Westfalia Hak holowniczy mocowany na dwie śruby F20 - Dacia Logan MCV (Kombi) (01/2007 - 12/2007) Kraków

Hak holowniczy Dacia Logan MCV I 2008-2013 F20 UWAGI: Poza pojazdami: z instalacją gazową, Pojazdy z PDC Marka: Dacia Model: Logan MCV Rodzaj Nadwozia: Kombi Generacja: I Rocznik: 01/2008-06/2013 Rodzaj kuli: Odkręcana System: F20 Podcięcie zderzaka: Nie Uciąg: 1300 Siła D: 7,73 Nacisk na kulę: 75 …

od 933 Najbliżej: 5,9 km

Liczba ofert: 2

Oferta sklepu

Opis

Hak holowniczy Dacia Logan MCV I 2008-2013 F20 UWAGI: Poza pojazdami: z instalacją gazową, Pojazdy z PDC Marka: Dacia Model: Logan MCV Rodzaj Nadwozia: Kombi Generacja: I Rocznik: 01/2008-06/2013 Rodzaj kuli: Odkręcana System: F20 Podcięcie zderzaka: Nie Uciąg: 1300 Siła D: 7,73 Nacisk na kulę: 75 Masa własna[kg]: 22,6 Hak holowniczy z kulą odkręcaną to rozwiązanie, gdzie kula haka przymocowana jest do korpusu za pomocą śrub montażowych. Rozwiązanie bardziej korzystne cenowo, w porównaniu do kuli wypinanej automatycznej. Parametry uciągu i nacisku są takie same jak w droższych wersjach. Rozwiązanie to dostępne jest dla prawie wszystkich powszechnie użytkowanych modeli pojazdów. Montaż kuli jest nieskomplikowany i możliwy do przeprowadzenia bez specjalistycznego sprzętu. Pojazd zostaje przygotowany do holowania przyczepy w ciągu krótkiej chwili. Jako wynalazca haka holowniczego (1932 rok) firma Westfalia-Automotive zalicza się do wiodącychna świecie producentów w obszarze urządzeń holowniczych dla samochodów osobowych i dostawczych.Podstawą sukcesu grupy Westfalia-Automotive jest jakość produktów, wydajność pracowników oraz zadowolenie klientów. Firma spełnia również najsurowsze wymogi dotyczące ochrony środowiska. Westfalia-Automotive wprowadziła specjalny system zarządzania, którego obrazem jest spełnianie najwyższych wymagań jakości. Certyfikaty TÜV: IATF 16949:2009 DIN EN ISO 9001:2008 DIN EN ISO 14001:2009 * Zdjęcia przykładowe - produkt jest dopasowany do twojego samochodu

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Westfalia
Wiązka w zestawie
  • Brak