Panasonic Lumix DC-GH5S + Leica 12-60mm F/2.8-4.0 Lądek-Zdrój

Zestaw zawiera aparat Panasonic Lumix GH5M2 i Obiektyw Leica 12-60mm F2.8-4.0 Body Lumix GH5M2 Idealne narzędzie do tworzenia materiałów filmowych LUMIX GH5M2 to hybrydowy aparat, który spełni potrzeby wszystkich twórców. Od transmisji strumieniowej i tworzenia materiałów gotowych do …

od 8 120,67 Najbliżej: 46 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Zestaw zawiera aparat Panasonic Lumix GH5M2 i Obiektyw Leica 12-60mm F2.8-4.0 Body Lumix GH5M2 Idealne narzędzie do tworzenia materiałów filmowych LUMIX GH5M2 to hybrydowy aparat, który spełni potrzeby wszystkich twórców. Od transmisji strumieniowej i tworzenia materiałów gotowych do zaprezentowania po nagrywanie wideo w trybie bez kompresji V-Log L w 12 stopniach zakresu dynamicznego do zaawansowanej obróbki w postprodukcji. Dzięki trybom nagrywania 10-bitowego C4K/4K 60p/50p 4:2:0 i 10-bitowego C4K/4K 30p/25p/24p 4:2:2 z kompresją ALL-Intra 400 Mb/s nie są nakładane ograniczenia w przypadku jakichkolwiek ustawień. Zainstalowana fabrycznie funkcja V-Log L Aparat LUMIX GH5M2 zapewnia 12-stopniowy zakres dynamiczny dzięki zainstalowanej fabrycznie funkcji V-Log L, a moduły gradacji kolorów mogą korzystać z tych samych tablic odwzorowań, których używają w funkcji V-Log. Ładowanie/zasilanie przez USB Ta funkcja umożliwia zasilanie aparatu, jest więc bardzo wygodna podczas długich sesji zdjęciowych w studiu i poza nim. W przypadku używania w połączeniu ze sprzedawaną osobno ładowarką DMW-BTC15 (zgodną ze specyfikacją USB Power Delivery) może być on ładowany podczas zasilania. Bezprzewodowa transmisja strumieniowa na żywo / tethering USB (RTMP/RTMPS) Łatwa bezprzewodowa transmisja strumieniowa na żywo (protokół RTMP/RTMPS) dzięki prostej konfiguracji za pomocą aplikacji LUMIX Sync (Android/iOS). Oprogramowanie sprzętowe w wersji 1.1 udostępnia funkcję tetheringu USB, dzięki czemu można podłączyć aparat do smartfona za pomocą kabla USB w celu prowadzenia transmisji strumieniowej na żywo. W ten sposób można zapewnić stabilną szybkość komunikacji nawet w środowiskach z dużą interferencją radiową, dzięki czemu możliwe jest przesyłanie strumieniowe w jakości 4K 30p/25p. Przewodowa transmisja strumieniowa na żywo (RTP/RTSP) Oprogramowanie sprzętowe w wersji 1.1 umożliwia obsługę transmisji strumieniowej IP za pośrednictwem kablowego połączenia LAN, zwiększając wygodę obsługi w pomieszczeniach, gdzie jest możliwa wysoce stabilna komunikacja. Dzięki możliwości podłączenia kamery do komputera za pomocą kablowego połączenia LAN można sterować kilkoma aparatami lub przesyłać strumieniowo wysokiej jakości materiał wideo i audio (nawet 4K 60p/50p). Można wybrać kodeki H.264 i H.265. Ulepszona matryca MOS 20,3 Mpix z powłoką antyodblaskową Powłoka antyodblaskowa skutecznie niweluje odblask, pozwalając uchwycić realistyczną kompozycję świetlną nawet w trudnych warunkach z silnym oświetleniem, na przykład przy fotografowaniu pod światło i zapewniając wysoką jakość wizualną zarówno w przypadku