Zintegrowane systemy zarządzania Kołaczyce

Zintegrowane systemy zarządzania Autor: Zbigniew Banaszak, Sławomir Kłos, Janusz Mleczko Dostawca: Azymut liczba stron: 292 format: 16.2x23.7cm numer wydania: 2 język wydania: polski Seria: ZARZĄDZANIE I INŻYNIERIA PRODUKCJI data wydania: 07-03-2016 typ oprawy: oprawa miękka rok wydania: 2016 …

od 49,67 Najbliżej: 27 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Zintegrowane systemy zarządzania Autor: Zbigniew Banaszak, Sławomir Kłos, Janusz Mleczko Dostawca: Azymut liczba stron: 292 format: 16.2x23.7cm numer wydania: 2 język wydania: polski Seria: ZARZĄDZANIE I INŻYNIERIA PRODUKCJI data wydania: 07-03-2016 typ oprawy: oprawa miękka rok wydania: 2016 Wydawca: PWE EAN: 9788320822267 Podręcznik stanowi usystematyzowane kompendium wiedzy z zakresu teorii i praktyki zintegrowanych informatycznych systemów zarządzania wsparte wieloma studiami przypadków. Omówiono w nim: zagadnienia automatyzacji metod technicznego i organizacyjnego przygotowania produkcji, planowania zapotrzebowania materiałowego, zarządzania zdolnościami produkcyjnymi, zarządzania procesowego i sterowania operatywnego oraz struktury i funkcjonowania informatycznych zintegrowanych systemów zarządzania MRP I, MRP II i ERP.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Banaszak Zbigniew, Kłos Sławomir, Mleczko Janusz
Wybrani autorzy
  • Praca zbiorowa
Wybrane wydawnictwa
  • PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Okładka
  • Miękka
Format
  • 16.2x23.7cm
Rok wydania
  • 2015
Ilość stron
  • 292
Język oryginału
  • Polski
ISBN
  • 9788320822267

Opinie Zintegrowane systemy zarządzania Kołaczyce

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
5 na podstawie 2 opinie
  • Użytkownik Ceneo
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Super szybka wysyłka.
  • Użytkownik Ceneo
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Fachowa książka.