Panasonic Lumix S1IIE DC-S1M2ESE Body Kluczbork

DC-S1M2ESE Lumix pełnoklatkowy aparat bezlusterkowy DC-S1M2ES (CMOS 24.2MP,”open gate” 6K 30p,fazowy hybrydowy AF,zdjęcia seryjne 30 kl./s) Bezkompromisowa kontrola odziedziczona po modelach LUMIX S1RII i S1II Monitor z możliwością swobodnego ustawienia kąta nachylenia, zaprojektowany z myślą o …

od 9 499 Najbliżej: 1,8 km

Liczba ofert: 10

Oferta sklepu

Opis

DC-S1M2ESE Lumix pełnoklatkowy aparat bezlusterkowy DC-S1M2ES (CMOS 24.2MP,”open gate” 6K 30p,fazowy hybrydowy AF,zdjęcia seryjne 30 kl./s) Bezkompromisowa kontrola odziedziczona po modelach LUMIX S1RII i S1II Monitor z możliwością swobodnego ustawienia kąta nachylenia, zaprojektowany z myślą o wygodnej pracy twórczej 24,2-megapikselowy przetwornik CMOS BSI zapewniający realistyczne i bogate w szczegóły zdjęcia Nagrywanie wideo w trybie „open gate” o rozdzielczości 6K 30p 4:2:0 10 bit (3:2) Zdjęcia seryjne 30 kl./s w trybie AFS/AFC z elektroniczną migawką Fazowo-hybdrydowy system AF i rozpoznawanie Sportów miejskich Uchwyć decydujące momenty dzięki oszałamiającym zdjęciom i filmom Dzięki uznanej technologii przetwarzania kolorów marki LUMIX, bezkompromisowej kontroli odziedziczonej po modelach LUMIX S1RII i S1II oraz czołowej w branży niezawodności w całym procesie pracy aparat ten jest niezawodnym partnerem wspierającym pracę profesjonalistów. Monitor z możliwością swobodnego ustawienia kąta nachylenia, zaprojektowany z myślą o wygodnej pracy twórczej Regulowany pod dowolnym kątem tylny monitor umożliwia komponowanie ujęć na osi optycznej. Monitor można obracać bez odłączania kabla, co jest niezwykle przydatne w produkcji wideo. Podczas robienia zdjęć na zewnątrz wizjer OLED o wysokiej rozdzielczości, składający się z około 5760 tys. punktów, umożliwia uzyskanie naturalnego kadrowania.・Odchylany i regulowany pod dowolnym kontem tylny monitor o rozdzielczości 1840 tys. punktów・Wizjer Real View Finder OLED o rozdzielczości 5760 tys. punktów Intuicyjna kontrola dopasowana do pracy twórcy Zaprojektowany z myślą o ergonomii — wszystkie przyciski, pokrętła i joysticki są starannie rozmieszczone, aby zapewnić intuicyjną obsługę. Odziedziczył bezkompromisową funkcjonalność modeli LUMIX S1RII i S1II, a jego ważąca około 795 g obudowa została zaprojektowana z myślą o mobilności w terenie. Dźwignia blokady operacji pomaga zapobiec przypadkowym zmianom.・ Optymalne rozmieszczenie przycisków i pokręteł・ Joystick zaprojektowany pod kątem płynnej obsługi・ Przybliżenie kadrowania i przybliżenie hybrydowe Technologia nauki o barwach marki LUMIX Kierując się filozofią fotografowania, która opiera się na „uchwyceniu wszystkiego”, marka LUMIX dokłada wszelkich starań, aby uchwycić prawdziwą istotę każdego obiektu, podkreślając jego siłę i piękno. Aby zrealizować tę filozofię, marka LUMIX opracowała wyjątkowy algorytm kontroli tonalnej, który pozwala na uzyskanie niuansów ekspresji, np. gradientów nieba z wrażeniem głębi lub subtelnych różnic w kolorach drzew i roślin. Podejście to zastosowano również w aparacie LUMIX S1IIE, zapewniając spójną jakość zdjęć wykonywanych wszystkimi aparatami z serii LUMIX.