filmów, jak i zdjęć. Autofokus z technologią sztucznej inteligencji Obejmuje szybki i precyzyjny autofokus oraz technologię deep learning używaną do rozpoznawania ciał, głów, twarzy i oczu ludzi, a także zwierząt. Stabilizacja obrazu Dual I.S. 2 (6,5 punktu) Stabilizacja Dual I.S.2 w 5 osiach (stabilizator obrazu) łączy stabilizację Body I.S. oraz system O.I.S.w obiektywie, oferując korekcję o wartości 6,5 punktu. Obiektyw Leica DG 12-60mm F2.8-4 .0 Rozmiar filtra: 62mm Uchwyć piękno wokół siebie Wreszcie pojawił się długo oczekiwany standardowy teleobiektyw LEICA. Ten obiektyw o zakresie ogniskowej 12–60 mm (odpowiednik dla aparatu 35 mm: 24-120 mm) zapewnia swobodę kadrowania, umożliwiając fotografowanie zarówno zapierających dech w piersiach krajobrazów, jak i pięknych portretów przy ogniskowej 60 mm. Oszałamiająca rozdzielczość tego obiektywu LEICA LG wiernie odwzorowuje obraz w całym kadrze. Ten zaprojektowany do pracy nawet w trudnych warunkach pogodowych wysokiej jakości poręczny obiektyw to wszystko, czego potrzebujesz. Obiektywy LEICA DG – optyka najwyższej jakości Obiektywy LEICA DG to gwarancja, że otrzymasz optykę o najwyższej jakości i niezrównanych możliwościach. Oczywiście spełniają one także rygorystyczne standardy jakości narzucone przez firmę Leica Camera AG. Zaawansowana konstrukcja obiektywów pozwala uzyskać idealną wyrazistość obrazu na całej powierzchni zdjęcia. Jednocześnie eliminowane są wszelkiego rodzaju zniekształcenia, by zapewnić precyzyjny i ostry obraz. Oznacza to, że dostajesz do ręki idealne narzędzie do profesjonalnych zdjęć. POWER O.I.S. – niezwykle ostre zdjęcia Rejestruj sceny bez zastanawiania się i w mgnieniu oka. Wbudowana w obiektyw technologia optycznej stabilizacji obrazu (O.I.S.) gwarantuje, że zdjęcia będą wyglądać świetnie i na całej powierzchni kontury będą ostre i wolne od rozmazań. Ta zaawansowana technologia stanowi rozwinięcie popularnego systemu MEGA O.I.S., kompensując nawet spore poruszenia i drgania, które zdarzają się w fotografii. Możesz więc fotografować sceny z życia bez potrzeby stosowania statywu. Efektem będą wspaniale ostre zdjęcia. Nano Surface Coating – przejrzystość pod każdym kątem Koniec z niepożądanymi rozbłyskami i powidokami – soczewki systemu zostały powleczone powłoką Nano Surface Coating. Ta specjalna niezwykle cienka powłoka została opracowana przez firmę Panasonic, by ograniczyć problematyczne odbicia w całym widmie światła. A efekty? Kryształowo wyraźne zdjęcia, nawet gdy fotografujesz źródło światła w ciemności. Video Support – perfect video-recording Dzięki obsłudze filmów każdy użytkownik znajdzie w aparacie LUMIX wszystko, czego potrzeba do nagrywania. Nie tylko płynnie zmienia on przysłonę, ale także robi to bez nagłych skoków ekspozycji. Cicha konstrukcja umożliwia nagranie dźwięku sceny bez zakłóceń. Co więcej, doskonała wydajność autofokusa tego obiektywu umożliwia nagrywanie doskonałych materiałów 4K, gdzie precyzja ustawiania ostrości ma kluczowe znaczenie. Odporność na zachlapanie, kurz i mróz – większe możliwości