Pierwsze 90 dni. - Watkins Michael D. Kunów

„Biblia adaptacji i integracji w nowej pracy”. The Economist Przygotuj się na pierwsze 90 dni w nowej roli! Nie jest przesadą stwierdzenie, że wejście w nową rolę w środowisku zawodowym jest największym wyzwaniem dla każdego, szczególnie dla menedżera. Pierwsze miesiące urzędowania bywają naprawdę …

od 29,29 Najbliżej: 47 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

„Biblia adaptacji i integracji w nowej pracy”. The Economist Przygotuj się na pierwsze 90 dni w nowej roli! Nie jest przesadą stwierdzenie, że wejście w nową rolę w środowisku zawodowym jest największym wyzwaniem dla każdego, szczególnie dla menedżera. Pierwsze miesiące urzędowania bywają naprawdę trudne, a konsekwencje błędów popełnionych w tym okresie mogą być poważne. Da się ich jednak uniknąć, jeśli w porę poznasz sprawdzone strategie ułatwiające radzenie sobie z wyzwaniami etapu przejściowego. Znajdziesz je w książce Michaela D. Watkinsa. Autor, uznany ekspert w dziedzinie samodoskonalenia, procesów zmian i przywództwa, doradzający menedżerom na wyższych stanowiskach kierowniczych w różnych typach organizacji, nie poprzestaje na samym opisie: przedstawia też rozwiązania problemów wynikających z rosnącej konkurencji na rynku pracy, omawia typowe pułapki na drodze lidera i wskazuje sposoby omijania potencjalnych raf. Każdy rozdział kończy lista pytań, które ułatwiają zapamiętanie najważniejszych elementów lekcji oraz zastosowanie proponowanych rozwiązań w praktyce. Przygotuj się na zmianę! Przyspiesz proces zdobywania nowej wiedzy Dopasuj strategie do okoliczności Negocjuj sukces Zapewnij sobie pierwsze sukcesy Synchronizuj i integruj Buduj zespół i twórz koalicję Sam sobie jesteś sterem... Niech inni też skorzystają! Zostań bezbłędnym liderem! Spis treści: Spis O autorze Przedmowa do 2. wydania w dziesiątą rocznicę Wprowadzenie: Pierwsze 90 dni Rozwijanie kompetencji adaptacji do zmiany na stanowisku Osiągnięcie progu rentowności Nie daj się złapać w pułapkę Nabieranie rozpędu Zrozumienie podstawowych zasad rządzących procesem zmiany Ocena ryzyka zmiany na stanowisku Wizualizacja pierwszych 90 dni Zabieraj się do pracy! Listy kontrolne i aplikacja 1. Przygotuj się! Dostałeś awans w ramach tej samej organizacji Umiejętne ustawianie ostrości Delegowanie zadań Sztuka wpływu Sformalizowanie kontaktów Właściwy charakter obecności Przechodzisz do nowej firmy Orientacja w otoczeniu biznesowym Relacje z partnerami Doprecyzowanie oczekiwań Przystosowanie do kultury organizacji Przygotuj się! Wybierz konkretny punkt przełomu Zdefiniuj swoje słabe strony Nie ignoruj swoich mocnych stron Na nowo naucz się uczyć Przeorganizuj grono doradców Uważaj na ludzi, którzy chcą Cię zatrzymać Zmobilizuj pomocników Podsumowanie Lista kontrolna: Przygotowanie zmiany 2. Przyspiesz proces zdobywania nowej wiedzy Radzenie sobie z problemami podczas uczenia się Zarządzanie procesem uczenia się jak procesem inwestycyjnym Określenie zakresu programu nauki Identyfikacja najlepszych źródeł wiedzy Przyjęcie usystematyzowanych metod uczenia się Tworzenie planu uczenia się Uzyskiwanie pomocy Podsumowanie Lista kontrolna: Przyspiesz zdobywanie nowej wiedzy 3. Dopasowanie strategii do okoliczności Zastosowanie modelu STARS Analiza Twojego portfolio STARS Kreowanie zmian Rozwój osobisty Nagradzanie za sukces Podsumowanie Lista kontrolna: Dopasowanie STrategii do ETAPU MODELU STARS 4. Negocjowanie sukcesu Skupienie się na fundamentach Planowanie pięciu rozmów Planowanie rozmowy dotyczącej sytuacji firmy Dopasuj poziom wsparcia do sytuacji Planowanie rozmowy na temat oczekiwań Dopasuj oczekiwania do sytuacji Zaplanuj sięgnięcie po łatwe zwycięstwa w obszarach ważnych dla Twojego szefa Zidentyfikuj obszary niedostępne Wyedukuj swojego szefa Obiecuj mniej i rób więcej Precyzuj, precyzuj, precyzuj Planowanie rozmowy dotyczącej zasobów Grać czy zmienić zasady gry? Negocjuj zasoby Planowanie rozmowy dotyczącej stylu Rozpoznaj styl Twojego szefa Określ granice własnej swobody decyzyjnej Przystosuj się do stylu Twojego szefa Nie ignoruj trudnych zagadnień Planowanie rozmowy na temat oceny dotychczasowych dokonań Praca z kilkoma szefami Praca na odległość Integracja: negocjowanie szczegółów planu 90 dni Zaplanowanie pięciu kluczowych rozmów z członkami zespołu Lista kontrolna: Negocjowanie sukcesu 5. Zapewnij sobie pierwsze sukcesy Robienie fal Kształtowanie Twoich fal