・>14 stopni V-Log/V-Gamut・Tabela LUT w czasie rzeczywistym Uniwersalne formaty nagrywania wideo Od nagrywania w ultrawysokiej rozdzielczości 6K 30p 10 bitów po C4K, 4K, 3.3K i FHD — aparat LUMIX S1IIE obsługuje szeroką gamę formatów wideo, które zaspokoją różnorodne potrzeby twórcze i style fotografowania. Obsługuje także wewnętrzny zapis 4:2:2 10-bitowy, zapewniając wyjątkową jakość obrazu i elastyczne opcje nagrywania, idealne do profesjonalnych zastosowań. Obsługiwane jest także nagrywanie „open gate” w rozdzielczości 6K 30p (3:2).・ 6K 30p 4:2:0 10-bitowy (3:2) nagrywanie wideo „open gate”・ C4K/4K 60p / 5.8K 30p ProRes RAW HQ nagrywanie wewnętrzne 24,2-megapikselowy przetwornik CMOS BSI zapewniający realistyczne i bogate w szczegóły zdjęcia Unikalna technologia przetwarzania kolorów marki LUMIX, oparta na filozofii tworzenia zdjęć „Uchwycenie wszystkiego”, harmonijnie współpracuje z przetwornikiem CMOS BSI o rozdzielczości 24,2 MP, zapewniając oszałamiająco realistyczne obrazy. Nagrywanie w formacie HEIF jest teraz dostępne opcjonalnie, co zapewnia większą elastyczność w przepływie pracy. Tryb wysokiej rozdzielczości umożliwia także robienie zdjęć o rozdzielczości odpowiadającej 96 MP*, nawet podczas fotografowania z ręki, co zapewnia wyjątkową szczegółowość bez rezygnowania z mobilności.・ 24,2-megapikselowy czujnik CMOS BSI・ Nagrywanie HEIF (4:2:0 10-bitowy)・ Tryb wysokiej rozdzielczości o rozdzielczości równoważnej 96 megapikseli Szybkie zdjęcia seryjne AFC z szybkością do 30 kl./s W trybie zdjęć seryjnych H+ Burst aparat umożliwia robienie zdjęć bez zaciemnień z szybkością ok. 10 kl./s i AFC przy użyciu mechanicznej migawki*, co pozwala na pewne kadrowanie z obsługą podglądu po wykonaniu zdjęcia. Przełącz się na tryby SH Burst lub SH Pre-Burst elektronicznej migawki, aby uchwycić najważniejsze momenty z szybkością do 30 kl./s, nawet podczas dynamicznych scen, np. sportowych lub przyrodniczych.・ Zdjęcia seryjne AFS/AFC 30 kl./s z elektroniczną migawką・ Zdjęcia seryjne AFS/AFC* 10 kl./s z mechaniczną migawką Autofokus nowej generacji z zaawansowaną technologią rozpoznawania AI Wyposażony w fazowy hybrydowy system AF, który zapewnia dużą prędkość, precyzję i wydajność śledzenia, aparat LUMIX S1IIE przenosi autofokus na nowy poziom. Dzięki zaawansowanej technologii AI urządzenie potrafi dokładnie rozpoznawać oczy i twarze oraz ustawiać na nich ostrość, nawet w trudnych warunkach, gdy twarze są odchylone lub częściowo zasłonięte. System obejmuje teraz funkcję rozpoznawania sportów miejskich, dzięki której aparat może precyzyjnie ustawić ostrość na obiekcie, nawet w przypadku dynamicznych scen. Dodatkowo tryb motocyklowy ewoluował w tryb rozpoznawania motocykla/roweru.・ Fazowy hybrydowy AF・ Zaawansowana technologia AI・ Rozpoznawanie człowieka/zwierzęcia/samochodu/motocykla/roweru/pociągu/samolotu・ Rozpoznawanie sportów miejskich Technologia 8,0-stopniowej 5-osiowej stabilizacji obrazu* / Technologia aktywnej stabilizacji Ciesz się stabilnym kadrowaniem zdjęć i filmów, nawet podczas wykonywania ujęć z ręki. Podczas nagrywania wideo funkcja ta redukuje znaczące drgania i zniekształcenia perspektywy, które często pojawiają się podczas ujęć wykonywanych w ruchu. Dostępny jest również tryb bezkadrowania, który dobrze sprawdza się w przypadku ujęć szerokokątnych***.