Public relations w praktyce Krasnobród

4,75
2 opinie

PUBLIC RELATIONS W PRAKTYCE Fraser P. Seitel Polskie tłumaczenie książki Public relations w praktyce pod redakcją naukową profesor Krystyny Wojcik oparte zostało na ósmym już wydaniu oryginalnym. Mimo ciągłych uzupełnień i uaktualnień od chwili pierwszej edycji w 1980 roku cele tej książki …

od 7,90 Najbliżej: 19 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

PUBLIC RELATIONS W PRAKTYCE Fraser P. Seitel Polskie tłumaczenie książki Public relations w praktyce pod redakcją naukową profesor Krystyny Wojcik oparte zostało na ósmym już wydaniu oryginalnym. Mimo ciągłych uzupełnień i uaktualnień od chwili pierwszej edycji w 1980 roku cele tej książki pozostają niezmienione. Ma ona przygotować studentów i praktyków public relations do radzenia sobie z sytuacjami zarówno typowymi, jak i kryzysowymi w tej działalności. Niniejsza edycja składa się z sześciu samodzielnych części. W części pierwszej autor przedstawia prekursorów i pionierów public relations oraz podstawy teoretyczne tej dyscypliny. Część druga ukazuje różnice pomiędzy omawianą dziedziną wiedzy a socjologią, prawem, etyką itp. W części trzeciej omówiono te obszary wiedzy, które muszą być znane praktykom public relations, tj. zagadnienia komunikacji społecznej i marketingowej oraz zarządzania ogólnego i kryzysowego. Część czwarta przeznaczona jest dla praktyków public relations. Dowiedzą się z niej m.in., jak tworzyć przekaz audiowizualny oraz na czym polega specyfika pracy w mediach on-line. W części piątej autor dokonuje przeglądu otoczenia public relations (pracownicy mediów, konsumenci, inwestorzy, przedstawiciele różnych społeczności). Część szósta traktuje o wyzwaniach i szansach, przed którymi staje public relations w nowym tysiącleciu. Bardzo silny nacisk położył autor na znaczenie komunikacji on-line w działalności public relations. Studenci i praktycy public relations stają bowiem przed koniecznością zrozumienia zarówno potencjału, jak i pułapek, które niosą ze sobą Internet i sieć www. Znajomość sieci stała się jednym z głównych obowiązków związanych z public relations. 40 studiów przypadków zamieszczonych w tej książce przedstawia czytelnikowi najbardziej skomplikowane sprawy, z jakimi musieli sobie poradzić specjaliści z dziedziny public relations (m.in. romans prezydenta Clintona z Monicą Lewinsky, promocja niskobudżetowego filmu The Blair Witch Project, niezwykła wygrana Jesse Ventury w wyborach na gubernatora, koncern Exxon i katastrofa ekologiczna w Zatoce Valdez). Artykuły zatytułowane Z praktyki uzupełniają tekst prowokującymi przykładami prawidłowych i błędnych działań oraz ukazują to, co nieprzewidywalne we współczesnej praktyce public relations. Uaktualniona bibliografia, bogate załączniki, a także recenzje publikacji Z najwyższej półki uzupełniają książkę najnowszą literaturą z omawianej dziedziny. Wywiady zatytułowane Najlepsi z najlepszych przedstawiają poglądy najznamienitszych specjalistów z dziedziny PR, m.in. Joe Lockharta i Harolda Bursona. Dane techniczne: Autor: Fraser P. Seitel Stan: nowa, nieczytana Oprawa: twarda Rok wydania: 2003 Stron: 596 Wymiary (mm) : 210x260

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Fraser P. Seitel
Okładka
  • Twarda
Format
  • 21.0x26.0cm
Rok wydania
  • 2007
Ilość stron
  • 592
ISBN
  • 9788388667213

Opinie Public relations w praktyce Krasnobród

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4,75 na podstawie 2 opinie
  • e...8
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Bardzo ładne wydanie.
  • Użytkownik Ceneo
    4,5