Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce Koluszki

4,5
1 opinia

Buduj swój wizerunek profesjonalnie, skorzystaj ze sprawdzonej wiedzy zawartej w tej książce! Na to, jak jesteśmy odbierani przez innych, pracujemy przez całe życie. Chcemy tego, czy nie wciąż dostarczamy ludziom informacji na swój temat i wywołujemy w nich emocje pozytywne lub negatywne. Robimy to …

od 35,91 Najbliżej: 26 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Buduj swój wizerunek profesjonalnie, skorzystaj ze sprawdzonej wiedzy zawartej w tej książce! Na to, jak jesteśmy odbierani przez innych, pracujemy przez całe życie. Chcemy tego, czy nie wciąż dostarczamy ludziom informacji na swój temat i wywołujemy w nich emocje pozytywne lub negatywne. Robimy to poprzez swój wygląd, ubranie, zachowanie, sposób prowadzenia rozmowy, a także działania, jakie podejmujemy. Celowo lub nieświadomie tworzymy swój mentalny obraz w myślach osób, z którymi się kontaktujemy, a obraz ten to nic innego, jak nasz wizerunek. W jaki sposób kreować swój wizerunek? Jak budować pozytywne relacje z ludźmi? Co robić, by emocje, jakie wywołujemy nam sprzyjały? Jak prowadzić interesującą rozmowę? Jak się ubrać, by zrobić dobre wrażenie? Jak się zachować? Kiedy całuje się kobiety w rękę, a kiedy nie należy tego robić? Co zrobić z telefonem komórkowym? Na te i wiele innych pytań odpowiada Autorka niniejszej książki adresowanej do ludzi biznesu i polityki, osób pracujących w różnego rodzaju instytucjach, urzędach i firmach słowem wszystkich, którzy chcą być jak najlepiej postrzegani w działalności zawodowej i publicznej, a także w życiu prywatnym. 01. Wstęp 00:09:13 02. Rozdział 1 cz.1 z 2 Co to jest wizerunek i na czym polega jego kreowanie 00:26:17 03. Rozdział 1 cz.2 z 2 Co to jest wizerunek i na czym polega jego kreowanie 00:26:27 04. Rozdział 2 cz.1 z 5 Kreowanie wizerunku przez wygląd 00:26:30 05. Rozdział 2 cz. 2 z 5 Kreowanie wizerunku przez wygląd 00:42:52 06. Rozdział 2 cz.3 z 5 Kreowanie wizerunku przez wygląd 00:20:01 07. Rozdział 2 cz.4 z 5 Kreowanie wizerunku przez wygląd 01:09:12 08. Rozdział 2 cz.5 z 5 Kreowanie wizerunku przez wygląd 00:51:45 09. Rozdział 3 cz.1 z 3 Kreowanie wizerunku przez zachowanie 00:37:27 10. Rozdział 3 cz.2 z 3 Kreowanie wizerunku przez zachowanie 00:23:15 11. Rozdział 3 cz.3 z 3 Kreowanie wizerunku przez zachowanie 00:45:48 12. Rozdział 4 cz.1 z 3 Kreowanie wizerunku przez pozytywne relacje z ludźmi 00:44:30 13. Rozdział 4 cz.2 z 3 Kreowanie wizerunku przez pozytywne