・ 8,0-stopniowa 5-osiowa stabilizacja B.I.S.* / 7,0-stopniowa 5-osiowa stabilizacja Dual I.S. 2**・Aktywna stabilizacja obrazu + Zaawansowana stabilizacja E.I.S. z trybem bez kadrowania Zbudowany, by wytrzymać temperatury od -10°C* do 40°C Aparat LUMIX S1IIE został zaprojektowany do pracy w temperaturze nawet -10°C*, a także został zweryfikowany pod kątem pracy w temperaturach sięgających 40°C. Aparat niezawodnie wesprze Twoją pasję do robienia zdjęć i filmów nawet w trudnych warunkach terenowych.・ Konstrukcja odporna na kurz/rozpryski/zamrożenie***・ Obudowa ze stopu magnezu Zgodność z wieloma nośnikami zapisu Aparat LUMIX S1IIE jest wyposażony w dwa gniazda na karty. Gniazdo 1 jest kompatybilne z kartami CFexpress typu B, co umożliwia płynne nagrywanie zdjęć seryjnych z dużą szybkością oraz nagrywanie filmów o dużej przepływności. Aparat obsługuje także bezpośrednie nagrywanie na dysk USB-SSD, co daje elastyczność wyboru nośnika zapisu najlepiej odpowiadającego potrzebom.・ Gniazdo 1: Karta CFexpress typu B・ Gniazdo 2: Karta pamięci SD (UHS-I/UHS-II UHS Speed Class 3, UHS-II Video Speed Class 90)・Nagrywanie USB-SSD Zgodność z szeroką gamą aplikacji i programów Aparat LUMIX S1IIE obsługuje szeroką gamę oprogramowania, od użytku codziennego po cele produkcyjne. Obejmuje ona aplikację LUMIX Lab, która umożliwia edycję i przesyłanie treści w jednym miejscu, Capture One, z której korzystają profesjonalni fotografowie, LUMIX Flow, zwiększającą dostępność produkcji wideo, oraz Frame.io Camera to Cloud, czyli usługę w chmurze umożliwiającą udostępnianie treści i współpracę nad nimi.・ Aplikacja LUMIX Lab / LUMIX Flow・ Zgodność z technologią tetheringu Capture One・ Zgodność z usługą Frame.io Camera to Cloud Aplikacja LUMIX Flow Od tworzenia scenorysu po efektywne filmowanie i automatyczną organizację plików zdjęciowych — ta aplikacja obsługuje cały obieg pracy w produkcji wideo opartej na scenariuszach, zapewniając twórcom wideo nowe doświadczenie produkcyjne. Dzięki niej praca twórcza staje się bardziej dostępna i bezproblemowa. SPECYFIKACJA TYP Typ: Bezlusterkowy aparat cyfrowy Mocowanie obiektywu: Mocowanie L-Mount PRZETWORNIK OBRAZU Typ: Pełnoklatkowa matryca CMOS 35 mm (35,8 mm x 23,8 mm) Efektywna liczba pikseli / Całkowita liczba pikseli: 24,2 megapiksela / 25,3 megapiksela Powłoka antyodblaskowa: Tak Proporcje / Filtr kolorów: 3:2 / Filtr kolorów podstawowych System redukujący kurz: Typ z przesunięciem matrycy Zachowanie migawki przy wyłączaniu zasilania: Wł. / wył. ZAKRES Ponad 14-stopniowa charakterystyka (V-Log) ZDJĘCIA Format zapisu pliku: JPEG (DCF, Exif 3.0), RAW oraz HEIF Współczynnik proporcji: 4:3 / 3:2 / 16:9 / 1:1 / 65:24 / 2:1 FILMY Format zapisu pliku: MOV: H.264/MPEG-4 AVC, H.265/HEVC, Apple ProRes, Apple ProRes RAW MP4: H.264/MPEG-4 AVC, H.265/HEVC WYJŚCIE DANYCH RAW HDMI Zgodne urządzenia zewnętrzne: Blackmagic Video Assist 5" 12G HDR, Blackmagic Video Assist 7" 12G HDR * Do odtwarzania i edytowania danych Blackmagic RAW jest