Pracownik call center EKONOMIK Kraków
Książka przeznaczona jest dla osób, które są zainteresowane pracą w telefonicznym centrum obsługi. Czytelnikami jej mogą być zarówno absolwenci szkół ponadgimnazjalnych i wyższych, jak i osoby bezrobotne lub zamierzające zmienić zawód. Książka może być wykorzystywana na kursach zawodowych, a także …
Liczba ofert: 1
Oferta sklepu
Specyfikacja
Podstawowe informacje
Autor |
|
Wybrane wydawnictwa |
|
Okładka |
|
Rok wydania |
|
Ilość stron |
|
Szkoła |
|
ISBN |
|
Pozostałe
Model |
|
Zobacz także
- Informatyka na czasie 2. Podręcznik dla liceum ogólnokształcącego i technikum. Zakres podstawowy. Szkoły ponadpodstawowe Kraków
- Fjaka. Sezon na Chorwację Kraków
- Ptaki. Przewodnik Collinsa - Lars Svensson, Killian Mullarney, Dan Zetterström Kraków
- Piwonie Kraków
- Dmso naturalny srodek przeciwzapalny i przeciwbolowy Kraków