Zbiór zadań. Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie. Branża turystyczno-hotelarska. Technik hotelarstwa Katowice

Zeszyt ćwiczeń skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa z zakresu kwalifikacji HGT.03 (Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie). Zbiór zadań. Obsługa gości w obiekcie hotelarskim to idealna publikacja uzupełniająca podręczniki z zakresu obsługi gości w …

od 55,73 Najbliżej: 0,2 km

Liczba ofert: 5

Oferta sklepu

Opis

Zeszyt ćwiczeń skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa z zakresu kwalifikacji HGT.03 (Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie). Zbiór zadań. Obsługa gości w obiekcie hotelarskim to idealna publikacja uzupełniająca podręczniki z zakresu obsługi gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie. Dzięki wykonaniu wielu różnorodnych zadań kandydat do zawodu technik hotelarstwa lepiej zrozumie materiał, utrwali wiadomości i nauczy się stosowania wiedzy teoretycznej w praktyce. To pakiet ćwiczeń i zadań pomocnych podczas realizacji zajęć, opracowany pod kątem efektów kształcenia i kryteriów weryfikacji opisanych w nowej podstawie programowej dla zawodu technik hotelarstwa. Atrakcyjna i nowatorska publikacja, która pomoże nauczycielom w prowadzeniu zajęć edukacyjnych metodami motywującymi uczniów do aktywności. Zainspiruje uczniów do poszukiwań i twórczych rozwiązań oraz samodzielności. Obsługa gości. Kwal. HGT.03. Zb. zad. WSIP "Obsługa gości. Kwal. HGT.03. Zb. zad. WSIP" to podręcznik, który stanowi nieocenione wsparcie dla uczniów oraz nauczycieli w zakresie obsługi klienta w branży hotelarskiej i gastronomicznej. Publikacja ta zawiera zbiór zadań, które pomagają w praktycznym przyswajaniu wiedzy oraz umiejętności niezbędnych do efektywnej obsługi gości. Dla kogo jest ta książka? Uczniowie szkół zawodowych i techników kształcących w zawodach związanych z obsługą gości Nauczyciele przedmiotów zawodowych w branży hotelarskiej i gastronomicznej Osoby pragnące poszerzyć swoją wiedzę na temat obsługi klienta Pracownicy branży hotelarskiej i gastronomicznej, którzy chcą podnieść swoje kwalifikacje Co zyskasz dzięki tej publikacji? Praktyczne umiejętności: Zdobądź wiedzę i umiejętności niezbędne do profesjonalnej obsługi gości. Przygotowanie do egzaminów: Zbiór zadań pomoże w przygotowaniach do egzaminów zawodowych. Wiedza teoretyczna: Poznaj zasady i standardy obsługi klienta w branży hotelarskiej. Rozwój kariery: Zwiększ swoje szanse na rynku pracy dzięki poszerzonej wiedzy i umiejętnościom. Kluczowe tematy i obszary Standardy obsługi gości w hotelach i restauracjach Komunikacja z klientem Rozwiązywanie problemów i reklamacji Organizacja pracy w zespole obsługi Przygotowanie do egzaminów zawodowych w zakresie obsługi gości O Wydawcy Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne – renomowane wydawnictwo specjalizujące się w publikacjach edukacyjnych, które wspiera nauczycieli i uczniów w procesie nauczania i uczenia się.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Witold Drogoń, Bożena Granecka-Wrzosek
Wybrane wydawnictwa
  • WSiP
Okładka
  • Miękka
Rok wydania
  • 2019
Ilość stron
  • 264
ISBN
  • 9788302183096
Model
  • miękka

Opinie Zbiór zadań. Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie. Branża turystyczno-hotelarska. Technik hotelarstwa Katowice

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
5 na podstawie 2 opinie
  • k...7
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Super ksiazka
  • p...a
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.