wymagane oprogramowanie DaVinci Resolve lub DaVinci Resolve Studio. *・Odwiedź witrynę internetową Blackmagic Design, aby uzyskać informacje o odpowiedniej wersji oprogramowania sprzętowego Blackmagic Video Assist 5” 12G HDR i Blackmagic Video Assist 7” 12G HDR. *・W zależności od sytuacji niektóre funkcje mogą być niedostępne.Urządzenia ATOMOS „NINJA V” / „NINJA V+” / „NINJA” / „NINJA Ultra” / „Shogun” / „Shogun Ultra” / „Shogun Connect” * W niektórych sytuacjach niektóre funkcje mogą być niedostępne. * Sprawdź tutaj, czy są zgodne wersje oprogramowania sprzętowego rejestratorów zewnętrznych. https://panasonic.jp/support/global/cs/dsc/connect/index.html * Urządzenia „Ninja V”, „Ninja” i „Shogun” nie obsługują niektórych danych wideo w formacie RAW. * Do edytowania wideo w formacie RAW wymagane jest oprogramowanie obsługujące format Apple ProRes RAW. * LUT (tabela przeglądowa) przeznaczona wyłącznie do wideo RAW jest dostępna na poniższej stronie obsługi klienta, aby zapewnić taką samą gradację kolorów jak V-Log/V-Gamut. NAGRYWANIE NA ZEWNĘTRZNY DYSK USB-SSD Tak (WŁ./WYŁ.) TRANSMISJA STRUMIENIOWA Wi-Fi / Protokół: RTMPS WIZJER Typ: Wizjer OLED Live View Finder Pikseli: Około 5,76 mln punktów Pole widzenia / Powiększenie: Około 100% / Około 0,78x z obiektywem 50 mm ustawionym na nieskończoność; -1,0 m-1, gdy proporcje są ustawione na 3:2 Dystans widzenia / Regulacja dioptrii: Około 21 mm po ustawieniu na nieskończoność; -1,0 m-1 / -4,0 – +2,0 (dpt) Czujnik oczu: Tak Prędkość wyświetlacza: 120 kl./s* / 60 kl./s *Podczas podglądu na żywo w trybie nagrywania zdjęć. WYŚWIETLACZ TYLNY Typ: Wyświetlacz TFT LCD ze statycznym panelem dotykowym Rozmiar monitora: O swobodnie ustawianym kącie 3,0 cala (7,6 cm), proporcje 3:2 Pikseli: Około 1,84 mln punktów Pole widzenia: Około 100% OSTROŚĆ (*⁵) Typ: System AF z detekcją fazy (779 punktów) / System AF z kontrastem (315 obszarów) Technologia DFD: Tak Tryb ustawiania ostrości: AFS (pojedynczy) / AFC (ciągły) / MF Tryb AF: Śledzenie / Pełny obszar AF / Strefa (pionowa/pozioma) / Strefa / 1-obszarowy+ / 1-obszarowy / Pinpoint * Automatyczne wykrywanie można włączyć, aby przełączać między trybami Człowiek / Zwierzę / Samochód / Motocykl/rower / Pociąg / Samolot. Za wyjątkiem włączonej opcji Pinpoint. Można również ustawić opcję Części docelowe. Zakres wykrywania AF: EV -6 - 18 (F1,4, równoważne z ISO100, AFS) Niestandardowe ustawienie AF: Czułość AF, czułość przełączania obszaru AF, prognozowanie obiektu w ruchu Lampka wspomagania AF: Tak Blokada AF: Ustaw przycisk Fn w menu niestandardowym na blokadę AF Sterowanie pierścieniem ostrości: Nieliniowy / Liniowy (90°/ 120°/ 150°/ 180°/ 210°/ 240°/ 270°/ 300°/ 330°/ 360°/ 720°/ 1080°/ Maksymalny) Kierunek obrotu pierścienia: Możliwość wyboru do przodu i do tyłu Inne: AF-ON, AF-ON: do bliży, AF-ON: Do dali, Focus Limiter, Focus Peaking, szybkość przesuwania ramki ostrości, priorytet ostrości/migawki, przełączanie ostrości w pionie / w poziomie, przytrzymanie blokady AF/AE, AF+MF, MF Assist, MF Guide, blokada pierścienia ustawiania ostrości, wyświetlanie/ukrywanie trybu AF, zakres punktów AF, AF migawki, zwolnienie migawki