Uczenie się klienta w warunkach zmian rynkowych Katowice

Teza o kluczowej roli klienta na rynku jest tak oczywista, że staje się truizmem. Nie znajdziemy opinii, teoretycznych studiów czy też wyników badań empirycznych, które kwestionowałyby tę rolę. Skoro klient jest głównym uczestnikiem rynku, to zmiany na tym rynku muszą być również i jego udziałem. …

od 22 Najbliżej: 26 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Teza o kluczowej roli klienta na rynku jest tak oczywista, że staje się truizmem. Nie znajdziemy opinii, teoretycznych studiów czy też wyników badań empirycznych, które kwestionowałyby tę rolę. Skoro klient jest głównym uczestnikiem rynku, to zmiany na tym rynku muszą być również i jego udziałem. Zmieniający się rynek to również zmieniający się klient. Tymczasem, w jakże wielu przypadkach, okazuje się, że tak naprawdę mało znamy klienta, w szczególności niewiele wiemy, jaka jest logika zmiany w jego zachowaniach jeśli stoi on w obliczu realnych zmian rynkowych (nowe technologie, nowi dostawcy, nowe regulacje, nowe możliwości komunikacji marketingowej, itp.).

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Łukasz Skowron
Format
  • PDF
Ilość stron
  • 263
Rok wydania
  • 2023