PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie (E-book) Knurów

Przeczytaj wywiad z Marcinem Pietraszkiem - autorem książki "PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie". Rozmowę przeprowadziła Joanna Rubin z Nakawie.pl. Wypromuj się albo zgiń! Na początku napiszmy to bardzo wyraźnie, dużymi literami: MAŁA FIRMA MUSI SIĘ PROMOWAĆ! - jeśli kiedyś chce …

od 17,45 Najbliżej: 7,5 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Przeczytaj wywiad z Marcinem Pietraszkiem - autorem książki "PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie". Rozmowę przeprowadziła Joanna Rubin z Nakawie.pl. Wypromuj się albo zgiń! Na początku napiszmy to bardzo wyraźnie, dużymi literami: MAŁA FIRMA MUSI SIĘ PROMOWAĆ! - jeśli kiedyś chce być dużą firmą, jeśli ma pomnażać zyski, jeśli w ogóle zamierza przetrwać na rynku. Wyjątek jest jeden: gdy firma ma tylko jednego, pewnego odbiorcę swoich towarów czy usług i nie chce szukać kolejnych. W każdej innej sytuacji jest to konieczne. Jednak promowanie małej firmy, jeśli ma być skuteczną inwestycją, nie zaś niepotrzebnym kosztem, powinno przebiegać nieco inaczej niż promowanie dużej korporacji. Marcin Pietraszek wie, o czym pisze, ponieważ sam prowadzi firmę, która świadczy usługi z zakresu public relations małym przedsiębiorstwom. Postanowił podzielić się swoją wiedzą, bo, jak słusznie zauważył, na rynku jest wiele poradników z dziedziny marketingu i promocji, tyle że skierowanych do firm przynajmniej średnich, które mają budżety, sztaby ludzi, rozmach i zasięg. Brakuje porad dla kogoś takiego jak Ty - właściciela niewielkiego biznesu, który sam zajmuje się jego promowaniem albo w pełni nadzoruje ten proces. Z tej pełnej konkretów książki dowiesz się m.in.: jakie mity krążą wokół promocji niewielkich firm, co robić, a co sobie odpuścić, jak promować firmę tradycyjną, a jak e-biznes. Przekonasz się także, że stare metody nadal działają, a nowe można wspaniale zaprząc do pracy na Twoją rzecz. A wszystko to z turbodoładowaniem efektu synergii… Marcin Pietraszek - właściciel agencji public relations Empemedia, skoncentrowanej na promocji małych i średnich firm. Za cel stawia sobie wspieranie rozwoju małych firm. Jest autorem książek Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce (Onepress, 2012). Spis treści: Wstęp, który warto przeczytać (5) Dla kogo przeznaczona jest ta książka? (5) Komu ta książka NIE jest potrzebna? (6) 1. Kilka mitów, które od razu wysadzimy w powietrze (7) Mit pierwszy: sprzedać można wszystko (9) Mit drugi: jedna duża reklama załatwi sprawę (11) Mit trzeci: małe firmy nie potrzebują strategii (13) Mit czwarty: Facebook nie sprzedaje (25) Mit piąty: liczą się tylko pozytywne opinie (29) Podsumowanie (32) 2. Promocja na miarę XXI wieku (35) Kontakty z mediami (37) Facebook (i inne portale społecznościowe) (45) Strona internetowa (56) Google AdWords (64) Marketing szeptany (70) Obsługa klienta (77) Podsumowanie (83) 3. Stare metody wciąż działają (87) Ulotki (87) Kupony rabatowe (90) Ogłoszenia prasowe (94) Tablice reklamowe (97) Networking (100) Telemarketing (105) Mailing (107) Podsumowanie (111) 4. Najnowsze trendy w małej skali (115) Geolokalizacja (116) Grywalizacja (120) Inbound marketing (125) Ambush marketing (128) Crowdsourcing (131) Podsumowanie (134) 5. Inspiracje dla Ciebie (137) Jak wypromować sklep internetowy (138) Jak wypromować sklep stacjonarny (142) Jak wypromować usługi internetowe (148) Jak wypromować usługi stacjonarne (151) Podsumowanie (154) 6. Efekt synergii - promocja z turbodoładowaniem (157) Zakończenie (165) Kupony rabatowe dla Ciebie (167) O autorze: Marcin Pietraszek - absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, socjolog ze specjalizacją "ekspertyza społeczno-prawna". Ukończył także studia podyplomowe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi w nowoczesnych organizacjach. Autor ma na swoim koncie poradniki oraz książki beletrystyczne. Przez wiele lat był dziennikarzem (m.in. przeprowadzał rozmowy z właścicielami małych i średnich firm), ma też doświadczenie w prowadzeniu własnego biznesu.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Marcin Pietraszek
Rok wydania
  • 2014
Format
  • PDF
  • MOBI
  • EPUB
Ilość stron
  • 168
Wybrane wydawnictwa
  • Onepress
Wybrani autorzy
  • Pietraszek Marcin