QUATROS Komplet blokad rozrządu do OPEL 1.0 / 1.2 / 1.4 QS10304 Kobyłka

BLOKADA ROZRZĄDU OPEL / SUZUKI 1.0 12V 1.2 16V 1.4 16V BENZYNA z ŁAŃCUCHEM AKTUALNIE W SPRZEDAŻY PRODUKT MARKI FALCON KOD PRODUKTU: B.8303 ZAMIENNIKI: BGS 8303 ASTA A-8012UPG PRz C01/0056 GEKO G02846 FALCON F04022 UW HCHRT1612 SATRA S-8012UPG QUATROS QS10304 MAGNUS MGS01244B OPIS PRODUKTY: …

od 56 Najbliżej: 23 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

BLOKADA ROZRZĄDU OPEL / SUZUKI 1.0 12V 1.2 16V 1.4 16V BENZYNA z ŁAŃCUCHEM AKTUALNIE W SPRZEDAŻY PRODUKT MARKI FALCON KOD PRODUKTU: B.8303 ZAMIENNIKI: BGS 8303 ASTA A-8012UPG PRz C01/0056 GEKO G02846 FALCON F04022 UW HCHRT1612 SATRA S-8012UPG QUATROS QS10304 MAGNUS MGS01244B OPIS PRODUKTY: Narzędzie przeznaczone do blokowania napinacza łańcucha pozycjonowania rozrządu, a także wałków silników, takich jak wałki rozrządu i wał korbowy przy wymianie łańcuch rozrządu lub podczas naprawy silnika. KOD SILNIKA: 1,0 l 12V (K 10 B, X 10 XE, Z 10 XE, Z 10 XEP), 1,2 l 16V (X 12 XE, Z 12 XE, Z 12 XEP) 1,4 l 16V (a 14 XER, Z 14 XEL, Z 14 XEP) MODELE: OPEL Agila OPEL Astra G OPEL Astra H OPEL Combo OPEL Corsa B / C / D OPEL Meriva OPEL Tigra itp. Vauxhall,Suzuki Wagon R +; Nissan etc. Silniki benzynowe SUZUKI Wagon R+ (2005-2008) ZESTAW ZAWIERA: A - KM-953 - Blokadę wałków rozrządu, B - KM-952 - Trzpień do blokowania wału korbowego, C - KM-954 -przyrząd do pozycjonowania czujnika wałka rozrządu, D - KM-955 - trzpień blokujący 4mmnapinacz łańcucha E - KM-955- trzpień blokujący 2.5mmnapinacz łańcucha. NUMERY NARZĘDZI SERWISOWYCH: A - KM-953 - KM 953 KM-953-A EN-953-A KM953 KM 953 A EN 953 A KM953A EN953A EN/KM-953-A B - KM-952 - KM 952 EN-952 KM952 EN 952 EN952 EN/KM-952 C - KM-954 - KM 954 KM954 D - KM-955 - KM 955 KM-955-01 KM-955-1 EN-955-10 KM955 KM 955 01 KM 955 1 EN 955 10 KM95501 KM9551 EN95510 EN-955-1 E - KM-955- KM 954 KM954 OFEROWANY PRZEDMIOT JEST PRZEZNACZONY TYLKO I WYŁĄCZNIE DO UŻYTKU KOMERCYJNEGO. KUPUJĄC OŚWIADCZASZ, ŻE NABYWASZ PRZEDMIOTU W TYM CELU ORAZ POSIADASZ WIEDZĘ I KOMPETENCJE DO ODPŁATNEGO UŻYTKOWANIA PRZEDMIOTU W RAMACH PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ. INSTRUKCJA: Prawidłowe położenie wałka rozrządu silnika jest osiągnięte, gdy pierwszy cylinder znajduje się w GMPi każde z narzędzi pomiaru czasu może być poprawnie dopasowany. A - Do ustawienia płytki rozrządu (A) prawidłowo ustawić oba wałki rozrządu i pasuje do otworów w każdym wałku rozrządu wyrównać w poziomie w stosunku do góry powierzchnia głowicy cylindrów. B - Kołek blokujący wału korbowego (B), który ustawia wał korbowy na TDC włożony przez blok silnika i lokalizuje się w gnieździe znajdującym się na pierwszym Sieć korbowa wału korbowego. C - Wskaźnik położenia tarczy rozrządu (C) to połączony z głowicą cylindra na wlotowe koło zębate wałka rozrządu, aby uzyskać prawidłowe położenie rozrządu wałka rozrządu i czujnik dysku. D 1. Używane są sworznie ustalające napinacza (D + E) aby utrzymać aktywowany układ hydrauliczny szyna napinacza, którą należy przesunąć od kontaktu z łańcuchem simplex podczas pracy wymiany paska. 2. Jeśli konieczne jest dostosowanie do czasu szyna mocująca musi być schowana unikaj obrażeń. Szyna powinna być ostrożnie odsunięte i zachowane ze szpilką. W dziale znajduje się otwór serwisowy osłona łańcucha rozrządu. 3. Zwolnij koło zębate wałka rozrządu w wale śruby, użyj klucza, aby przeciwdziałać przytrzymaniu wałek rozrządu, a nie narzędzia pomiaru czasu. 4. Zamontuj nową śrubę koła łańcuchowego i część dokręcić, aby włączyć tarczę rozrządu skręcać. 5. Wyjmij trzpień ustalający napinacza. E 6. Umieść dysk czujnika, aby umożliwić manometr (C) do zamontowania. 7. Dokręć śrubę koła zębatego do prawidłowego moment obrotowy, natomiast licznik przytrzymujący wał rozrządczy. 8. Usuń wszystkie narzędzia pomiaru czasu. 9. Ręcznie, włącz silnik dwa razy w normalny kierunek, aż do powrotu na górę Pozycja martwego centrum. 10. Sprawdź, czy każde z narzędzi pomiaru czasu może być prawidłowo zamontowany.

Specyfikacja

Producent
  • Quatros
Rodzaj
  • Blokowanie i regulacja rozrządu