Competo KLASK (edycja angielska) Konin

KLASK to gra planszowa, jakiej nigdy wcześniej nie widziałeś - będziesz odpowiedzialny za magnesy! To super zabawa i super ekscytująca gra, którą pokochają wszyscy - duzi i mali! Gra ma kształt boiska do gry w piłkę z dwoma głębokimi otworami funkcjonującymi jako bramki na każdym końcu boiska. Na …

od 259,99 Najbliżej: 1,8 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

KLASK to gra planszowa, jakiej nigdy wcześniej nie widziałeś - będziesz odpowiedzialny za magnesy! To super zabawa i super ekscytująca gra, którą pokochają wszyscy - duzi i mali! Gra ma kształt boiska do gry w piłkę z dwoma głębokimi otworami funkcjonującymi jako bramki na każdym końcu boiska. Na środku pola trzy białe magnetyczne elementy służą jako "przeszkody" - NIE przyciągaj ich do swojego elementu gry! Twoim pionkiem do gry jest czarny magnes. Kontrolujesz go, trzymając duży magnes pod planszą. Magnes ten jest połączony z małym magnesem umieszczonym na polu. Celem gry jest pchanie małej, czerwonej kulki po polu za pomocą magnesu / elementu do gry, wystrzelenie kulki obok przeszkód i przeciwnika do otworu bramki. To świetna zabawa, gdy twój przeciwnik nagle zostanie zasypany białymi przeszkodami lub upuścisz swój element gry do bramki - coś, co może się zdarzyć, jeśli będziesz trochę zbyt niecierpliwy! Umieść planszę na stole pomiędzy dwoma graczami. Umieść trzy białe magnetyczne pionki na białych polach na planszy. Umieść dwie monety w każdym polu punktowym obok "0". Każdy gracz ma czarny magnetyczny pionek składający się z dwóch części. Umieść krótką (cienką) część na górze planszy, a długą (grubą) część pod planszą w taki sposób, aby obie części "łapały" się nawzajem. Umieść piłkę w narożnym polu startowym. Kieruj nią za pomocą czarnych elementów do gry. Grę rozpoczyna najmłodszy gracz. Otrzymujesz punkt, jeśli: Kulka wyląduje w dołku przeciwnika i w nim pozostanie. Dwa lub wszystkie z trzech białych magnetycznych pionów przykleją się do pionu przeciwnika. Przeciwnik przypadkowo wciągnie swój pion do gry do własnego dołka (KLASK). Jeśli przeciwnik zgubi swój pion. Za każdym razem, gdy zdobędziesz punkt, musisz przesunąć swoją monetę o jeden punkt do przodu w polu punktowym. Gracz, który jako pierwszy dotrze do pola KLASK, wygrywa grę. Podczas gry: Jeśli jeden z białych magnetycznych elementów przylgnie do elementu gry, gra jest kontynuowana. Jeśli dwa białe magnetyczne pionki przykleją się do jednego pionka, przeciwnik otrzymuje jeden punkt. Jeśli kulka spadnie poza krawędzie planszy, należy umieścić ją w narożnym polu startowym na połowie, z której spadła. Jeśli jeden lub więcej białych elementów magnetycznych spadnie poza krawędzie planszy, gra jest kontynuowana. Za każdym razem, gdy gracz zdobędzie punkt, należy umieścić białe magnetyczne elementy z powrotem na białych polach na planszy, a gracz, który nie zdobył punktu, umieszcza piłkę na swoim narożnym polu startowym.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • DK-E
Wydanie
  • Angielskie
Popularne gry kolekcjonerskie
  • nie dotyczy