relacje z ludzmi 00:35:22 14. Rozdział 4 cz.3 z 3 Kreowanie wizerunku przez pozytywne relacje z ludźmi 00:38:34 15. Rozdział 5 Kreowanie wizerunku przez wzbogacanie wiedzy merytorycznej 00:13:48 16. Zakończenie 00:10:15 O AUTORZE Grażyna Białopiotrowicz psycholog, trener biznesu, rozwoju osobistego i umiejętności interpersonalnych, specjalista w zakresie marketingu politycznego oraz kreowania wizerunku medialnego osób publicznych. Jest osobistym doradcą wielu prominentnych przedstawicieli świata polityki i biznesu w zakresie rozwoju osobistego oraz budowania pozytywnego wizerunku własnej osoby. Autorka i realizatorka programów biznesowych dotyczących profesjonalnej obsługi klienta, skutecznej komunikacji interpersonalnej, psychologii sprzedaży oraz strategii wpływu społecznego. Przez wiele lat prowadziła zajęcia ze studentami w Zakładzie Psychologii Pomorskiej Akademii Pedagogicznej w Słupsku. Obecnie jest wykładowcą Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Autorka kilkunastu książek, ..: Sztuka aktywności; Kobietamężczyzna. Psychologiczne gry w miłości i biznesie, oraz artykułów w czasopismach fachowych. Zapraszam na swoją stronę internetową: Spis treści: Okładka Strona tytułowa Strona redakcyjna WSTĘP ROZDZIAŁ I CO TO JEST WIZERUNEK I NA CZYM POLEGA JEGO KREOWANIE? CO SKŁADA SIĘ NA WIZERUNEK? PREZENCJA, CZYLI JAK WYGLĄDAMY? ZACHOWANIE, CZYLI DOBRE MANIERY UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE, CZYLI SZTUKA BUDOWANIA RELACJI KWALIFIKACJE, UMIEJĘTNOŚCI ZAWODOWE I DOŚWIADCZENIE SUKCESY, OSIĄGNIĘCIA, CZYLI CZYM MOŻEMY SIĘ POSZCZYCIĆ? JAKIE ZNACZENIE MA DOROBEK W KREOWANIU POZYTYWNEGO WIZERUNKU? STYL ŻYCIA, CZYLI CO W TRAWIE PISZCZY? CZY SZATA ZDOBI CZŁOWIEKA? CZY NASZ WYGLĄD MA ISTOTNE ZNACZENIE, CZY TEŻ MOŻEMY SIĘ NIM NIE ZAJMOWAĆ? CZY TO OZNACZA, ŻE GDY ZROBIMY DOBRE PIERWSZE WRAŻENIE, TO JUŻ NIE MUSIMY SIĘ WIĘCEJ STARAĆ? WIZERUNEK POZYTYWNY POZYTYWNY WIZERUNEK A CZARNY PR DO CZEGO POTRZEBNY JEST POZYTYWNY WIZERUNEK? ROZDZIAŁ II KREOWANIE WIZERUNKU PRZEZ WYGLĄD KOMUNIKATY NIEWERBALNE, CZYLI MOWA NASZEGO CIAŁA JAKIE INFORMACJE MOŻNA ODCZYTAĆ Z WYGLĄDU? OSOBA ZDYSCYPLINOWANA I UPORZĄDKOWANA OSOBA CHAOTYCZNA OSOBA O ZAWYŻONEJ SAMOOCENIE OSOBA O NISKIEJ SAMOOCENIE OSOBA POGODNA OSOBA SMUTNA, PONURA, GNIEWNA ZNACZENIE ROLI SPOŁECZNEJ W KREOWANIU WIZERUNKU KOBIECY WIZERUNEK, CZYLI JAK UBRAĆ SIĘ DO PRACY? UBRANIE NAJCZĘŚCIEJ POPEŁNIANE BŁĘDY W UBIORZE ZASADY DOBORU UBRAŃ FRYZURA RODZAJ FRYZURY JAKO PRZEKAZ NIEWERBALNY MAKIJAŻ RAJSTOPY, POŃCZOCHY, SKARPETKI, PODKOLANÓWKI MĘSKI WIZERUNEK, CZYLI JAK UBRAĆ SIĘ DO PRACY? FRYZURA ZAROST GARNITUR KOSZULA KRAWAT I JEGO PRZEKAZ SKARPETKI MĘSKIE INNE ELEMENTY WIZERUNKU KOBIET I MĘŻCZYZN PŁASZCZ TOREBKI, AKTÓWKI, TECZKI W KREOWANIU WIZERUNKU PASEK DO SPODNI OBUWIE BIŻUTERIA ZAPACH JAKO ELEMENT KREOWANIA WIZERUNKU DŁONIE ZĘBY JAKO ELEMENT WIZERUNKU BIZNESOWEGO PIÓRO CZY DŁUGOPIS? OKULARY I SZKŁA KONTAKTOWE ZEGAREK W JAKI SPOSÓB WYKORZYSTAĆ ZEGAREK DO KREOWANIA WIZERUNKU? PSYCHOLOGIA KOLORU W KREOWANIU WIZERUNKU BURGUND KIEDY KORZYSTAĆ Z KOLORU BURGUNDA W KREOWANIU WIZERUNKU? CZERWIEŃ KIEDY WYBIERAĆ UBRANIE LUB JEGO ELEMENTY W KOLORZE CZERWONYM? KIEDY UNIKAĆ KOLORU CZERWONEGO? KOLOR BIAŁY KIEDY STOSOWAĆ KOLOR BIAŁY? KOLOR BRĄZOWY KIEDY KORZYSTAĆ Z BRĄZÓW W KREOWANIU WIZERUNKU? KIEDY UNIKAĆ BRĄZÓW? KOLOR BRZOSKWINIOWY KIEDY WYBIERAĆ UBRANIE LUB JEGO ELEMENTY W KOLORZE BRZOSKWINIOWYM? KOLOR CZARNY KIEDY KORZYSTAĆ Z KOLORU CZARNEGO? KOLOR FIOLETOWY KIEDY KORZYSTAĆ Z KOLORU FIOLETOWEGO? KIEDY UNIKAĆ KOLORU FIOLETOWEGO? KOLOR NIEBIESKI KIEDY WYBIERAĆ BŁĘKITY I GRANATY? KIEDY UNIKAĆ KOLORU GRANATOWEGO I BŁĘKITÓW? KOLOR POMARAŃCZOWY KIEDY KORZYSTAĆ Z KOLORU POMARAŃCZOWEGO? KOLOR RÓŻOWY KIEDY WYBIERAĆ RÓŻ? KOLOR SREBRNY KIEDY STOSOWAĆ KOLOR SREBRNY? KOLOR SZARY KIEDY KORZYSTAĆ Z KOLORU SZAREGO? KIEDY UNIKAĆ SZAROŚCI? KOLOR WRZOSOWY KIEDY KORZYSTAĆ Z KOLORU WRZOSOWEGO? KOLOR ZIELONY KIEDY STOSOWAĆ ZIELEŃ W KREOWANIU WIZERUNKU? KIEDY UNIKAĆ KOLORU ZIELONEGO? KOLOR ZŁOTY KIEDY KORZYSTAĆ ZE KOLORU ZŁOTEGO? KOLOR ŻÓŁTY KIEDY KORZYSTAĆ Z KOLORU ŻÓŁTEGO W KREOWANIU WIZERUNKU? ROZDZIAŁ III KREOWANIE WIZERUNKU PRZEZ ZACHOWANIE ETYKIETA BIZNESOWA POZDRAWIANIE SIĘ KTO KOGO POZDRAWIA? UŚCISK DŁONI STOSOWAĆ CZY NIE? POWITANIE ZASADY PROFESJONALNEGO POWITANIA NALEŻY WITAĆ SIĘ W ODPOWIEDNIM MIEJSCU GDZIE I KIEDY ABSOLUTNIE NIE NALEŻY SIĘ WITAĆ PRZEZ PODANIE RĘKI? KTO I KIEDY WSTAJE PRZY POWITANIU? CO NALEŻY ZROBIĆ PRZED PODANIEM RĘKI? UŚCISK DŁONI JAKI POWINIEN BYĆ? ZASADY PROFESJONALNEGO UCISKU DŁONI ZACHOWANIE ODPOWIEDNIEJ ODLEGŁOŚCI KONIECZNE CZYNNOŚCI PRZY UŚCISKU DŁONI PROFESJONALNY UŚCISK DŁONI WYRAŹNY I ZDECYDOWANY UŚCISK DŁONI CZAS UŚCISKU DŁONI POTRZĄSANIE DŁONIĄ ROZMÓWCY DOTYK W KONTAKTACH SŁUŻBOWYCH CAŁOWANIE KOBIET W RĘKĘ ZASADY PREZENTACJA, CZYLI KOGO KOMU PRZEDSTAWIAMY BILETY WIZYTOWE, CZYLI CO ZROBIĆ Z WIZYTÓWKĄ? JAKIE WIZYTÓWKI? KIEDY PODAĆ WIZYTÓWKĘ? JAK PODAĆ BILET WIZYTOWY? KOMU PODAJEMY WIZYTÓWKĘ? KIEDY NIE NALEŻY WRĘCZAĆ BILETU WIZYTOWEGO? CO ROBIMY Z WRĘCZONĄ WIZYTÓWKĄ? ZAJMOWANIE