszmar. Bastion. Tom 2 - Wiosenne ceny HITÓW z odbiorem za 0 zł lub wysyłka od 6,99 zł
14 km -
od 46,83 zł Oferta sklepu
Szlaki rowerowe Polski. 70 najpiękniejszych tras na jeden i na kilka dni
14 km -
od 38,83 zł Oferta sklepu
Kuracja życia metodą dr Clark
14 km -
od 74,50 zł Oferta sklepu
Voyeur. Tom 2. Komiksy erotyczne z Playboya
18 km -
od 7,50 zł Oferta sklepu
Moja przygoda z „Boso…` Tom 3. Meksyk cz. 2 (książka + DVD)
9,3 km -
od 25,80 zł Oferta sklepu
Gujana spotkałem szczęśliwych indian
18 km -
od 52,13 zł Oferta sklepu
Opowieści o Tym, który JEST
14 km
Opis
Kim dziś jest Polak kupujący w sieci? W 2010 roku nie wiedzieliśmy zbyt wiele o ludziach, którzy decydowali się robić zakupy w internecie. Wówczas ukazała się książka Polski e-konsument. Typologia, zachowania, która przez lata była najważniejszą lekturą i inspiracją dla praktyków i badaczy zachowań Polaków w sieci. Minęła dekada, a że w dzisiejszym cyfrowym świecie dziesięć lat to niemal wieczność, Magdalena Jaciow i Robert Wolny postanowili ponownie podjąć temat i przyjrzeć się temu, jak robimy zakupy online w 2020 roku. Z monografii Czytelnik dowie się między innymi: jak zdefiniować e-konsumenta, m-konsumenta i konsumenta cyfrowego jak zmienił się polski e-konsument dlaczego robi zakupy w sieci co najczęściej trafia do jego koszyka zakupów jak kupuje w sieci Spis treści: Wprowadzenie Rozdział 1. Jak definiować polskiego e-konsumenta? - dylematy terminologiczne1.1. E-konsument - definicja i zakres pojęcia 1.2. Proces nabywczy e-konsumenta 1.3. Uwarunkowania zachowań nabywczych e-konsumenta Rozdział 2. Jak badać polskiego e-konsumenta? - dylematy metodyczne 2.1. Źródła informacji o e-konsumencie 2.2. Metody i techniki badania e-konsumenta 2.3. Założenia metodyczne badania polskiego e-konsumenta Rozdział 3. Jak zmienił się polski e-konsument? - dylematy poznawcze 3.1. Portret polskiego e-konsumenta 3.2. Koszyk zakupów polskiego e-konsumenta 3.3. Postawy polskiego e-konsumenta wobec zakupów w sieci 3.4. Zaangażowanie polskiego e-konsumenta w sieci Rozdział 4. Jak wykorzystać wiedzę o polskim e-konsumencie? - dylematy aplikacyjne 4.1. Typy polskiego e-konsumenta 4.2. Komunikacja z e-konsumentem w sieci Bibliografia
Specyfikacja
Podstawowe informacje
Autor |
|
Dodatkowe informacje
Wybrane wydawnictwa |
|