Zacznij od celu! Koncentrowanie się na priorytetach biznesowych Identyfikowanie i wdrażanie zmian wzorców zachowań Fundamentalne zasady pracy Wybór osiągnięć nadających się na pierwsze sukcesy O co chodzi z tą reputacją? Zwiększenie wiarygodności Stwórz plan pierwszego starcia Twórz własną historię Rozpoczynanie projektów zapewniających pierwsze sukcesy Przewodzenie zmianom Planowanie versus nauka Zapoczątkowanie zmiany zachowań Dopasuj strategię do sytuacji Unikaj niespodzianek, które da się przewidzieć Lista kontrolna: Zabezpieczenie pierwszych sukcesów 6. Synchronizacja i integracja Unikanie typowych pułapek Projektowanie architektury organizacji Identyfikowanie zakłóceń Od czegoś trzeba zacząć Definiowanie kierunku strategicznego Ocena spójności Ocena adekwatności Ocena wdrożenia strategii Modyfikowanie kierunku strategicznego Kształtowanie struktury Twojego zespołu Ocena struktury Osiąganie kompromisu Synchronizacja kluczowych procesów Jeśli kompromis, to przemyślany Analiza procesów Dopasowywanie procesów do struktury Usprawnianie kluczowych procesów Rozwijanie bazowych umiejętności grupy Wskazywanie luk i określanie bazy zasobów Zmiana architektury w celu zmiany kultury Dopasowanie Lista kontrolna: synchronizacja 7. Budowanie zespołu Unikanie typowych pułapek Ocena istniejącego zespołu Ustal kryteria oceny Sprawdź swoje wstępne założenia Uwzględniaj specyfikę obszaru odpowiedzialności zawodowej Uwzględniaj cechy szczególne mówiące o jakości współpracy członków grupy lub zespołu Uwzględniaj znaczenie cech pracowników w kontekście portfolio STARS Uwzględniaj znaczenie pozycji zajmowanych przez swoich ludzi Oceń swoich ludzi Sprawdź umiejętność oceny sytuacji Oceń cały zespół Przebudowa i rozwój zespołu Zastanów się nad alternatywnymi rozwiązaniami Zbuduj zaplecze Traktuj pracowników z szacunkiem Synchronizacja w zespole Zdefiniuj cele i metody oceny wyników Dopasowanie metod motywacyjnych Przedstaw swoją wizję Liderowanie zespołowi Oceń istniejące procesy Twojego zespołu Wybierz procesy, które chcesz zmienić Zmień zasady uczestnictwa Zarządzaj podejmowaniem decyzji Przygotuj się do kierowania zespołami wirtualnymi Szybki start zespołu Lista kontrolna: budowanie zespołu 8. Tworzenie koalicji Definiowanie celów w ramach budowania sieci wpływu Rozpoznanie przedpola wpływu Sprzymierzeńcy i przeciwnicy tworzą sojusze Mapa sieci wpływu Narysuj mapę wpływów Zidentyfikuj zwolenników, oponentów i sceptyków O co chodzi kluczowym graczom? Opracowanie strategii wpływu Podsumowanie Lista kontrolna: Budowanie sojuszów 9. Jesteś swoim sterem Przeprowadzanie oceny stanu Trzy filary samozarządzania Filar 1.: zastosowanie strategii 90 dni Filar 2.: promowanie samodyscypliny Filar 3.: konstruowanie systemów wsparcia Trzymaj się! Lista kontrolna: SAMOZARZĄDZANIE 10. Niech inni też skorzystają! Identyfikowanie najważniejszych zmian na stanowiskach Identyfikowanie schematów, które muszą skończyć się niepowodzeniem Ocena stanu wsparcia zmiany Zastosowanie modelu bazującego na wspólnym języku Oferuj wsparcie we właściwym czasie Korzystaj z ustrukturyzowanych procesów Dopasuj wsparcie do typu zmiany na stanowisku Dopasowanie wsparcia do poziomu lidera Opracuj jasną wizję roli i dopasuj system motywacji Integracja z innymi systemami zarządzania talentami Podsumowanie i integracja Lista kontrolna: przyspieszeniE procesu zmiany Przypisy końcowe Przedmowa Wprowadzenie Rozdział 1. Rozdział 2. Rozdział 5. Rozdział 6. Rozdział 7. Rozdział 8. Rozdział 9. Rozdział 10. O autorze: Michael D. Watkins — współtwórca Genesis Advisers, znakomitej firmy konsultingowej, specjalizującej się w doradztwie i projektowaniu procesów zmian na wyższych stanowiskach menedżerskich oraz przyspieszaniu adaptacji liderów. Organizuje kursy, szkolenia i warsztaty dla wielu firm z listy Fortune 500. Więcej informacji znajdziesz na stronie www.genesisadvisers.com.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Watkins Michael D.
Wybrane wydawnictwa
  • Helion
Rok wydania
  • 2017
Język oryginału
  • Angielski
Ilość stron
  • 312
Okładka
  • Miękka
ISBN
  • 9788328333697

Opinie Pierwsze 90 dni. - Watkins Michael D. Kunów

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
5 na podstawie 3 opinie
  • Użytkownik Ceneo
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Bardzo dobra książka
  • Olejniczak asia
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
  • Użytkownik Ceneo
    5