Największe wpadki rekinów biznesu. Część 3. Porażki Public Relations (Audiobook) Kostrzyn

"Największe wpadki rekinów biznesu cz. 3" - Audiobook Matt Haig Seria "Porażki marek" abstrahuje od sukcesów, aby skupić się na niezwykłych błędach, które popełnili kolosy przemysłu takie jak Johnson&Johnson, Procter&Gamble, Gerber, Firestone oraz RJ Reynolds. W trzeciej części tego …

od 12,50 Najbliżej: 22 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

"Największe wpadki rekinów biznesu cz. 3" - Audiobook Matt Haig Seria "Porażki marek" abstrahuje od sukcesów, aby skupić się na niezwykłych błędach, które popełnili kolosy przemysłu takie jak Johnson&Johnson, Procter&Gamble, Gerber, Firestone oraz RJ Reynolds. W trzeciej części tego audiobooka, autor Matt Haig, na przykładach pokazuje, jak powszechne są "Porażki Public Relations" wśród przedsiębiorstw. Często firmy nie potrafią skutecznie zareagować na pojawiające się problemy, a ich przekonanie, że najskuteczniejszą metodą radzenia sobie z kryzysem jest jego ignorowanie, okazuje się być błędne. "Biznesowe rekiny" mawiają: "Kryzys? Jaki kryzys!", jednak taka taktyka zazwyczaj kończy się spektakularną porażką. Za pomocą tego audiobooka, grubo napisano pomyłki, które wymknęły się spod kontroli wielkich firm i okazały się być ich największymi wpadkami. EAN: 9788360339473

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Haig Matt
Wybrane wydawnictwa
  • Bellona
Format
  • Mp3
Rok wydania
  • 2008
Język
  • Polski
Kategorie
  • Ekonomia i biznes
  • Poradniki
ISBN
  • 9788360339473