po wciśnięciu przycisku do połowy, szybki AF, AF z wykrywaniem zbliżenia oka, ramka ostrości w pętli, powiększone wyświetlanie na żywo (film), zachowanie AFS w trybie wideo, migawka dotykowa, funkcja Touch AF/AE, panel dotykowy AF, odzyskiwanie ostrości obiektywu, mikroregulacja AF KONTROLA EKSPOZYCJI System pomiaru światła: 1 728-strefowy wielopunktowy system wykrywania Tryb pomiaru światła: Wielokrotny / Centralnie ważony / Punktowy / Wyróżniony ważony Zakres pomiaru: EV 0-18 (obiektyw F2,0, równoważne z ISO100) Tryb nagrywania Pokrętło trybu: Program AE (P)/ Priorytet przysłony AE (A)/ Priorytet migawki AE (S)/ Ekspozycja manualna (M)/ Niestandardowy 1, 2, 3, 4, 5 / inteligentny automatyczny Przełącznik zdjęć/wideo/S&Q: Tryb zdjęć / Tryb wideo / Tryb Slow & Quick Tryb niestandardowy: Ustawienia można zapisać dla każdego z trybów: zdjęć, wideo i S&Q. Kompensacja ekspozycji: 1/3 EV krok ±5EV (±3EV dla filmów) SYSTEM STABILIZACJI OBRAZU System B.I.S.: 5-osiowy Środek: stabilizacja 8,0-punktowa. Obwód: stabilizacja 7,0-punktowa Na podstawie normy CIPA 2024 [odchylenie w pionie / odchylenie w poziomie / obrót: odległość ustawiania ostrości f=60 mm dla obiektywu S-R2060.] Dual I.S. 2: 5-osiowy Środek: stabilizacja 7,0-punktowa. Obwód: stabilizacja 7,0-punktowa. * Na podstawie normy CIPA 2024 [odchylenie w pionie / odchylenie w poziomie / obrót: odległość ustawiania ostrości f=105 mm dla obiektywu S-R24105.] BALANS BIELI Balans bieli: AWB / AWBc / AWBw / światło dzienne / pochmurno / cień / żarówka / lampa błyskowa / ustawienie bieli 1, 2, 3, 4 / ustawienie temperatury kolorów 1, 2, 3, 4 Tryb AI-AWB można ustawić podczas przetwarzania plików RAW. Regulacja balansu bieli: zabarwienie niebieskie/bursztynowe, zabarwienie magenta/zielone Ustawienie temperatury barwowej: 2500–10000 K w 100 K MIGAWKA Typ: Migawka szczelinowa Tryb cichy / Tryb migawki: Tak / Tak (Automatyczna / Mechaniczna / Elektroniczna kurtyna przednia / Elektroniczna / Elektroniczna+NR) Czas otwarcia migawki: Zdjęcia: Żarówka (maks. 30 minut), 1/8000–60 Elektroniczna przednia kurtyna migawki: Żarówka (maks. 30 minut), 1/2000–60 Żarówka (maks. 60 s), 1/8000–60 Film: 1/16 000–1/25* * Można ustawić do 1/2 sekundy, gdy ekspozycja jest ustawiona na tryb M, a tryb ostrości na MF w trybie wideo. Samowyzwalacz: 10 s, 3 obrazy / 2 s / 10 s / czas niestandardowy Pilot zdalnego sterowania: Pilot zdalnego sterowania przez DMW-RS2 (sprzedawany oddzielnie) BRACKETING Zakres AE: 3, 5, 7 zdjęć z krokiem 1/3, 2/3 lub 1 EV, maks. ±3 EV, pojedyncze/seryjne Bracketing przysłony: 3, 5 lub wszystkie pozycje Bracketing ostrości: Tak Zakres balansu bieli: Trzy obrazy w osi niebieski/bursztynowy lub w osi magenta/zielony, ustawienie temperatury kolorów WYKONYWANIE ZDJĘĆ SERYJNYCH Szybkość wykonywania zdjęć seryjnych Przysłona mechaniczna / elektroniczna kurtyna przednia: H Priorytet obrazu: 7 kl./s (AFS/MF), 6 kl./s (AFC) (z funkcją Live View) H Priorytet prędkości: 10 kl./s (AFS/MF), 8 kl./s (AFC) (z funkcją Live View) H+ Priorytet obrazu: 7 kl./s. (AFC) H+ Priorytet prędkości: 10 kl./s (AFC) M: 5 kl./s (AFS/AFC/MF) (z funkcją Live View) L: 2 kl./s (AFS/AFC/MF) (z