artystyczne Zmierz się z żywiołami przy każdej pogodzie i w każdym miejscu. Konstrukcja obiektywu jest odporna na kurz/zachlapanie/mróz* oraz wystarczająco wytrzymała, by używać jej w wymagającym terenie. Chroni ona wnętrze obiektywu przed piaskiem, deszczem i innymi zabrudzeniami, dzięki czemu doskonale sprawdza się on w trudnych warunkach. Teraz już nic nie powstrzyma Cię przed zrobieniem artystycznych zdjęć natury czy krajobrazu, o jakich marzysz. *Obiektyw obsługuje tę funkcję w połączeniu z odpornymi na zachlapanie/kurz/mróz aparatami LUMIX. Odporność na zachlapanie to termin stosowany w celu opisania zapewnianego przez ten obiektyw dodatkowego poziomu ochrony przed minimalnymi ilościami wilgoci, wody lub pyłu. Odporność na zachlapanie nie gwarantuje, że nie dojdzie do uszkodzenia, jeśli obiektyw zostanie narażony na bezpośredni kontakt z wodą. Specyfikacja body: Typ: Bezlusterkowy aparat cyfrowy Nośniki do nagrywania: Karta pamięci SD / karta pamięci SDHC* / karta pamięci SDXC* * Zgodne ze standardem UHS-I/UHS-II UHS Speed Class 3 dla kart pamięci SDHC/SDXC i ze standardem UHS-II Video Speed Class 90 dla kart pamięci SDXC. Mocowanie obiektywu: Mocowanie Mikro Cztery Trzecie Typ przetwornika: Matryca Live MOS (17,3 x 13,0 mm) Efektywna liczba pikseli / Całkowita liczba pikseli: 20,33 megapiksela / 21,77 megapiksela Powłoka antyodblaskowa: Tak Proporcje / Filtr kolorów: 4:3 / Filtr kolorów podstawowych System redukujący kurz: Typ z przesunięciem matrycy Zakres: 12-stopniowa charakterystyka (V-Log L) Format zapisu pliku: Zdjęcia: JPEG (DCF, Exif 2.31), RAW 6K PHOTO / 4K PHOTO: 6K PHOTO: MP4 (H.265/HEVC, format audio: AAC (2 kan.)) 4K PHOTO: MP4 (H.264/MPEG-4 AVC, format audio: AAC (2 kan.)) Wyodrębnione zdjęcia: JPEG (DCF, Exif 2.31) Współczynnik proporcji: 4:3 / 3:2 / 16:9 / 1:1 Jakość obrazu: RAW / RAW+Fine / RAW+Standard / Fine / Standard Przestrzeń barw: sRGB, AdobeRGB Format wideo: MOV: H.264/MPEG-4 AVC, H.265/HEVC (format audio: LPCM (2 kan. 48 kHz/16 bitów, 48 kHz/24 bity*, 96 kHz/24 bity*)) *Po podłączeniu adaptera DMW-XLR1 (sprzedawanego oddzielnie). MP4: H.264/MPEG-4 AVC, H.265/HEVC (format audio: AAC (2 kan.)) Częstotliwość systemu: 59,94 Hz / 50,00 Hz / 24,00 Hz Obszar obrazu wideo: Pełny / Piksel po pikselu Typ wizjera: Wizjer OLED Live View Finder Pikseli: Około 3,68 mln punktów Pole widzenia / Powiększenie: Około 100% / około 1,52x / 0,76x (odpowiednik aparatu 35 mm) z obiektywem 50 mm ustawionym na nieskończoność; -1,0 m-1 gdy proporcje są ustawione na 4:3 Dystans widzenia / Regulacja dioptrii: Około 21 mm po ustawieniu na nieskończoność; -1,0 m-1 / -4,0 - +3,0 (dpt) Czujnik oczu: Tak Prędkość wyświetlacza: 120 kl./s / 60 kl./s Typ wyświetlacza tylnego: Wyświetlacz TFT LCD ze statycznym panelem dotykowym Rozmiar monitora: O swobodnie ustawianym kącie, 7,5 cm (3 cale), proporcje 3:2 Pikseli: Około 1,84 mln punktów Pole widzenia: Około 100% Typ regulacji ostrości: Kontrastowy system AF Technologia DFD: Tak Tryb ustawiania ostrości: AFS (pojedynczy) / AFC (ciągły) / MF Tryb AF: