
Polski e-konsument. Dekada zmian (E-book) Kożuchów
Kim dziś jest Polak kupujący w sieci? W 2010 roku nie wiedzieliśmy zbyt wiele o ludziach, którzy decydowali się robić zakupy w internecie. Wówczas ukazała się książka Polski e-konsument. Typologia, zachowania, która przez lata była najważniejszą lekturą i inspiracją dla praktyków i badaczy zachowań …
Liczba ofert: 0

Podobne produkty nowe i używane
-
od 23,67 zł Oferta sklepu
Chatka w sercu lasu. Gaja z Gajówki. Tom 1
23 km -
od 10,34 zł Oferta sklepu
Zaczarowana zagroda - Alina Centkiewicz, Centkiewicz Czesław
23 km -
od 28,70 zł Oferta sklepu
Neymar. Chłopak, który urodził się, by grać w piłkę
23 km -
od 32,99 zł Oferta sklepu
Trzy siostry. Burza
23 km -
od 16,29 zł Oferta sklepu
Elfie, mamy problem!
23 km -
od 29,16 zł Oferta sklepu
Miłość. Twisted. Tom 1
23 km -
od 32,66 zł Oferta sklepu
Joga terapeutyczna w leczeniu traumy. Zastosowanie zasad teorii poliwagalnej w samozapoznaniu, pracy - Karnawałowe ceny HITÓW z odbiorem za 0 zł lub
23 km -
od 31,83 zł Oferta sklepu
Bridgertonowie. Oświadczyny
23 km -
od 35,04 zł Oferta sklepu
Bridgertonowie. Grzesznik nawrócony
23 km -
od 27,99 zł Oferta sklepu
Okruchy dnia
23 km -
od 31,83 zł Oferta sklepu
Krótka historia czasu
23 km -
od 35,04 zł Oferta sklepu
Miłosne tajemnice [okładka serialowa]
23 km -
od 10,30 zł Oferta sklepu
Zemsta kolor TW GREG Greg
23 km -
od 30,18 zł Oferta sklepu
Na czworakach
23 km -
od 27,51 zł Oferta sklepu
Północne siostry
23 km -
od 30,01 zł Oferta sklepu
Rook
23 km -
od 22,40 zł Oferta sklepu
Koty z Shinjuku
23 km -
od 36,18 zł Oferta sklepu
Kawa z mamą
23 km -
od 17,28 zł Oferta sklepu
Drzewo do samego nieba. kolorowe ilustracje, szlachetny papier, duża czcionka Greg
23 km -
od 27,99 zł Oferta sklepu
Lwowska opowieść Tom 2 Gorzki smak rosolisu
23 km -
od 49 zł Oferta sklepu
Historia i Teraźniejszość. Podręcznik dla liceów i techników. Klasa 1. 1945–1979
23 km -
od 43,37 zł Oferta sklepu
Ona. Virion. Legenda miecza. Tom 2
23 km -
od 20,14 zł Oferta sklepu
Fenomen poranka
23 km -
od 30,61 zł Oferta sklepu
Opowieść warmińska T.2 Ocali nas miłość
23 km -
od 40,03 zł Oferta sklepu
Echo dawnych ksiąg - Wiosenne ceny HITÓW z odbiorem za 0 zł lub wysyłka od 6,99 zł
23 km -
od 16,35 zł Oferta sklepu
Nad Niemnem Greg
23 km -
od 23,38 zł Oferta sklepu
Dom przy ulicy Amélie
23 km -
od 35,67 zł Oferta sklepu
Koniec. Saga kaszubska. Tom 8
23 km -
od 22,30 zł Oferta sklepu
Detektyw Pozytywka - Grzegorz Kasdepke
10 km -
od 8,60 zł Oferta sklepu
Misja ratunkowa. Bajkowe tatuaże. Disney Junior Superkoty Puszysta Moc Olesiejuk
23 km -
od 22,53 zł Oferta sklepu
Dinozaury Magiczna latarka. Frajda z czytania i wyszukiwania Jedność
23 km -
od 14,25 zł Oferta sklepu
Teczka edukacyjna 2-latka
10 km
Opis
Kim dziś jest Polak kupujący w sieci? W 2010 roku nie wiedzieliśmy zbyt wiele o ludziach, którzy decydowali się robić zakupy w internecie. Wówczas ukazała się książka Polski e-konsument. Typologia, zachowania, która przez lata była najważniejszą lekturą i inspiracją dla praktyków i badaczy zachowań Polaków w sieci. Minęła dekada, a że w dzisiejszym cyfrowym świecie dziesięć lat to niemal wieczność, Magdalena Jaciow i Robert Wolny postanowili ponownie podjąć temat i przyjrzeć się temu, jak robimy zakupy online w 2020 roku. Z monografii Czytelnik dowie się między innymi: jak zdefiniować e-konsumenta, m-konsumenta i konsumenta cyfrowego jak zmienił się polski e-konsument dlaczego robi zakupy w sieci co najczęściej trafia do jego koszyka zakupów jak kupuje w sieci Spis treści: Wprowadzenie Rozdział 1. Jak definiować polskiego e-konsumenta? - dylematy terminologiczne1.1. E-konsument - definicja i zakres pojęcia 1.2. Proces nabywczy e-konsumenta 1.3. Uwarunkowania zachowań nabywczych e-konsumenta Rozdział 2. Jak badać polskiego e-konsumenta? - dylematy metodyczne 2.1. Źródła informacji o e-konsumencie 2.2. Metody i techniki badania e-konsumenta 2.3. Założenia metodyczne badania polskiego e-konsumenta Rozdział 3. Jak zmienił się polski e-konsument? - dylematy poznawcze 3.1. Portret polskiego e-konsumenta 3.2. Koszyk zakupów polskiego e-konsumenta 3.3. Postawy polskiego e-konsumenta wobec zakupów w sieci 3.4. Zaangażowanie polskiego e-konsumenta w sieci Rozdział 4. Jak wykorzystać wiedzę o polskim e-konsumencie? - dylematy aplikacyjne 4.1. Typy polskiego e-konsumenta 4.2. Komunikacja z e-konsumentem w sieci Bibliografia
Specyfikacja
Podstawowe informacje
Autor |
|
Dodatkowe informacje
Wybrane wydawnictwa |
|