Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych (audiobook) Knurów

Znaj(dź) swojego klienta Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego …

od 12,90 Najbliżej: 7,5 km

Liczba ofert: 13

Oferta sklepu

Opis

Znaj(dź) swojego klienta Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne ... co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności produktu lub usługi wśród szerokiej rzeszy konsumentów, jeśli w rzeczywistości tylko co setny odbiorca reklamy (w telewizji, prasie, radiu, sieci) będzie zainteresowany zakupem? Jak wyłuskać zainteresowanych spośród poinformowanych? I tu wkracza growth hacking. Jego głównym celem jest osiągnięcie szybkiego wzrostu firmy poprzez zwiększenie liczby klientów, przychodów lub rozpoznawalności marki. W przeciwieństwie do tradycyjnych strategii marketingowych opiera się na kreatywnym zastosowaniu technologii, korzystaniu z danych i eksperymentów, aby pozyskiwać, utrzymywać i rozwijać bazę klientów. Jak to działa w praktyce i jak możesz wdrożyć growth hacking w swojej działalności zawodowej? Tego się dowiesz z tej książki. Sukces w growth hackingu opiera się na ścisłym przestrzeganiu procesu wzrostu, który to proces składa się z następujących etapów: Określenie celów wzrostu. Identyfikacja kluczowych wskaźników (KPI). Generowanie pomysłów na eksperymenty Priorytetyzacja i planowanie eksperymentów. Przeprowadzenie eksperymentów. Analiza wyników i optymalizacja. Spis treści: Część I. Podstawy growth hackingu Rozdział 1. Co to jest growth hacking Rozdział 2. Podstawy growth hackingu Rozdział 3. Kluczowe zasady growth hackingu Część II. Pozyskiwanie nowych klientów Rozdział 4. Psychologia i mechanizmy wpływu w growth hackingu Rozdział 5. Budowanie idealnego profilu klienta (buyer persona) Rozdział 6. Pozyskiwanie nowych klientów Rozdział 7. Strategie pozyskiwania ruchu na stronie Rozdział 8. Optymalizacja stron internetowych Rozdział 9. Techniki generowania leadów Rozdział 10. Co to jest marketing wirusowy i jak można go wykorzystać Rozdział 11. Wykorzystanie mediów społecznościowych w pozyskiwaniu klientów Część III. Utrzymanie i rozwój obecnych klientów Rozdział 12. Utrzymanie i rozwój obecnych klientów Rozdział 13. Techniki zwiększania zaangażowania klientów Rozdział 14. Upselling, cross-selling i referral marketing Część IV. Mierzenie sukcesu i optymalizacja Rozdział 15. Mierzenie sukcesu i optymalizacja Rozdział 16. KPI w growth hackingu - jak mierzyć sukces Rozdział 17. Testy A/B i eksperymentowanie Rozdział 18. Analityka internetowa i jej zastosowanie w growth hackingu Rozdział 19. Optymalizacja procesów i ciągłe doskonalenie Część V. Przykłady sukcesów growth hackingu Rozdział 20. Przykłady sukcesów growth hackingu Rozdział 21. Polskie firmy wykorzystujące innowacje w marketingu Rozdział 22. Przyszłość growth hackingu - trendy i prognozy Dodatek A. Narzędzia growth hackingu Dodatek B. Najważniejsze pojęcia związane z growth hackingiem Dodatek C. Bibliografia i zasoby do dalszego czytania Dodatek D. Podziękowania O autorze: Tomasz Dmuchowski - pasjonat AI i growth hacker z bogatym doświadczeniem w opracowywaniu skutecznych strategii marketingowych i budowaniu lejków sprzedażowych. Współpracował z licznymi przedsiębiorstwami, którym pomagał budować świadomość marki, a tym samym zwiększać liczbę aktywnych klientów. Specjalizuje się w tworzeniu efektywnych kampanii marketingowych, które nie tylko generują zyski, ale też minimalizują koszty po stronie firmy; przeprowadza analizy potrzeb przyszłych klientów, opracowuje spersonalizowane rozwiązania, a także prowadzi kursy i szkolenia wspierające przedsiębiorców na każdym etapie realizacji założeń.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Tomasz Dmuchowski
Wybrane wydawnictwa
  • Onepress
Format
  • Mp3
Rok wydania
  • 2024
Język
  • Polski
Kategorie
  • Ekonomia i biznes
ISBN
  • 9788328912625