Automatyczne wykrywanie (Twarz, Oczy, Ciało, Zwierzę) / Śledzenie / 225-obszarowy / Strefa (pionowa/pozioma) / Strefa (kwadratowa) / Strefa (owalna) / 1-obszarowy+ / 1-obszarowy / Pinpoint / Niestandardowy 1, 2, 3 (funkcja dotyku jest dostępna dla pełnego obszaru) (skalowalny rozmiar kadru AF i elastyczna pozycja AF) Zakres wykrywania AF: EV -4 - 18 (F2,0, równoważne z ISO100, AFS) Niestandardowe ustawienie AF: Czułość AF, czułość przełączania obszaru AF, prognozowanie obiektu w ruchu Lampka wspomagania AF: Tak Blokada AF: Ustaw przycisk Fn w menu niestandardowym na blokadę AF Post Focus / Focus Stacking: Tak/Tak Sterowanie pierścieniem ostrości: Nieliniowe / Liniowe* (90°/ 120°/ 150°/ 180°/ 210°/ 240°/ 270°/ 300°/ 330°/ 360°/ 720° (*⁴) / 1080°/ Maksimum (*⁴)) * Po zamocowaniu zgodnego obiektywu. Inne: Focus Peaking / 1-obszarowa szybkość przesuwania AF, AF-ON / AF-ON: do bliży, AF-ON: do dali, priorytet ostrości/migawki, przełączanie ostrości w pionie / w poziomie, przytrzymanie blokady AF/AE, AF+MF, MF Assist, MF Guide, blokada pierścienia ustawiania ostrości, wyświetlanie/ukrywanie trybu AF, zakres punktów AF, AF migawki, zwolnienie migawki po wciśnięciu przycisku do połowy, szybki AF, ciągły AF (podczas nagrywania filmów), AF z wykrywaniem zbliżenia oka, ramka ostrości w pętli, punkt początkowy AFC (225-obszarowy), migawka dotykowa, funkcja Touch AF/AE, panel dotykowy AF, odzyskiwanie ostrości obiektywu System pomiaru światła: 1 728-strefowy wielopunktowy system wykrywania Tryb pomiaru światła: Wielokrotny / Centralnie ważony / Punktowy / Wyróżniony ważony Zakres pomiaru: EV 0-18 (obiektyw F2,0, równoważne z ISO100) Tryb nagrywania: Program AE / Priorytet przysłony AE / Priorytet migawki AE / Ekspozycja manualna / Creative Video / Niestandardowy 1, 2, 3, 4 / inteligentny automatyczny Czułość ISO (standardowa czułość wyjściowa): Zdjęcia: Auto / 100 (rozszerzony) / 200 / 400 / 800 / 1600 / 3200 / 6400 / 12800 / 25600 (możliwość zmiany na krok 1/3 EV) Tryb Creative Video: Auto / 100 (rozszerzony) / 200 / 400 / 800 / 1600 / 3200 / 6400 / 12800 (możliwość zmiany na krok 1/3 EV) Kompensacja ekspozycji: 1/3 EV krok ±5EV (±3EV dla filmów) Blokada AE: Ustaw przycisk Fn w menu niestandardowym na blokadę AE System stabilizacji obrazu: Typ z przesunięciem matrycy (5 osi / 6,5 punktów*) * Zgodnie ze standardem CIPA [kierunek odchylenia: odległość ostrzenia f=60 mm (odpowiednik aparatu 35 mm, f=120 mm) przy obiektywie H-ES12060. Dual I.S. (6,5 punktu*, zgodność z Dual I.S. 2) * Zgodnie ze standardem CIPA [kierunek odchylenia: odległość ostrzenia f=140 mm (odpowiednik aparatu 35 mm, f=280 mm) przy obiektywie H-FS14140. Balans bieli: AWB / AWBc / AWBw / światło dzienne / pochmurno / cień / żarówka / lampa błyskowa / ustawienie bieli 1, 2, 3, 4 / ustawienie temperatury kolorów 1, 2, 3, 4 Regulacja balansu bieli: zabarwienie niebieskie/bursztynowe, zabarwienie magenta/zielone Ustawienie temperatury barwowej: 2500–10000 K w 100 K Typ migawki: Migawka szczelinowa Czas otwarcia migawki: Zdjęcia: Bulb (maks. 30 minut), 1/8 