Dji Ochrona Care Refresh do Osmo 360 Krosno

O usłudze DJI Care Refresh to pakiet serwisowy umożliwiający - odpłatną - wymianę uszkodzonego produktu na nowy. Obejmuje ona uszkodzenia powstałe nawet z winy użytkownika. Usługa może być aktywowana w każdym momencie - po 30 dniach od aktywacji urządzenia konieczne będzie przesłanie do DJI filmu …

od 219 Najbliżej: 0,6 km

Liczba ofert: 20

Oferta sklepu

Opis

O usłudze DJI Care Refresh to pakiet serwisowy umożliwiający - odpłatną - wymianę uszkodzonego produktu na nowy. Obejmuje ona uszkodzenia powstałe nawet z winy użytkownika. Usługa może być aktywowana w każdym momencie - po 30 dniach od aktywacji urządzenia konieczne będzie przesłanie do DJI filmu weryfikacyjnego. Usługę można przedłużyć do 3 lat - to aż 6 wymian! Więcej informacji znajdziesz poniżej. Koszt wymiany W przypadku DJI Osmo 360 koszt pierwszej wymiany w ramach DJI Care Refresh wynosi 169 zł. Koszt każdej kolejnej wymiany to 179 zł. DJI Care Refresh (plan roczny) zapewnia dwie wymiany. DJI Care Refresh (pakiet 2-letni) zapewnia cztery wymiany. Możliwość przedłużenia gwarancji producenta* Jeżeli w okresie ważności usługi ani razu nie skorzystasz z możliwości wymiany, w ramach nagrody, DJI przedłuży Twoją gwarancję producenta na dodatkowy rok. *dotyczy następujących modeli: DJI Action 2, DJI Osmo Action 3, DJI Osmo Action 4,DJI Osmo Mobile SE, DJI Osmo Mobile 6, DJI RS 3, DJI RS 3 Pro, DJI RS 3 Mini Jak aktywować DJI Care Refresh? 1. Wejdź na stronę internetową https://support.dji.com/care/active 2. W trakcie procesu aktywacji podaj kod Care Refresh, numer seryjny urządzenia oraz swoje dane. 2a. Gdy upłynął czas aktywacji, konieczne będzie przesłanie do DJI filmu weryfikacyjnego. Po akceptacji usługę należy aktywować w ciągu 72 godzin. 3. Usługa zostanie aktywowana i automatycznie przypisana do urządzenia. Potwierdzenie aktywacji DJI Care Refresh otrzymasz drogą mailową. Wypadek – i co dalej? 1. Zgłoś naprawę do naszego serwisu: DJI-ARS Serwis Alternatywnie możesz zgłosić usterkę na stronie producenta DJI i wysłać produkt z adnotacją, że posiadasz DJI Care Refresh. 2. Gdy otrzymasz wycenę naprawy, zdecyduj, czy chcesz z niej skorzystać, czy wolisz wymianę w ramach DJI Care Refresh. 3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh zapłać za wymianę – następnie otrzymasz inny egzemplarz lub nowe części zamienne, na przykład gimbala, kamerę, śmigła. 4. Wymieniony produkt zostanie do Ciebie dostarczony priorytetowo i z darmową wysyłką. Przedłużenie usługi DJI Care Refresh Możesz przedłużyć swoją ochronę serwisową DJI Care Refresh do maksymalnie 3 lat. Jeśli chcesz to zrobić, wykup dodatkowy roczny plan. Przedłużenia można dokonać tylko za pomocą planu rocznego w czasie trwania aktualnego planu lub w ciągu 15 dni od daty zakończenia ważności usługi. Informujemy, że na podstawie regulaminu §5 punkty 5.6-5.7 nie ma możliwości zwrotu, bądź wymiany kodów elektronicznych oraz kart fizycznych ze zdrapaną powłoką zabezpieczającą lub usuniętą plombą. ...

Specyfikacja

Producent
  • DJI
Model
  • Osmo 360