funkcją Live View) Przysłona elektroniczna: SH: 30 kl./s (AFS/AFC/MF) SH PRE: 30 kl./s (AFS/AFC/MF) H Priorytet obrazu: 7 kl./s (AFS/MF), 6 kl./s (AFC) (z funkcją Live View) H Priorytet prędkości: 10 kl./s (AFS/MF), 8 kl./s (AFC) (z funkcją Live View) H+ Priorytet obrazu: 7 kl./s. (AFC) H+ Priorytet prędkości: 10 kl./s (AFC) M: 5 kl./s (AFS/AFC/MF) (z funkcją Live View) L: 2 kl./s (AFS/AFC/MF) (z funkcją Live View) Liczba nagrywanych obrazów: H/H+/M/L* RAW+JPEG: Ponad 200 zdjęć RAW: Ponad 200 zdjęć JPEG: Ponad 300 zdjęć RAW+HEIF: Ponad 160 zdjęć HEIF: Ponad 180 zdjęć * Do momentu spadku szybkości zdjęć seryjnych. Podczas rejestrowania w warunkach testowych określonych przez firmę Panasonic. * Gdy używana jest karta SD o klasie szybkości „UHS-II UHS Speed Class 3 (U3)”.SH RAW / RAW+JPEG / JPEG: 180 obrazów RAW+HEIF / HEIF: 170 zdjęć LAMPA BŁYSKOWA Rodzaj lampy błyskowej: Sprzedawany osobno Prędkość synchronizacji: Poniżej 1/250 s * Liczba przewodnia zmniejsza się przy 1/250 s. Tylko po ustawieniu trybu M lub S. Tryb lampy błyskowej: Auto* / Auto/Redukcja czerwonych oczu* / Wł. wymuszenie / Wł. wymuszenie/Redukcja czerwonych oczu / Powolna synchronizacja / Powolna synchronizacja/Redukcja czerwonych oczu / Wył. wymuszenie * Tylko w trybie iA. Regulacja mocy lampy błyskowej: 1/3 EV z krokiem ±3 EV Synchronizacja lampy błyskowej: Synchronizacja na 1. kurtynę, synchronizacja na 2. kurtynę Sterowanie bezprzewodowe: Tak (w przypadku użycia lampy DMW-FL200L / FL360L / FL580L (opcjonalna)), kanał bezprzewodowy: 1 kan./2 kan./3 kan./4 kan. USTAWIENIA KOLORU Style zdjęć Style zdjęć: Standard / Żywy / Naturalny / L. Klasyczny Neo / Płaski / Krajobraz / Portret / Monochromatyczny / L. Monochromatyczny / L. Monochromatyczny D / L. Monochromatyczny S / LEICA Monochromatyczny / Cinelike A2 / Cinelike D2 / Cinelike V2 / Like709 / V-Log / ARRI LogC3* / Standard (HLG)** / Monochromatyczny (HLG)** / REAL TIME LUT / Like2100 (HLG) / Like2100 (HLG) Pełny Zakres*** / Mój Styl Fotografii 1–4 (5–10)*** * Wymagany klucz do aktualizacji oprogramowania (DMW-SFU3A). ** Opcję tę można wybrać, jeżeli format HEIF jest ustawiony na HDR(HLG). *** Ustaw na WŁ. w opcji Pokaż/Ukryj styl zdjęcia, aby dokonać wyboru. Regulacja obrazu: Kontrast / Rozświetlenie / Cień / Nasycenie / Odcień koloru / Odcień / Efekt filtra / Efekt ziarna / Szum koloru / Ostrość / Redukcja szumu / Podwójne natywne ISO / ISO / WB / LUT / LUT 1 / LUT 2 / Krycie LUT / Krycie LUT 1 / Krycie LUT 2 *Ustawienia, które można dostosować, różnią się w zależności od trybu stylu zdjęcia, zastosowania LUT oraz podstawowego stylu zdjęcia zastosowanego LUT. Filtr: Expressive (Ekspresja) / Retro / Old Days (Stara fotografia) / High Key (Wysokie tony) / Low Key (Niskie tony) / Sepia / Cross Process (Filtr filmowy) / Bleach Bypass Biblioteka LUT Library: Obsługiwane typy plików: .vlt, .cube Vlog_709 / ustaw 1–39 (ustaw 1–3: Przykładowa tabela LUT * Tabela LUT w czasie rzeczywistym w Styl zdjęcia, Zastosuj tabelę LUT w Przycisku Fn, Zastosuj tabelę LUT w Przetwarzaniu RAW, tabela LUT w widoku View Assist w połączonym widoku Log View Assist, tabelę LUT można zastosować z