Sound Devices Scorpio Aes67 Xlr Kórnik

SCORPIO - nowy, flagowy mikser-rekorder Sound Devices. 32-kanałowy, 36-ścieżkowy przenośny mikser-rejestrator najnowszej generacji zaprojektowany do wykonywania zadań produkcji dźwiękowych o najwyższej jakości. Rozwija jeszcze bardziej bogatą ofertę rekorderów mikserów która obejmuje popularną …

od 63 900 Najbliżej: 29 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

SCORPIO - nowy, flagowy mikser-rekorder Sound Devices. 32-kanałowy, 36-ścieżkowy przenośny mikser-rejestrator najnowszej generacji zaprojektowany do wykonywania zadań produkcji dźwiękowych o najwyższej jakości. Rozwija jeszcze bardziej bogatą ofertę rekorderów mikserów która obejmuje popularną serię 6, serię MixPre oraz wcześniejsze ale wciąż znakomite w swojej klasie modele z serii 7. Scorpio to najpotężniejszy produkt jaki do tej pory zaprojektowała i wykonała firma Sound Devices. Idealne narzędzie do współczesnej, nowej ery profesjonalnej produkcji dźwięku dla filmu i telewizji. Wybór głównych cech 36 ścieżek 32 kanały wejściowe 16 wejść Mic/Line 32 kanały Dante I/O 12 Buses 12 wyjść Analog Outputs 4 wejścia AES/EBU wkrótce będzie dostępna przystawka do podłączania kolejnych 8 podłączanie klawiatur zewnętrznych firm trzecich możliwość podłączania pulpitów CL-12 po przyszłym upgrade oprogramowania wkrótce dostępny będzie dedykowany pulpit sterowniczy do Scorpio i 833 wbudowany dysk SSD 256GB 2 sloty na karty SDHC/SDXC port USB do podłączania np. pulpitów mikserskich ultra stabilny generator czytnik Time Code zasilanie min. na 2 akumulatory typu NP-F lub z zewnątrz 10-18V funkcja ładowania akum. NP-F w urządzeniu ( wbudowana ładowarka ) Do każdego rodzaju najważniejszych produkcji Dzięki 16 przedwzmacniaczom mikrofonowo-liniowym, 32 kanałom Dante, wejściom i wyjściom AES, 12 wyjściom analogowym i wielu wyjściom słuchawkowym, Scorpio doskonale nadaje się do każdego scenariusza produkcji. W pełni konfigurowalna macierz routingu umożliwia wysyłanie dowolnego sygnału wejściowego do dowolnego kanału, magistrali lub wyjścia. Z uwagi na swoje potężne możliwości Scorpio może obsługiwać rozbudowane plany lub zadania studyjne a jednocześnie, dzięki swojej kompaktowej budowie jest na tyle uniwersalny że można go używać w zadaniach mobilnych np. w torbach dźwiękowych. Scorpio wykorzystuje najnowocześniejszą technologię Sound Devices Niezwykle mocny rdzeń elektroniczny składający się z trzech układów FPGA i sześciu procesorów ARM zapewnia moc niezbędną do wykonywania najbardziej złożonych zadań. Przetwarzanie audio oparte na 64-bit FPGA zapewnia najwyższą jakość dźwięku i niezawodność. Scorpio posiada także najnowsze i najlepsze rozwiązania konstrukcyjne w analogowym przedwzmacniaczu mikrofonowym. Przedwzmacniacze te mają najlepszy dźwięk i najniższy poziom szumów ze wszystkich dotychczasowych konstrukcji w ponad 20-letniej historii firmy. Specjalnie zaprojektowano i ulepszono np. : limitery analogowe, filtry górnoprzepustowe, układy opóźniające, 3-pasmowy korektor i zasilanie fantomowe. Zapis na wewnętrzny dysk i karty, zdalne sterowanie Podobnie jak starsze, popularne rekordery 788T, Scorpio