NETGEAR ONCALL 24X7 CATEGORY 2/5 YRS (PMB035210000S) Knurów

NETGEAR zdaje sobie sprawę, że integralność sieci ma bezpośredni wpływ na sukces firmy. Właśnie dlatego opracowaliśmy opłacalne i elastyczne portfolio usług, aby spełnić Twoje potrzeby biznesowe. Wspierani przez zespół inżynierów NETGEAR R&amp,D, nasi inżynierowie wsparcia technicznego zapewniają, …

od 1 798,99 Najbliżej: 23 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

NETGEAR zdaje sobie sprawę, że integralność sieci ma bezpośredni wpływ na sukces firmy. Właśnie dlatego opracowaliśmy opłacalne i elastyczne portfolio usług, aby spełnić Twoje potrzeby biznesowe. Wspierani przez zespół inżynierów NETGEAR R&,D, nasi inżynierowie wsparcia technicznego zapewniają, że produkty NETGEAR działają jeszcze bardziej wydajnie i niezawodnie, dzięki czemu możesz skupić się na swojej podstawowej działalnościumowa NETGEAROnCall 24x7 zapewnia nieograniczone wsparcie techniczne przez telefon i dla produktów sieciowych i pamięci masowych. Klient otrzymuje wyłączny, , priorytetowy dostęp telefoniczny do naszych ekspertów technicznych w celu uzyskania zaawansowanej konfiguracji i pomocy w rozwiązywaniu problemów. W szczególności usługa OnCall 24x7 obejmujenastępujące usługiUsługiwsparcie techniczne 24x7, które zapewnia dostęp do naszych Globalnych Centrów Wsparcia (GSC) 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku.zdalna diagnostyka 24x7 przez naszych ekspertów technicznych, którzy uzyskują dostęp do parametrów konfiguracji w czasie rzeczywistym, poziomów wersji sprzętu i oprogramowania oraz statystyk portów w celu natychmiastowego rozwiązywania problemów technicznych. Ekspresowa wymiana sprzętu w ciągu następnego dnia roboczego (NBD).Usługa ta zapewnia natychmiastowe otrzymanie sprzętu zastępczego, jeśli objęty nią produkt ulegnie awarii z powodu problemu sprzętowego. Zarządzanie eskalacją z planem działania (POA).Usługi online uprawniające do korzystania z uprzywilejowanych informacji i usług, takich jak spersonalizowane przypadki pomocy technicznej, eskalacja problemów online, raporty o znanych problemach, informacje o wydaniach, rozwiązywanie problemów , instrukcje i wydania konserwacyjne oprogramowania.Powiadomienie o wydaniach konserwacyjnych oprogramowania, usługa, która automatycznie wysyła powiadomienie , gdy tylko dostępne są wydania konserwacyjne i poprawki oraz ulepszenia.LISTA PRODUKTÓW KATEGORII 2:  ,GS724TP, GS724TPS, GS748TP, GS748TPS, GS748TS, GSM7224, RNDP400U, RNDP4000, RNDP4210, RNDP4410, RNDP4420, RNDP4430, RNDU4000, RNDU4220, WMS5316 Liczba licencji użytkownika:1 x licencjaRodzaj usługi:ProSupportCzas serwisowania (godziny x dni):24x7x365Liczba lat:5 lat(a)Wsparcie telefoniczne:TakWsparcie na miejscu:TakKompatybilność:EDA500 FSM5210P FSM7226P FSM7250P GS724TP GS724TPS GS728TX GS728TXP GS748TP GS748TPS GS748TS GS748TS3U GS752TP GS752TPS GS752TPSB GS752TS GS752TSB GS752TX GS752TXP GS752TXS GS752TXSB GSM4210P GSM5212 GSM5212P GSM7212F GSM7212P GSM7224P GSM7224SK GSM7224-200 GSM7226LP GSM7248P GSM7248SK GSM7248-200 RN21200 RN212xxx RN20400 RN21400 RN312xx RN3130 RN3138 RN314xx RN316xx RN422 RN424 WC7520 WMS5316 XS712T XS716E XS716T NETGEAR PMB0352. Liczba licencji: 1 licencja(e), Liczba lat: 5 lat, Godziny i dni serwisowe: 24x7x365 NETGEAR ProSupport OnCall 24x7 Kategoria 2 - Wsparcie techniczne - Konsultacje telefoniczne - 5 lat - 24x7

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Netgear
Kod producenta
  • PMB035210000S