poziomu tych ustawień. FUNKCJA PRZYBLIŻENIA Przybliżenie hybrydowe: Fotografowanie i filmowanie Przybliżenie kadrowania: Fotografowanie i filmowanie FUNKCJA NAGRYWANIA FILMÓW Fotografia poklatkowa: Tak Animacja poklatkowa: Tak Kadrowanie na żywo: Tak Tryb SS/wzmocnienia: Migawka/ISO / Kąt/ISO / Migawka/dB Poziom luminancji: 8 bitów: 0-255 / 16-235 / 16-255 10 bitów: 0-1023 / 64-940 / 64-1023 Poziom funkcji Master Pedestal: 31 stopni Paski koloru / Sygnał testowy: Tak (SMPTE / EBU / ARIB) / Tak Podgląd LUT: Wyświetlacz / HDMI Podgląd HLG: Wyświetlacz (TRYB1 / TRYB2 / WYŁ.) / HDMI (AUTO / TRYB1 / TRYB2 / WYŁ.) Widok anamorficzny z funkcją Desqueeze: 2,0x / 1,8x / 1,5x / 1,33x / 1,30x / WYŁ Fałszywy kolor: Tak Monitor przebiegu / zakres wektora: Możliwość wyboru Funkcja Knee Control: Tak (w trybie Like709) Pozostałe funkcje: Czerwony wskaźnik kadru nagrywania, niebieski wskaźnik kadru transmisji strumieniowej INFORMACJE O POZYCJI POZIOMEJ Zdjęcie / film (WŁ. / WYŁ.) INTERFEJS USB: USB typu C® (USB 10 Gb/s) HDMI (*⁶) HDMI: HDMI typu A Audio: WŁ. / WYŁ., MP4 2 kanały, MOV: 2 kanały (gdy [4-kanałowe wejście mikrofonu] jest wyłączone), 4 kanały (gdy [4-kanałowe wejście mikrofonu] jest włączone.) Przekazywanie sygnału do monitora: 4:2:2 10 bitów (gdy opcja [Rec Quality] jest ustawiona na [4:2:2 10bit] lub [4:2:0 10bit]). 4:2:2 8 bitów (gdy opcja [Rec Quality] jest ustawiona na [4:2:0 8bit]). Konwersja w dół: Auto / C4K/4K / 1080p / 1080i / WYŁ. Odtwarzanie: 59,94 Hz: C4K/120p / C4K/60p / C4K/30p / 4K/120p / 4K/60p / 4K/30p / 1080/120p / 1080p / 1080i / 720p* / 480p* 50,00 Hz: C4K/100p / C4K/50p / C4K/25p / 4K/100p / 4K/50p / 4K/25p / 1080/100p / 1080p / 1080i / 720p* / 576p* 24,00 Hz: C4K/120p / C4K/24p / 4K/120p / 4K/24p / 1080/120p / 1080p * Tylko do odtwarzania. Wejście zdalnego sterowania: φ2,5 mm Audio Wbudowany mikrofon: Stereo Redukcja szumu wiatru: WYŁ. / Standardowa / Wysoka Wejście mikrofonu zewnętrznego / zewnętrznego urządzenia audio: φ3,5 mm dla mikrofonu zewnętrznego / zewnętrznego urządzenia audio MIC (Plug-in Power) / MIC / LINE Redukcja wiatru: Wyłączona / Niska / Standardowa / Wysoka * Po podłączeniu mikrofonu 3,5 mm (sprzedawanego oddzielnie). Specjalny mikrofon: Stereofoniczny / Kierunkowy * Po podłączeniu DMW-MS2 (sprzedawanego oddzielnie). Mikrofon XLR: Tak, z DMW-XLR2 (sprzedawany oddzielnie) 4-kanałowe wejście mikrofonu: Tak, z DMW-XLR2 (sprzedawany oddzielnie) Głośnik: Monofoniczny Wyjście słuchawek: φ3,5 mm Gniazdo karty: Gniazdo 1: Karta CFexpress typu B Gniazdo 2: Karta pamięci SD / karta pamięci SDHC* / karta pamięci SDXC* * Zgodne ze standardem UHS-I/UHS-II UHS Speed Class 3 dla kart pamięci SDHC/SDXC i ze standardem UHS-II Video Speed Class 90 dla kart pamięci SDXC. Gniazdo wejścia/wyjścia kodu czasowego Zliczanie: Rec Run / Free Run Tryb kodu czasowego: Tryb Drop Frame / Non-Drop Frame (przy wybranej częstotliwości systemu [59,94 Hz]). Wyjście kodu czasowego HDMI: Wł. / wył. Zew. ustawienie kodu czasowego: Synchronizacja kodu czasowego (TC) przez Bluetooth® WENTYLATOR Auto1 / Auto2 / Szybki / Normalny / Wolny* / Wyłączony** *Ustawienie Wolny nie może być używane w zależności