000 – 60 Elektroniczna kurtyna przednia: Bulb (maks. 30 minut), 1/2 000 – 60 Przysłona elektroniczna: Bulb (maks. 60 s), 1/16 000–60 Filmy: 1/16 000 – 1/25 Tryb Creative Video M / tryb MF: 1/16 000 – 1/2 Samowyzwalacz: 10 s, 3 obrazy / 2 s / 10 s / czas niestandardowy Pilot zdalnego sterowania: Pilot zdalnego sterowania przez DMW-RS2 (sprzedawany oddzielnie) Tryb cichy / Tryb migawki: Tak / Tak (Automatyczna / Mechaniczna / Elektroniczna kurtyna przednia / Elektroniczna / Elektroniczna+NR) Zakres AE: 3, 5, 7 zdjęć z krokiem 1/3, 2/3 lub 1 EV, maks. ±3 EV, pojedyncze/seryjne Bracketing przysłony: 3, 5 lub wszystkie pozycje Bracketing ostrości: 1–999 zdjęć, kroki ustawiania ostrości można ustawić w 10 poziomach Zakres balansu bieli: Trzy obrazy w osi niebieski/bursztynowy lub w osi magenta/zielony, ustawienie temperatury kolorów Live view composite: Tak Fotografia poklatkowa: Tak Animacja poklatkowa: Tak Rodzaj lampy błyskowej: Zewnętrzna lampa błyskowa TTL (sprzedawana oddzielnie) Tryb lampy błyskowej: Auto* / auto/redukcja czerwonych oczu* / wł. wymuszenie / wł. wymuszenie/redukcja czerwonych oczu / powolna synchronizacja / powolna synchronizacja/redukcja czerwonych oczu / wył. wymuszenie *Tylko w trybie iA. Synchronizacja lampy błyskowej: Synchronizacja na 1. kurtynę, synchronizacja na 2. kurtynę Regulacja mocy lampy błyskowej: 1/3 EV z krokiem ±3 EV Prędkość synchronizacji: Poniżej 1/250 sekundy Sterowanie bezprzewodowe: Tak (w przypadku użycia lampy DMW-FL200L / FL360L / FL580L (opcjonalna)), kanał bezprzewodowy: 1 kan./2 kan./3 kan./4 kan. Gniazdo synchronizacji lampy błyskowej: Tak Wirtualne zwiększenie zakresu zoomu: 2,0x (EX S), 1,4x (EX M) *Tylko podczas rejestracji zdjęć. Style zdjęć: Standardowy / Żywy / Naturalny / L. Classic Neo / Płaski / Pejzaż / Portret / Monochromatyczny / L. Monochrome / L. Monochrome D / L. Monochrome S / Cinelike D2 / Cinelike V2 / Like709 / V-Log L/XL / Hybrid Log-Gamma / Mój styl zdjęć 1–10 Regulacja obrazu: Kontrast / Światło / Cień / Nasycenie / Odcień koloru / Odcień / Efekt filtra / Efekt ziarna / Szum kolorów / Ostrość / Redukcja szumów / ISO / WB *Ustawienia dostępne do regulacji różnią się w zależności od trybu Styl zdjęć. Filtr: Expressive (Ekspresja) / Retro / Old Days (Stara fotografia) / High Key (Wysokie tony) / Low Key (Niskie tony) / Sepia / Monochrome (Czarno-białe) / Dynamic Monochrome (Dynamiczne czarno-białe) / Rough Monochrome (Surowe czarno-białe)* / Silky Monochrome (Jedwabiste czarno-białe)* / Impressive Art (Impresja) / High Dynamic (Dynamika) / Cross Process (Filtr filmowy) / Toy Effect (Aparat zabawkowy) / Toy Pop / Bleach Bypass / Miniature Effect (Efekt miniatury) / Soft Focus (Rozmycie)* / Fantasy (Fantazja) / Star Filter (Gwiazdki)* / One Point Color (Jeden kolor) / Sunshine (Słońce)* * Tylko do zdjęć. Poziom funkcji Master Pedestal: 31 stopni Poziom luminancji: 8 bitów: 0‒255 / 16‒235 / 16‒255 10 bitów: 0‒1023 / 64‒940 / 64‒1023 Monitor przebiegu / zakres wektora: Możliwość wyboru Podgląd LUT: Wyświetlacz / HDMI Podgląd HLG: Wyświetlacz (TRYB1 / TRYB2 / WYŁ.) / HDMI (AUTO / TRYB1 / TRYB2 / WYŁ.) Widok anamorficzny z funkcją Desqueeze: 2,0x / 1,8x / 1,5x / 1,33x / 1,30x / WYŁ Funkcja skanowania synchronizacji: Tak Kod czasowy: Zliczanie: możliwość wyboru między metodą Rec Run a metodą Free Run, tryb kodu czasowego: możliwość wyboru między trybem Drop Frame a trybem Non-Drop Frame (przy wybranym ustawieniu NTSC (59,94 Hz). Tryb SS/wzmocnienia: Czas otwarcia przysłony/ISO / kąt/ISO / czas otwarcia przysłony/dB Paski koloru / Obszar testowy 1 kHz: Tak (SMPTE / EBU / ARIB) / Tak Funkcja Knee Control: Tak (w trybie Like709) Pozostałe funkcje: Czerwony wskaźnik kadru nagrywania, niebieski wskaźnik kadru transmisji strumieniowej Informacje o pozycji poziomej: Zdjęcie / film (WŁ. / WYŁ.) Wskaźnik wypoziomowania: Tak Druk: Zgodność z PictBridge USB: SuperSpeed USB 3.1 typ C pierwszej generacji HDMI: HDMI typu A, Audio: Stereo Wejście zdalnego sterowania: φ2,5 mm Mikrofon: Stereo, redukcja szumu wiatru: WYŁ. / niska* / standardowa / wysoka *tylko po podłączeniu DMW-MS2 (opcjonalnie). Wejście mikrofonu zewnętrznego / zewnętrznego urządzenia audio: φ3,5 mm dla mikrofonu zewnętrznego / zewnętrznego urządzenia audio Możliwość wyboru MIC (Plug-in Power) / MIC / LINE. Tryby Stereo /Obiektyw Auto / Kierunkowy / Super kierunkowy / Ręczny są dostępne tylko po podłączeniu mikrofonu DMW-MS2 (do nabycia osobno). Mikrofon XLR: Tak, z DMW-XLR1 (sprzedawany oddzielnie) Głośnik: Monofoniczny Wyjście słuchawek: φ3,5 mm Gniazdo na kartę SD: Gniazdo 1, gniazdo 2 Wi-Fi: 2,4 GHz (STA/AP) (IEEE 802.11 b/g/n) Wi-Fi 5 GHz (STA) (IEEE 802.11 a/n/ac) *Pasmo Wi-Fi 5 GHz jest niedostępne w niektórych krajach. Bluetooth: Bluetooth® 4.2 (Bluetooth Low Energy (BLE)) Ochrona przed kurzem i zachlapaniami*: Tak * Odporność na pył i zachlapanie nie gwarantuje, że nie dojdzie do uszkodzenia, jeśli aparat zostanie narażony na bezpośredni kontakt z pyłem i wodą. Baterie: Akumulator litowo-jonowy (7,2 V, 2200 mAh, 16 Wh) (w zestawie) Zasilanie przez USB, ładowanie przez USB, USB Power Delivery Czas działania baterii (standard CIPA): Około 400 zdjęć, 1200 zdjęć (LVF w trybie oszczędzania energii*) z H-ES12060 / DMW-BLK22 Około 410 zdjęć, 1200 zdjęć (LVF w trybie oszczędzania energii*) z H-FS12060 / DMW-BLK22 * W warunkach testowych określonych przez firmę Panasonic zgodnie ze standardem CIPA. Kiedy czas przejścia w tryb uśpienia jest ustawiony na 1 sekundę. Czas ciągłego nagrywania (filmy): MP4 [4K/60p]: Około 120 min z H-ES12060 / H-FS12060 MP4 [FHD/60p]: ok. 140 min z H-ES12060 / H-FS12060 Rzeczywisty czas nagrywania (filmy): MP4 [4K/60p]: Około 60 min z H-ES12060 / H-FS12060 MP4 [FHD/60p]: ok. 70 min z H-ES12060 / H-FS12060 Uchwyt z akumulatorem: DMW-BGGH5 (sprzedawany oddzielnie) Wymiary (Dł. x Wys. x Gł.): Około 138,5 x 98,1 x 87,4 mm / 5,45 x 3,86 x 3,44 cala (bez elementów wystających) Masa: Około 727 g (1 karta pamięci SD, akumulator, korpus) Około 647 g (tylko korpus) Temperatura pracy: od -10°C do 40°C Wilgotność przy eksploatacji: Wilgotność względna od 10% do 