ma wewnętrzny dysk SSD a dodatkowo ma możliwość jednoczesnego zapisu na dwie karty SD. Dla jeszcze większej wygody i elastyczności wykorzystania rekordera można wysyłać różne pliki do wybranego przez siebie nośnika. Aplikacja SD-Remote Android umożliwia sterowanie Scorpio za pomocą np. dużego wyświetlacza. Dbałość o szczegóły, wygodne zasilanie została poświęcona każdemu aspektowi projektu Scorpio. Najczęściej używane menu są dostępne za pomocą tylko jednego lub dwóch naciśnięć przycisków, a wiele skrótów menu można obsłużyć jedną ręką. Scorpio posiada wbudowane zaczepy 2 akumulatorów L-Mount ( NP-F ) które pełnia także rolę ładowarki. Innym sposobem zasilania mogą być wejście TA4 DC współpracujące z inteligentnymi bateriami, z NP-1 lub zasilaczami. Ultra-dokładny, w pełni funkcjonalny generator kodu czasowego zawiera własną baterię podtrzymującą do czterech godzin po odłączeniu zasilania. Analog Inputs Frequency Response 10 Hz to 80 kHz ± 0.5 dB (192 kHz sample rate, re 1 kHz) THD + Noise 0.005% max (mic in, 1 kHz, 22 Hz–22 kHz BW, trim at 20, fader at 0, -10 dBu in) Equivalent Input Noise -131 dBV (-129 dBu) max (mic in, A-weighting, 76 dB gain, 150 ohm source impedance) Processing Engine Highly extensible, full FPGA-based audio processing, 3 FPGAs Six-way ARM multiprocessor system 64-bit audio processing precision Audio Over Ethernet Dante, AES67 compatible 32 channels in, 32 channels out (up to 96 kHz); 16 channels in, 16 channels out (192 kHz) 1 Gb/s Ethernet, 2 ports, transformer-balanced Inputs Mic/Line inputs 16 total, all fully featured; 6 on full-size XLR, 2 on TA3, 8 on TA5 Mic-level inputs: (XLR, TA3, TA5): Class-A, discrete differential long-tail pair, 4k ohm input impedance Line-level inputs: (XLR, TA3, TA5): active-balanced, 4k ohm input impedance 48V phantom: full 10mA to all 16 inputs simultaneously AES3 or AES42 available on XLR inputs 1 and 6 AES42: +10 V, 250 mA available, mode-1, auto-ASRC Rtn A, B, C (3.5 mm/10-pin): unbalanced 2-channel, 4k ohm input impedance Com Rtn 1,2 (TA3, 3.5mm) balanced, 1-channel, 8k ohm input impedance External Slate Mic (TA5): balanced, 8k ohm input impedance, menu-selectable 12 V phantom Maximum Input Level | Mic: +8 dBu (2.0 Vrms) Maximum Input Level | Line: +28 dBu (19.5 Vrms) Maximum Input Level | Rtn A, B, C: +18 dBu (6.2 Vrms) Maximum Input Level | Com Rtn 1, 2: +24 dBu (12.3 Vrms) Maximum Input Level | External Slate Mic: +12 dBu (3.2 Vrms) High-Pass Filters Adjustable 10 Hz to 320 Hz, 18 dB/oct. 1st stage analog (before preamp), 2nd stage digital. Limiters Limiters available at all channels, buses and headphones for all sample rates Analog first stage, all subsequent stages digital Attack time: 1 ms Release time: adjustable, 50 ms to 1000 ms Threshold: adjustable, -2 dBFS to -12 dBFS Selectable ratio: inf:1, 20:1, 18:1, 16:1, 14:1, 12:1, 10:1 Delay Channel Adjustable 0-50 ms Output Adjustable 0-500 ms Maximum Gain Trim stage (mic input): 76 dB Trim stage (line input): 50 dB Fader stage: 16 dB Bus stage: 16 dB Headphone stage: 20 dB Mic-to-Line: 108 dB Mic-to-Headphone: 112 dB Outputs XLR (L, R) active-balanced, 250/3.2k/120 ohms (mic/-10/line) Hirose 10-pin (L, R) active-balanced, 250/3.2k/120 ohms (mic/-10/line) TA3 (X1-X6) active-balanced, 250/3.2k/120 ohms (mic/-10/line) 3.5mm (X7, X8): unbalanced, stereo, 1.8k ohm Headphone Outputs ¼”, 3.5 mm TA5 (along with mic input pins) for single connection to headset + mic High output, 4 ohm output impedance, 400 mW + 400 mW at each connector, all individually driven Compatible with headphones of any impedance Maximum Output Level (all into 10k load) Line: +20 dBu (7.8 Vrms) “-10”: +6 dBu (1.5 Vrms) Mic: -20 dBu (0.078 Vrms) X7/X8 Out: +6 dBu (1.5 Vrms) Headphone outputs (¼”, TA-5, X9/X10): +14 dBu (4.0 Vrms) Digital Outputs AES3 transformer-balanced, in pairs; 1-2 (XLR-L), 3-4 (XLR-R), 5-8 (Hirose 10-pin A) 110 ohm, 2 V p-p, AES and S/PDIF compatible Recording A/D Converters 32-bit, 120 dB, A-weighted dynamic range typical Sampling rates 44.1 kHz, 47.952 kHz, 48 kHz, 48.048 kHz, 88.2 kHz, 96 kHz, 192 kHz Bit Depth 16, 24 Internal 256 GB SSD; two removable SD Cards. Each 10% over-provisioned (reserved free space) for optimum performance Simultaneous recording to internal SSD and the two SD cards exFAT formatting 36 tracks (32 iso channels, 4 buses) Broadcast WAV monophonic (48048 and lower) and polyphonic file format 64-bit WAV (RF64) monophonic and polyphonic; support for files > 4 GB AAC 2 track at 48 kHz, selectable bit rate 32, 64, 128, 192, 256 kbps Automatic Mixing Dugan Automixer up to 16 channels on Left and Right Mix bus MixAssist up to 16 channels on Left and Right Mix bus USB USB-C (USB 3.1 type 1) for file transfer of internal SSD, both SD Cards USB-A host for keyboard, external controller, external USB hubs supported for connecting multiple devices Timecode and Sync Modes Supported: Off, Rec Run, Free Run, 24h Run, External, including External Auto-Record and Continuous modes. Frame Rates: 23.98, 24, 25, 29.97 DF, 29.97 ND, 30 DF, 30 ND Sample/Timecode Accuracy: 0.1 ppm (0.25 frames per 24 hours) Timecode Input: 20k ohm impedance, 0.3 V - 3.0 V p-p (–17 dBu - +3 dBu) Timecode Output: 75 ohm impedance, 5 V p-p (+12 dBu) Remote Control CL-12 Linear Fader Controller USB MIDI MCU Control - supported 3rd party fader controllers SD-Remote Android app USB Keyboard External Timecode Record Trigger LCD 320x240, Transflective, excellent sunlight visibility Larger touchscreen display available via USB-connected SD-Remote app Power External: dual 10-18 V inputs on locking TA4 connectors, pin-4 = (+), pin-1 = (-) supports Smart Battery telemetry, dual rear-mount Sony-style L-mount batteries with chargers Current Draw, at 12V no battery charging: All mic preamps off: 1.04 A, All mic preamps on: 1.37 A, All mic preamps on, 192 kHz sample rate, recording to internal SSD and 2 SD Cards: 1.55 A, All mic preamps on, 192 kHz sample rate, recording to internal SSD and 2 SD Cards, Dante enabled: 1.84 A Intelligent power-down of unused mic preamps and other internal circuits Environmental Operating: -20° C to 60° C, 0 to 90% relative humidity (non-condensing) Storage: -40° C to 85° C Dimensions (H x W x D) 5.1 cm x 32 cm x 20.5 cm Weight 2.63 kg (unpackaged, without batteries)