Zdjęcie WYMIANA BATERII EB-BG955ABE W SAMSUNGU GALAXY S8 PLUS SM-G955F - Katowice

WYMIANA BATERII EB-BG955ABE W SAMSUNGU GALAXY S8 PLUS SM-G955F Katowice

Wymiana / montaż baterii w modelu: Samsung SM-G955F GALAXY S8 Plus Wymiana / montaż baterii w naszym serwisie w urządzeniu Samsung: Galaxy S8 Plus SM-G955F Cena zawiera niezbędne wklejki / uszczelki oraz robociznę tj. rozebranie urządzenia, wymianę baterii, poskładanie urządzenia, wykonanie …

Ostatnia znana cena: 70,00 zł Najbliżej: brak

Liczba ofert: 0

Podobne produkty nowe i używane

Opis

Wymiana / montaż baterii w modelu: Samsung SM-G955F GALAXY S8 Plus Wymiana / montaż baterii w naszym serwisie w urządzeniu Samsung: Galaxy S8 Plus SM-G955F Cena zawiera niezbędne wklejki / uszczelki oraz robociznę tj. rozebranie urządzenia, wymianę baterii, poskładanie urządzenia, wykonanie niezbędnych testów potwierdzających sprawność urządzenia po wymianie. Cena nie obejmuje baterii, którą można dokupić w naszym sklepie lub dostarczyć we własnym zakresie. Montaż nie wymaga zmiany oprogramowania w telefonie (zlecona usługa nie spowoduje utraty danych). Oferowane baterie w naszym sklepie przed wprowadzeniem ich do sprzedaży przechodzą rygorystyczne testy w naszym serwisie dlatego jesteśmy w stanie zaproponować Państwu produkty sprawdzone, przetestowane, najwyższej jakości oraz pochodzące od naszych zaufanych dostawców. Informacja dla klientów chcących dokonać naprawy osobiście Nie ma potrzeby składania zamówienia przy odbiorze osobistym. Wykonujemy wiele napraw „od ręki”. Duże doświadczenie w prowadzeniu serwisu, pozwala nam na zaoferowanie korzystnych terminów realizacji oraz atrakcyjnych cen usług serwisowych. Usługę możemy wykonać na poczekaniu po uprzednim umówieniu się. Zapraszamy do naszego sklepu. Informacja dla klientów chcących dokonać naprawy wysyłkowo - złóż zamówienie, - wybierz sposób dostawy(w jaki sposób mamy odesłać urządzenie po naprawie), - wybierz sposób zapłaty - opłać zamówienie lub zapłać przy odbiorze, - wyślij nam swoje urządzenie dowolnym przewoźnikiem na adres podany tutaj. Istnieje możliwość wysyłki do paczkomatu. Pamiętaj o dobrym zabezpieczeniu urządzenia aby nie uległo uszkodzeniu w transporcie. Niejednokrotnie otrzymujemy telefony wysłane w samej kopercie. Nie odpowiadamy za uszkodzenia powstałe w trakcie dostawy. Po otrzymaniu urządzenia przez nasz serwis otrzymają Państwo drogą mailową powiadomienia o kolejnych etapach naprawy. Czas realizacji usługi podany jest w opisie. 80% napraw wykonujemy w przeciągu 24 godzin od otrzymania urządzenia. W przypadku skomplikowanych napraw czas ten z reguły nie przekracza 3 dni roboczych. Jeśli to możliwe prosimy o wyłączenie blokady ekranu (kodu pin, wzoru, hasła), jeżeli to nie możliwe to prosimy o podanie kodu na kartce wraz z urządzeniem wysłanym do naprawy. Nie jest to wymagane jeśli wymieniamy np. baterię. Natomiast jeśli naprawiamy urządzenie po upadku, rozbite, krzywe, po kontakcie z cieczą itp. jest to niezbędne do przeprowadzenia testów urządzenia, sprawdzenia poprawności działania po naprawie. Jeśli nie posiadamy kodu odblokowania a po naprawie zostanie wykryta ukryta wada urządzenia, której nie można było wykryć na zabezpieczonym telefonie - usterka/wada zostanie wykonana/usunięta na Państwa koszt. Nie ingerujemy w oprogramowanie telefonu i żadne dane nie zostaną przez Państwa utracone. W przesyłce nie wymagamy żadnych dokumentów potwierdzających zakup, jedynie numer telefonu kontaktowego wraz z numerem zamówienia. Przesyłkę wysyłamy niezwłocznie po naprawie uszkodzonego telefonu. Niejednokrotnie otrzymujemy urządzenie gdzie była już podjęta próba naprawy przez inny serwis, sąsiada czy samodzielnie. Urządzenia mają dodatkowo uszkodzenia mechaniczne płyt głównych, zerwane taśmy, uszkodzone baterie itp. w tym przypadku zastrzegamy sobie prawo odmowy naprawy w cenie podanej na stronie. To samo dotyczy urządzeń które miały kontakt z cieczą/po zalaniu. Gwarancja usługi serwisowej Gwarantujemy sprawne działanie smartfona przez okres sześciu miesięcy z wyłączeniem urządzeń po kontakcie z cieczą wtedy okres gwarancji wynosi 14 dni. Warunki gwarancji zostały określone w Regulaminie sklepu. Przypominamy jednocześnie, że naprawione urządzenie mimo zastosowania niezbędnych komponentów / uszczelek oraz zgodnie ze sztuką nie będzie wodoodporne. Naprawa w naszym serwisie wiąże się z utratą wodoodporności na urządzenie udzielone przez producenta. ZDJĘCIE PODGLĄDOWE - głównym celem umieszczenia tego typu zdjęcia jest zobrazowanie Państwu samego produktu, jego cech fizycznych, czy też formy opakowania. Staramy się w możliwie najwierniejszy sposób oddać te parametry na fotografiach, niejednokrotnie prezentując przedmiot w kilku ujęciach. Pomimo tych starań istnieje jednak możliwość, że zdjęcia artykułów lub urządzeń mogą różnić się od ich fizycznych odpowiedników. Przede wszystkim niezgodności barw mogą wynikać z błędnej, bądź różnej od naszej kalibracji wyświetlacza, czy też od oświetlenia w jakim dokonuje się porównania produktów. Zarówno te jak i inne różnice mogą również być spowodowane rotacją towarów i ciągłymi pracami przy aktualizacji danych w sklepie. Zdjęcie przedstawia oferowany produkt jednak mogący mieć zastosowanie do innego modelu telefonu niż wynika to z tytułu nazwy produktu lub opisu.