Razor Carbon Lux Czarny Konstancin-Jeziorna

4,5
1 opinia

Hulajnoga Razor Carbon Lux | Rozmiar: OS | Kolor: Czarny | Taniej o | Zakup na Raty, Gwarancja 24mies. Sportano, profesjonalny sklep sportowy.

od 449 Najbliżej: 6,3 km

Liczba ofert: 27

Oferta sklepu

Opis

Hulajnoga Razor Carbon Lux | Rozmiar: OS | Kolor: Czarny | Taniej o | Zakup na Raty, Gwarancja 24mies. Sportano, profesjonalny sklep sportowy.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Razor
  • Czarne
Model
  • Carbon Lux
Rodzaj
  • Rekreacyjne
Przeznaczenie
  • Męskie
Maksymalna waga użytkownika
  • 100 kg
Składana
  • Nie
Hamulec
  • Nożny
Łożyska
  • ABEC 5
Nóżka
  • Tak
Tworzywo
  • Aluminium
Regulowana wysokość kierownicy
  • Tak
Długość podestu
  • 38 cm
Waga
  • 6 kg

Opinie Razor Carbon Lux Czarny Konstancin-Jeziorna

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4,5 na podstawie 1 opinia
  • MrD
    4,5
    Jesteś dorosły(a) i myślisz o hulajnodze? Ale boisz się narazić na śmieszność? Daj spokój. Co cię obchodzi, co sobie kto pomyśli, skoro codziennie rano jadąc do pracy zapewniasz sobie ruch i przy okazji czujesz się jakbyś miał(a) pięć lat? : ] Z rowerzystów pierwszych też się śmiali, dawno temu.Pierwsze "rowery" były hulajnogami z siodłem. Nie ma się co przejmować! Kupienie hulajnogi do miasta nie jest proste. Pierwszą miałem konstrukcję z allegro, niemarkową. Po paru miesiącach miałem wypadek - mechanizm składania był tak kiepski, że złożyła się w pół ślizgu. Teoretycznie była do 100kg (ważę 88), z amortyzacją (jak stałem w miejscu, to amortyzatory były wciśnięte do końca), z nóżką (złamała się na kocim łbie), błotnikami oraz hamulcem ciernym (słaby) i b. dużymi kołami. W markowych hulajnogach te mechanizmy są znacznie lepiej pomyślane. Tym razem zasugerowałem się Cena bardzo rozsądna - taka jak chińskiej! Z braków - nie jest składana, ale to jest problematyczne i osłaba hulajkę konstrukcyjnie. Nie ma amortyzacji - czuć różnicę, nawet mimo że ta w chińskiej była notorycznie dobita do końca. Regulacja kierownicy dół-góra (do zmniejszenia wymiarów na czas przechowywania) jest bardzo prosta. Nie ma błotników - hamulec jest tak krótki, że nie spełni tego zadania. Chińską jeździłem w śniegu i deszczu, mimo że ślisko i niebezpiecznie. Za to jak się toczy! Rewelacja. Dałbym jej właśnie nieco ponad 8, czyli 4coś, za ten brak błotników i amortyzacji - lepiej mieć, niż nie mieć. Swoją drogą nóżka też jest - solidniejsza i lepiej schowana, mniej narażona na uszkodzenia. Standardowo jak w każdej sensownej hulajnodze jest nalepka antypoślizgowa. Daje radę.
    • duże koła
    • mało śrub
    • nalepka antypoślizgowa
    • prosta konstrukcja
    • regulacja kierownicy
    • solidna
    • sztywna konstrukcja
    • wydajny hamulec
    • wytrzymała
    • brak amortyzacji
    • brak błotników