Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona. eBook. ePub Kędzierzyn-Koźle

Możesz kupić książkę w zestawie, w atrakcyjnej cenie: Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II i Kolejna odsłona Czas rozwinąć własny biznes! Analiza rynku i własnych możliwości -- branża, asortyment, konkurencja Zakładanie sklepu -- oprogramowanie, witryna, oferta Promocja …

od 17,45 Najbliżej: 32 km

Liczba ofert: 2

Oferta sklepu

Opis

Możesz kupić książkę w zestawie, w atrakcyjnej cenie: Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II i Kolejna odsłona Czas rozwinąć własny biznes! Analiza rynku i własnych możliwości -- branża, asortyment, konkurencja Zakładanie sklepu -- oprogramowanie, witryna, oferta Promocja sklepu i jego klienci -- wyszukiwarki, programy partnerskie, kampanie reklamowe Jeśli masz żyłkę do interesów, a posiadanie własnego punktu handlowego wydaje Ci się dobrym sposobem na biznes, na pewno doceniasz możliwości, jakie otwiera przed Tobą możliwość założenia sklepu internetowego. To świetna sprawa -- nie musisz inwestować w drogi lokal przy ruchliwej ulicy, odpowiedni wystrój czy specjalny magazyn. Handel w sieci możesz prowadzić z własnego mieszkania, nie musi on zajmować Ci całego dnia pracy, a to, co wymaga Twojego przemyślenia i starannego opracowania (oprócz wyboru branży i asortymentu), to wygląd i użyteczność witryny oraz jej miejsce w rankingach wyszukiwarek. W książce "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona" znajdziesz wszystkie informacje dotyczące zakładania i prowadzenia sklepu internetowego -- od pierwszych decyzji biznesowych, przez wybór oprogramowania, tworzenie strony WWW, wykorzystywanie narzędzi promocyjnych i analitycznych, aż po planowanie długofalowych kampanii reklamowych i sposoby skupiania wokół siebie społeczności zadowolonych klientów. Dowiesz się więcej o roli wyszukiwarek, porównywarek i programów partnerskich, nauczysz się tworzyć szum medialny i redukować koszty przesyłek. Poznasz także wszystkie aspekty prawne związane z prowadzaniem działalności handlowej w Internecie! Wybór branży i asortymentu Analiza konkurencji Oprogramowanie sklepowe i witryna WWW Copywriting Wykorzystanie Google Analytics i Google Adwords Wyszukiwarki, porównywarki, programy partnerskie Planowanie kampanii reklamowej Budowanie społeczności wokół sklepu internetowego Newslettery, mailingi i programy motywacyjne Segmentacja klientów i marketing e-mailowy Wysyłka i magazyny Obsługa po sprzedaży Sprzedaż sklepu Już ponad 11 000 polskich webmasterów, e-biznesmenów i przedsiębiorców czerpie swą wiedzę z książki "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy" Spis treści: Wstęp (7) Część I: Analizujemy (9) Rozdział 1. Dlaczego kupujemy w sieci? (11) Jak spełniać potrzeby klientów? (13) Rozdział 2. W jaką branżę zainwestować? (15) Przegląd najważniejszych branż handlu internetowego (16) Rozdział 3. Sklep internetowy a asortyment (19) A może nisza? (21) Rozdział 4. Jak nazwać sklep? (23) Rozdział 5. Analiza konkurencji: jak mocni są nasi konkurenci? (25) Część II: Tworzymy (29) Rozdział 6. Dobieramy oprogramowanie sklepowe (31) Rynek oprogramowania sklepowego w Polsce (32) Model licencyjny (32) Model abonamentowy (34) Model prowizyjny (35) Rozwiązania darmowe (36) Funkcjonalność (37) Na koniec (38) Rozdział 7. Użyteczność (39) Mój wymarzony ideał (39) Informacje ogólne (40) Nawigacja (41) Strona główna (42) Strona kategorii (43) Strona produktu (44) Koszyk i proces zamówienia (45) Strona informacyjna (47) Pomoc (48) Na koniec (48) Rozdział 8. Jak powstaje sklep internetowy? (49) Rozdział 9. Grafika w sklepie internetowym (53) Rozdział 10. Wersja mobilna (57) Rozdział 11. Copywriting (59) Jak pisać dobre teksty? (60) Długie oferty - dobry pomysł? (61) Rozdział 12. Podłączamy Google Analytics (63) Część III: Promocja (69) Rozdział 13. SEO (71) Jak zabrać się za wyszukiwarki? (72) Frazy główne czy "długi ogon"? (73) Jak znaleźć dobrego pozycjonera? (74) SEO a SEM (75) Na koniec (75) Rozdział 14. SEM (77) Rozdział 15. Porównywarki (81) Rozdział 16. Programy partnerskie (83) Rozdział 17. Dodatkowe sposoby promocji (85) Public relations (85) Jak pozyskać rozgłos medialny? (85) Pasaże handlowe (86) Katalogi sklepów internetowych (87) Własny serwis internetowy (88) Rozdział 18. Promocja sprzedaży (89) Rozdział 19. Gdy osiągniesz szczyt (91) Rozliczaj za efekty (93) Jak się zabezpieczyć? (94) Kolejny sklep (94) Sprzedaż za granicę (95) Poszerzać asortyment? (95) Rozdział 20. O dywersyfikacji promocji (97) Historia 2bigfeet.com (97) Dywersyfikuj (98) Szukamy alternatyw (98) Adwords (98) Pozycjonowanie szerokie (99) Twoi klienci (99) Inne formy promocji (99) Wyszukiwarki nie są Twoim problemem? (99) Rozdział 21. Planujemy kampanię reklamową (101) Larifari.pl, czyli sprzedaż soczewek kontaktowych (101) Planujemy: cele (101) Planujemy: grupa docelowa (102) Planujemy: przekaz (102) Planujemy: budżet (102) Przygotowujemy: unikatowa cecha oferty, specjalna promocja (102) Przygotowujemy: zakup mediów (103) Przygotowujemy: materiały reklamowe (103) Realizacja: obsługa klienta (103) Kontrola: efekty (104) Część IV: Działania na klientach (105) Rozdział 22. Społeczność wokół sklepu internetowego (107) Rozdział 23. Newslettery i mailingi (111) Rozdział 24. Programy motywacyjne (115) System punktowy (116) Darmowa wysyłka (117) Klub (118) Wersja mieszana (119) Co z tą lojalnością? (119) Rozdział 25. Segmentacja klientów w sklepie internetowym (121) Jak wyselekcjonować segmenty? (121) Co dalej? (123) Jak tym zarządzać? (123) Rozdział 26. E-mail marketing w sklepie internetowym (125) Część V: Logistyka (129) Rozdział 27. Poczta Polska (131) Umowa z Pocztą Polską (132) Rozdział 28. Firmy kurierskie (135) A może własny transport? (138) Dropshipping (138) Rozdział 29. Gospodarka magazynowa (141) Rozdział 30. Proces wysyłki (145) Rozdział 31. Przesyłki pobraniowe - bolączka e-sprzedawców (149) Jak zmniejszać ilość pobrań i unikać zwrotów? (150) Rozdział 32. Obsługa po sprzedaży (153) Rozdział 33. Poszerzamy kanały dystrybucji - call center (155) Rozdział 34. Zmiana nazwy - czy i kiedy zmienić? (159) Rachunek zysków i strat (160) Jak przeprowadzić operację zmiany nazwy? (161) Rozdział 35. Szukamy inwestora i sprzedajemy sklep (163) Sprzedaż sklepu (164) Na koniec (167) Dodatek A: Prawo w kontekście sklepu internetowego (169) Skorowidz (187) O autorze: Wojciech Kyciak - właściciel firmy konsultingowej, doradza sklepom internetowym i projektom e-commerce (w gronie klientów m.in.: QXL Poland, sieć komórkowa Play, Action SA i wiele e-sklepów z sektora MŚP). Właściciel sklepu internetowego, autor bestsellerowych książek z dziedziny szeroko pojętego e-biznesu, od kilku lat o e-commerce pisze także na blogu https://ecommerce.blox.pl.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Wojciech Kyciak
Rok wydania
  • 2012
Ilość stron
  • 192
Wybrane wydawnictwa
  • Helion