MIEJSC PRZEMIESZCZANIE SIĘ, CZYLI KTO IDZIE PIERWSZY? SCHODY DRZWI WINDA POŻEGNANIE, CZYLI JAK SIĘ ZACHOWAĆ? ETYKIETA TELEFONICZNA TELEFON STACJONARNY SŁUŻBOWY O JAKIEJ PORZE MOŻNA TELEFONOWAĆ? JAK DŁUGO CZEKAĆ NA ODEBRANIE TELEFONU? KTO TELEFONUJE? JAK ROZMAWIAĆ PRZEZ TELEFON? ODBIERANIE TELEFONU SŁUŻBOWEGO PRZEDSTAWIANIE SIĘ ŁĄCZENIE ROZMÓW PRZERWANIE ROZMOWY KOŃCZENIE ROZMOWY TELEFONICZNEJ SYTUACJE TRUDNE W SŁUŻBOWEJ ROZMOWIE TELEFONICZNEJ Najczęściej popełniane błędy w rozmowie telefonicznej z klientem Telefon komórkowy służbowy ODBIERANIE TELEFONU I SMSÓW W TELEFONACH SŁUŻBOWYCH TELEFONOWANIE ZE SŁUŻBOWEGO TELEFONU KOMÓRKOWEGO PRZERWANIE POŁĄCZENIA KOŃCZENIE ROZMOWY TELEFONICZNEJ POCZTA GŁOSOWA ETYKIETA W TOALECIE NETYKIETA NETYKIETA GRUP DYSKUSYJNYCH KREOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU W INTERNECIE ROZDZIAŁ IV KREOWANIE WIZERUNKU PRZEZ POZYTYWNE RELACJE Z LUDŹMI UMIEJĘTNOŚĆ NAWIĄZYWANIA KONTAKTU Z LUDŹMI JAK WZMOCNIĆ POCZUCIE WŁASNEJ WARTOŚCI KOLEJNE KROKI JAK PODJĄĆ KONTAKT Z OSOBĄ NIEZNAJOMĄ W RELACJACH SŁUŻBOWYCH? UMIEJĘTNOŚĆ PROWADZENIA ROZMOWY, CZYLI KOMUNIKOWANIA SIĘ Z INNYMI KOMUNIKACJA NIEWERBALNA KOMUNIKACJA WERBALNA BARIERY KOMUNIKACYJNE, CZYLI CO MOŻE PRZESZKADZAĆ W KOMUNIKOWANIU SIĘ? ROZKAZYWANIE GROŻENIE MORALIZOWANIE WŚCIBSTWO, NADMIERNE WYPYTYWANIE REAKCJA UNIKOWA ZMIANA TEMATU APEL LOGICZNY POCIESZANIE KRYTYKOWANIE OBRAŻANIE ORZEKANIE CHWALENIE POŁĄCZONE Z NEGATYWNĄ OCENĄ POUCZANIE JAK PRZEZ ROZMOWĘ BUDOWAĆ POZYTYWNE RELACJE Z LUDŹMI? UWAŻNE SŁUCHANIE PARAFRAZA DLACZEGO JEST TAKA WAŻNA? SZTUKA ZADAWANIA PYTAŃ PYTANIA OTWARTE PYTANIA ZAMKNIĘTE UMIEJĘTNOŚĆ BUDOWANIA RELACJI Z LUDŹMI PRZEZ ROZMOWĘ UMIEJĘTNOŚĆ PODTRZYMYWANIA RELACJI Z LUDŹMI PANOWANIE NAD EMOCJAMI, CZYLI JAK ZACHOWAĆ SPOKÓJ W RELACJACH ZAWODOWYCH? ROZDZIAŁ V KREOWANIE WIZERUNKU PRZEZ WZBOGACANIE WIEDZY MERYTORYCZNEJ DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI PODCZAS WYKONYWANEJ PRACY KSZTAŁCENIE SIĘ NA WŁASNY RACHUNEK KSZTAŁCENIE NA KOSZT PRACODAWCY NAUKA W DOMU KLIENCI, PETENCI, INTERESANCI, WYBORCY SUKCES NIEPOWODZENIE, PORAŻKA, BŁĄD BIBLIOGRAFIA ZAKOŃCZENIE Spis treści

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Grażyna Białopiotrowicz
Rok wydania
  • 2009
Wybrane wydawnictwa
  • MT Biznes
Kategorie
  • Literatura popularnonaukowa
Ilość stron
  • 209
Format
  • PDF
  • MOBI
  • EPUB

Opinie Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce Koluszki

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4,5 na podstawie 1 opinia