Zrozumieć marketing. Wydanie 2 (e-book) Katowice

Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków! Kulisy Sukcesu: GDY KOMORNIK PUKA DO DRZWI - JAK POZBYĆ SIĘ DŁUGU? 2 MLN, 10 miesięcy, by spłacić DŁUG. Opowiada Marek Piasek Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających …

od 34,50 Najbliżej: 26 km

Liczba ofert: 2

Oferta sklepu

Opis

Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków! Kulisy Sukcesu: GDY KOMORNIK PUKA DO DRZWI - JAK POZBYĆ SIĘ DŁUGU? 2 MLN, 10 miesięcy, by spłacić DŁUG. Opowiada Marek Piasek Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć na pytanie o to, jak efektywnie prowadzić działania marketingowe, warto zainteresować się tym, co mają do powiedzenia. Książka Zrozumieć marketing jest skierowana zarówno do osób, które stawiają pierwsze kroki w branży, jak i do doświadczonych marketerów. Jej autorzy dzielą się nie tylko najważniejszą wiedzą, bez której nie sposób prowadzić skutecznej kampanii, ale także przytaczają konkretne case studies, podają wydane kwoty i opowiadają o osiągniętych rezultatach - słowem, odsłaniają przed czytelnikami tajniki marketingowej kuchni, w której powstają sprawdzone przepisy na udaną promocję firm, marek, produktów i usług. Dowiedz się, jak: Wprowadzić potencjalnego klienta w świat Twoich produktów i usług Sprawić, by nawiązał z Tobą stałą współpracę Przygotować analizę rynku i określić odpowiednią grupę docelową Zaprojektować idealną kampanię marketingową w oparciu o tworzenie treści i kampanie płatne (Google, Facebook, LinkedIn) Rosnijwsile.pl: Zrozum marketing. Kto jest Twoim klientem? Forcemedia.pl: Jak efektywnie prowadzić działania marketingowe? Spis treści: WSTĘP "ALE ZARAZ, KIM WY W OGÓLE JESTEŚCIE?", CZYLI NASZE HISTORIE ROZDZIAŁ 1. JAK ZROZUMIEĆ, KTO JEST TWOIM KLIENTEM KIM JEST TWÓJ KLIENT? JAKIE CELE MA TWÓJ KLIENT? A JAKIE SĄ JEGO PROBLEMY? KONTEKST I SKALA PROBLEMU KRYTERIA DECYZYJNE I ROZMIAR PROBLEMU SKĄD KLIENT CZERPIE WIEDZĘ I INFORMACJE? JAKIE CZYNNIKI ZEWNĘTRZNE WPŁYWAJĄ NA DECYZJE TWOJEGO KLIENTA? CZEGO TWÓJ KLIENT SIĘ BOI? PROBLEMY, NA KTÓRE MOŻESZ NATRAFIĆ, GDY ZACZNIESZ SIĘ KOMUNIKOWAĆ Z GRUPĄ DOCELOWĄ ROZDZIAŁ 2. MARKETING Z LOTU PTAKA WYKRES PRODUKTÓW I USŁUG CZYM JEST LEJEK? ETAP PIERWSZY: ŚWIADOMOŚĆ ETAP DRUGI: ROZWAŻANIE ETAP TRZECI: KONWERSJA ETAP CZWARTY: RETENCJA ROZDZIAŁ 3. KAMPANIA ASK CZYM JEST KAMPANIA ASK? MARCHEWKA DYSTRYBUCJA PRAKTYCZNE METODY ZASTOSOWANIA KAMPANII ASK ROZDZIAŁ 4. KAMPANIA MARKETINGOWA WYBÓR KANAŁÓW PROMOCYJNYCH DZIAŁANIA W POSZCZEGÓLNYCH KANAŁACH GENEROWANIE POMYSŁÓW NA TREŚCI CONTENT TO FORMATY, NIE KANAŁY RECYKLING TREŚCI TREŚCI A ETAP LEJKA MARKETINGOWEGO ŚCIEŻKA PPC MIERZENIE SKUTECZNOŚCI KLUCZOWE USTAWIENIA W SYSTEMACH REKLAMOWYCH ROZDZIAŁ 5. JAK KOMUNIKOWAĆ PRODUKT KORZYŚCI OBIEKCJE CASE STUDIES, TESTIMONIALE ITD. ZAKOŃCZENIE. CO DALEJ?

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Artur Jabłoński, Marek Piasek
Rok wydania
  • 2022
Wybrane wydawnictwa
  • Onepress
Ilość stron
  • 272
Format
  • PDF
  • MOBI
  • EPUB