od jakości nagrywania wideo. **Opcji Wyłączony nie można ustawić w trybie wideo. LAMPA Dioda zapisu (przednia/tylna) / dioda dostępu do karty / dioda ładowania / dioda połączenia z siecią TECHNOLOGIA BEZPRZEWODOWA Wi-Fi: Pasma 2,4 GHz (STA/AP) (IEEE802.11b/g/n) Pasma 5 GHz (STA/AP) (IEEE 802.11a/n/ac) Zabezpieczenia: WPA/WPA2/WPA3 Bluetooth: Bluetooth® 5.0 (Bluetooth Low Energy (BLE)) OCHRONA PRZED KURZEM I ZACHLAPANIAMI* Tak * Odporność na pył i zachlapanie nie gwarantuje, że nie dojdzie do uszkodzenia, jeśli aparat zostanie narażony na bezpośredni kontakt z pyłem i wodą. MOC Baterie: Akumulator litowo-jonowy (7,2 V, 2200 mAh, 16 Wh) (w zestawie) Zasilanie przez USB, ładowanie przez USB, USB Power Delivery Czas działania baterii (standard CIPA) W przypadku użycia karty pamięci CFexpress: Około 370 zdjęć (wyświetlacz tylny), 330 zdjęć (LVF), 1050 zdjęć (LVF w trybie oszczędzania energii*) z obiektywem S-R24105 / DMW-BLK22 W przypadku użycia karty pamięci Nextorage CFexpress Type B. W warunkach testowych określonych przez firmę Panasonic zgodnie ze standardem CIPA. Kiedy czas przejścia w tryb uśpienia jest ustawiony na 1 sekundę. W przypadku użycia karty pamięci SD: Około 380 zdjęć (wyświetlacz tylny), 340 zdjęć (LVF), 1200 zdjęć (LVF w trybie oszczędzania energii*) z obiektywem S-R24105 / DMW-BLK22 W przypadku użycia karty pamięci Nextorage SDXC. W warunkach testowych określonych przez firmę Panasonic zgodnie ze standardem CIPA. Kiedy czas przejścia w tryb uśpienia jest ustawiony na 1 sekundę. Czas ciągłego nagrywania (filmy) (*¹) W przypadku użycia karty pamięci CFexpress: MP4 [4K/60p (FULL)]: Około 90 min z obiektywem S-R24105 MP4 [FHD/30p (FULL)]: W przyb. 110 min z obiektywem S-R24105 W przypadku użycia karty pamięci SD: MP4 [4K/60p (FULL)]: Około 100 min z obiektywem S-R24105 MP4 [FHD/30p (FULL)]: W przyb. 120 min z obiektywem S-R24105 Rzeczywisty czas nagrywania (filmy) (*¹) W przypadku użycia karty pamięci CFexpress: MP4 [4K/60p (FULL)]: Około 45 min z obiektywem S-R24105 MP4 [FHD/30p (FULL)]: W przyb. 55 min z obiektywem S-R24105 W przypadku użycia karty pamięci SD: MP4 [4K/60p (FULL)]: Około 50 min z obiektywem S-R24105 MP4 [FHD/30p (FULL)]: W przyb. 60 min z obiektywem S-R24105 Uchwyt z akumulatorem: DMW-BG2 (sprzedawany oddzielnie) WYMIARY / CIĘŻAR Wymiary (szer. x wys. x gł.): Około 134,3 x 102,3 x 91,8 mm / 5,29 x 4,03 x 3,61 cala (sam korpus, bez elementów wystających) Około 134,3 x 102,3 x 187,8 mm / 5,29 x 4,03 x 7,40 cala (z obiektywem S-R24105, bez elementów wystających) Masa: W przyb. 795 g (korpus, osłona gorącej stopki, akumulator, karta pamięci SD x 1) (bez pokrywki obiektywu korpusu) W przyb. 712 g (korpus, osłona gorącej stopki) (bez pokrywki obiektywu korpusu)

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Panasonic
Rodzaj
  • body
Stabilizacja obrazu
  • Bez stabilizacji obrazu
Rozdzielczość filmów
  • 3840 x 2160
Wizjer
  • Z wizjerem
Rozmiar wyświetlacza LCD
  • 2"
Rodzaj matrycy
  • CMOS
Funkcje
  • Focus peaking
Złącza i porty
  • HDMI
Model
  • Lumix S1IIE (DC-S1M2ESE) Body Czarny, Full Frame, 24.2Mpix, 6K30p
Komunikacja
  • Bluetooth
  • Wi-Fi
Kolor
  • Czarne