Glosariusz terminologii call center/help desk Kraków

Glosariusz to pierwszy kompletny słownik specjalistycznej terminologii używanej w call centers i help desks. Zawiera 1155 terminów polsko- i anglojęzycznych obejmujących szeroką dziedzinę funkcjonowania call centers i help desks, od haseł związanych z informatyką, telekomunikacją, marketingiem, …

od 52,99 Najbliżej: 0,4 km

Liczba ofert: 28

Oferta sklepu

Opis

Glosariusz to pierwszy kompletny słownik specjalistycznej terminologii używanej w call centers i help desks. Zawiera 1155 terminów polsko- i anglojęzycznych obejmujących szeroką dziedzinę funkcjonowania call centers i help desks, od haseł związanych z informatyką, telekomunikacją, marketingiem, zarządzaniem ludźmi i przedsięwzięciami, poprzez sprzedaż i reguły zawierania umów, dostarczanie i zamawianie usług, miary efektywności, po hasła dotyczące technologii call center i zasad badań społecznych wykorzystywanych przy ocenie stopnia zadowolenia klientów. Obok haseł stricte związanych z obsługą telefoniczną, jak np. "scenariusz rozmowy” czy "call blending”, znajdziemy tu pozycje związane z zarządzaniem ("czas pracy”), z podsumowaniem przepisów prawa pracy odpowiednich dla telefonicznych centrów obsługi ("outsourcing”, "koszt produktywnej godziny pracy”) oraz technologiami informatycznymi ("baza wiedzy”, "zarządzanie wydajnością”, "kompresja danych”). Glosariusz, to coś więcej niż słownik terminów. Niektóre pozycje stanowią małą rozprawkę na dany temat, przy czym autor nie stroni od przywoływania osobistych doświadczeń i refleksji. Zwraca uwagę staranność językowa - wszystkie angielskie terminy są trafnie przetłumaczone, a całość po prostu dobrze się czyta. W erze, gdy nie tylko encyklopedie i słowniki, ale i dokumentacje komercyjnych produktów tworzone są przez anonimowych internautów na zasadzie "wiki”, Glosariusz przywodzi na myśl dzieła dawnych rzemieślników, na których podpis mistrza był najlepszą gwarancją jakości. Powyższy opis pochodzi od wydawcy. Psychologia, Filozofia czy kulturoznawstwo - to tylko niektóre z kategorii tematycznych w dziale Nauki społeczne i humanistyczne! Niezależnie od tego czy poszukujesz największych myślicieli i filozofów czy interesuje Cię funckjonowanie społeczeństw albo mechanizmy polityczne to molemole.com jest dla Ciebie! Szeroki wybór, jasny podział kategorii pomoże Ci w znalezieniu właściwej książki i pogłębieniu swoich zainteresowań albo wiedzy. Mole Mole to nowe, wyjątkowe miejsce na księgarskiej mapie Polski. To nowoczesne, przytulne małe księgarnie oraz sklep internetowy, przyjazne pasjonatom czytania, wielbicielom dobrej książki i literatury, ceniącym sobie wybór i przyjazne, nieśpieszne zakupy. W naszych księgarniach znajdziecie wyselekcjonowaną ofertę tytułów a na molemole.com możecie buszować wśród dziesiątek tysięcy pozycji książkowych. Nasz bogaty księgozbiór to moc inspiracji i publikacje z niemalże wszystkich dziedzin!

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Marian J.kostecki
Wybrani autorzy
  • Praca zbiorowa
Wybrane wydawnictwa
  • PWN
Okładka
  • Twarda
Format
  • 17 x 24 cm
Rok wydania
  • 2007
Ilość stron
  • 340
Język oryginału
  • Polski
Rodzaj
  • Słowniki
Poziom zaawansowania
  • Business English
ISBN
  • 9788301153823
Model
  • twarda
Dystrybucja
  • None

Opinie Glosariusz terminologii call center/help desk Kraków

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4 na podstawie 1 opinia