80% Oprogramowanie standardowe: Nagrywanie: LUMIX Sync To oprogramowanie służy do sterowania aparatem cyfrowym firmy Panasonic przy użyciu smartfona. Odwiedź poniższą witrynę, aby pobrać i zainstalować oprogramowanie. https://panasonic.jp/support/global/cs/dsc/ (dla systemu Android™ / iOS) LUMIX Network Setting Software To oprogramowanie służy do zapisu informacji dotyczących ustawień miejsca docelowego transmisji strumieniowej z komputera na kartę SD. Odwiedź poniższą witrynę, aby pobrać i zainstalować oprogramowanie. https://panasonic.jp/support/global/cs/dsc/ (dla systemu Windows / komputerów Mac) LUMIX Tether To oprogramowanie służy do sterowania aparatem cyfrowym firmy Panasonic przy użyciu komputera. Umożliwia to zmianę różnych ustawień aparatu, wykonywanie zdalnego nagrywania i zapisywanie zdalnie wykonanych zdjęć na komputerze. Odwiedź poniższą witrynę, aby pobrać i zainstalować oprogramowanie. http://panasonic.jp/support/global/cs/soft/download/d_lumixtether.html (dla systemu Windows / komputerów Mac) Odtwarzanie / edycja: Oprogramowanie do przetwarzania plików RAW na komputerze nie jest dostarczane w zestawie z aparatem. Potrzebne do tego oprogramowanie SILKYPIX Developer Studio można pobrać z witryny firmy Ichikawa Soft Laboratory za pomocą komputera podłączonego do Internetu. http://www.isl.co.jp/SILKYPIX/english/p/ (dla systemów Windows / Mac) Specyfikacja obiektywu: Budowa obiektywu: 14 elementów w 12 grupach (4 soczewki asferyczne, 2 soczewki ED) Powłoka Nano: Tak Podstawa: Micro mocowanie standardu Cztery Trzecie Optyczny stabilizator obrazu O.I.S.: Tak (POWER O.I.S.) Długośc ogniskowej: f=12–60 mm (odpowiednik dla aparatu 35 mm: 24–120 mm) Rodzaj przysłony: 9 listków / okrągły otwór przysłony Maksymalna przysłona: F2.8 (Wide) – F4.0 (Tele) Minimalna przysłona: F22 Najmniejsza odległość dla ustawienia ostrości: 0,20 m (przy ogniskowej 12 mm) / 0,24 m (przy ogniskowej 60 mm) Maksymalne powiększenie: Około 0,3x / 0,6x (odpowiednik dla aparatu 35 mm) Kąt podglądu: 84°(Wide) – 20°(Tele) Rozmiar filtra: φ 62 mm Maks. średnica: φ 68,4 mm / 2,69 cala Długość całkowita: Około 86 mm (od początku obiektywu do podstawy mocowania) Masa: Około 320 g (bez pokrywki obiektywu, osłony przeciwsłonecznej do obiektywu, osłony mocowania obiektywu) Standardowe wyposażenie: Pokrywka obiektywu, osłona mocowania obiektywu, osłona przeciwsłoneczna do obiektywu, pokrowiec obiektywu

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Panasonic
Rodzaj
  • z obiektywem 12-60 mm
Rozdzielczość efektywna
  • 20 Mpix
Rozmiar matrycy
  • 4/3 cala
Lampa błyskowa
  • Brak
Karty pamięci
  • SD
  • SDHC
  • SDXC
Wizjer
  • Z wizjerem
Rozmiar wyświetlacza LCD
  • 3"
Rodzaj matrycy
  • Live MOS
Zasilanie
  • Baterie lub akumulatory
Funkcje
  • Focus peaking
Złącza i porty
  • Wi-Fi
  • Bluetooth
Model
  • GH5M2L
Komunikacja
  • Wi-Fi
Cechy dodatkowe
  • Hot Shoe
Kolor
  • Czarne

Opinie Panasonic Lumix DC-GH5S + Leica 12-60mm F/2.8-4.0 Lądek-Zdrój

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4 na podstawie 1 opinia