Xlc Sp-S05 Amortyzowana Sztyca 31,6/35 Konstancin-Jeziorna

4,67
3 opinie

XLC Wspornik siodła regulowany Pro SP-S05 Amortyzowany wspornik siodła XLC, wyposażony jest w sprężynę z ugięciem 40 mm, co znacznie zwiększa komfort podczas jazdy na twardej, nierównej nawierzchni. Główka sztycy została wykonana ze lekkiego, a zarazem wytrzymałego stopu aluminium 6061. Jarzmo …

od 159,99 Najbliżej: 24 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

XLC Wspornik siodła regulowany Pro SP-S05 Amortyzowany wspornik siodła XLC, wyposażony jest w sprężynę z ugięciem 40 mm, co znacznie zwiększa komfort podczas jazdy na twardej, nierównej nawierzchni. Główka sztycy została wykonana ze lekkiego, a zarazem wytrzymałego stopu aluminium 6061. Jarzmo posiada mocnowanie na dwie śruby. Producent: XLC Model: SP-S05 Materiał: kute aluminium 6061 Ugięcie: 50mm (O 31,6mm); 40 mm (O27,2mm) Wysokość rozstawu: 92 mm (O 31,6 mm) 83 mm (O 27,2 mm) Offset: 15mm Zacisk: 43x33 mm Długość: 355mm Średnica: 27,2mm Medium ściskane: sprężyna spiralna Kąt siedzenia regulowany w zakresie -5°do 18° Jarzmo mocowane na dwie śruby Czytelna podziałka wysięgu Waga: 409 g (O 31,6 x 300 mm) Kolor: czarny

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • XLC
Waga (g)
  • 409
Rodzaj
  • Amortyzowane

Opinie Xlc Sp-S05 Amortyzowana Sztyca 31,6/35 Konstancin-Jeziorna

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4,67 na podstawie 3 opinie
  • j...i
    4
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Piszę po dwóch tygodniach codziennej jazdy. MTB. Sztyca przychodzi z twardą sprężyną. Bodaj od 86-100kg. Przy moich 90 kg miałem wrażenie, że nie pracuje. Bynajmniej nie tak, jak oczekiwałem. Ogólnie byłem nieco rozczarowany. Wymieniłem na sprężynę średnią do 86 kg i jest ok. (Myślę, że jak ktoś waży koło 70 powinien kupić sprężynę do 60 kg. Ale to moje subiektywne odczucie) Delikatne ugięcie wstępne i sztyca zaczęła pracować. Przez pierwsze kilometry trzeba się do tej pracy przyzwyczaić. Szczególni do "klaskania" odbijanego siodełka na jakiejś większej przeszkodzie. Ale wtedy i tak się raczej staje na pedałach. Na "krótkich" przeszkodach, na przykład małych dziurach w jezdni, sprężyna nie zdąży zareagować. Jest twardo. Za to dobrze absorbuje drgania na kostce brukowej. Czy polecam? Tak. Bo jest stosunkowo lekka i naprawdę jeździ się przyjemniej, niż na sztywnej. Minusem jest brak wyboru sprężyny przy zakupie. A jeżeli ktoś chce mieć miękko w hardtailu, to powinien kupić sztycę na pentagramie. Ale taka kosztuje już więcej, waży więcej i wygląda dość hm... dla mnie dziwnie. Pozdrawiam
  • NX
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    super sprzęt ))))
    • jakość
    • trwałość
    • wygoda
  • j...k
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Super amortyzacja