System Zarządzania Jakością Według Normy Iso 9001:2015 - Marek Bugdol Katowice

4,75
4 opinie

Jakość jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na wybory konsumenckie. Nawet tam, gdzie dominuje cena, klienci porównują ją do jakości. Ta ostatnia kojarzy się bowiem z atrakcyjnością i prestiżem. Owa zależność wykorzystywana jest już na etapie projektowania nowych wyrobów czy usług. …

od 35,40 Najbliżej: 26 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Jakość jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na wybory konsumenckie. Nawet tam, gdzie dominuje cena, klienci porównują ją do jakości. Ta ostatnia kojarzy się bowiem z atrakcyjnością i prestiżem. Owa zależność wykorzystywana jest już na etapie projektowania nowych wyrobów czy usług. Kiedy firma ogłasza, że pracuje nad czymś wyjątkowo atrakcyjnym, zazwyczaj zwiększa się liczba osób chcących uczestniczyć w danym projekcie oraz konsumentów gotowych ustawić się zawczasu w kolejce. Jakość jest od dawien dawna jednym z najważniejszych czynników osiągania przewagi konkurencyjnej. Jedynym ze sposobów na doskonalenie wyrobów i usług jest wprowadzenie w firmie systemu zarządzania jakością. To opracowanie zostało w całości poświęcone praktycznym możliwościom wdrażania i utrzymywania systemu zarządzania jakością według najpopularniejszej normy ISO 9001:2015. Publikacja zawiera opis i interpretację poszczególnych punktów owej normy. Ukazuje aktualny stan wiedzy na temat różnorakich jej kryteriów i podpowiada metodologię ich zastosowania. Uczula również na ograniczenia normy ISO 9001:2015. Przygotowując książkę, jej autor korzystał z własnych doświadczeń nabytych w trakcie pełnienia funkcji auditora i konsultanta jakości. Publikację polecamy studentom zarządzania, konsultantom jakości, auditorom, pełnomocnikom i menedżerom jakości. Marek Bugdol - profesor Uniwersytetu Jagiellońskiego, kierownik Katedry Zarządzania Jakością, członek Komitetu Polskiej Nagrody Jakości. Autor jedenastu książek i ponad 180 artykułów oraz opublikowanych referatów. Doświadczenie zawodowe w zakresie wdrażania systemów jakości i koncepcji TQM zdobywał w przemyśle, a także w administracji publicznej. Jest również menedżerem jakości. Spis treści: Wprowadzenie (5) Rozdział 1. Kontekst organizacji (9) 1.1. Zrozumienie organizacji i jej kontekstu (9) 1.1.1. Kontekst zewnętrzny (4.1) (9) 1.1.2. Kontekst wewnętrzny (11) 1.2. Zrozumienie potrzeb i oczekiwań stron zainteresowanych (4.2) (21) 1.3. Określenie zakresu systemu zarządzania jakością (4.3) (23) 1.4. System zarządzania jakością i jego procesy (4.4) (26) Rozdział 2. Przywództwo (31) 2.1. Przywództwo i zaangażowanie (31) 2.2. Orientacja na klienta (5.1.2) (35) 2.3. Polityka (5.2) (40) 2.4. Role, odpowiedzialność i uprawnienia w organizacji (43) Rozdział 3. Planowanie (6) (49) 3.1. Działania odnoszące się do ryzyk i szans (6.1) (49) 3.2. Cele jakości i planowanie ich osiągnięcia (6.2) (54) 3.3. Planowanie zmian (6.3) (59) Rozdział 4. Wsparcie (7) (63) 4.1. Zasoby (7.1) (63) 4.1.1. Ludzie (7.1.2) (64) 4.1.2. Infrastruktura (7.1.3) (71) 4.1.3. Środowisko prowadzenia procesów (7.1.4) (72) 4.1.4. Zasoby do monitorowania i pomiarów (7.1.5) (75) 4.1.5. Wiedza organizacji (7.1.6) (79) 4.2. Kompetencje (7.2) (83) 4.3. Świadomość (7.3) (84) 4.4. Komunikacja (7.4) (86) 4.5. Udokumentowane informacje (7.5) (89) Rozdział 5. Działania operacyjne (8) (95) 5.1. Planowanie i nadzór nad działaniami operacyjnymi (8.1) (96) 5.2. Wymagania dotyczące wyrobów i usług (8.2) (97) 5.2.1. Komunikacja z klientem (8.2.1) (97) 5.2.2. Określenie wymagań dotyczących wyrobów i usług (8.2.2) (103) 5.2.3. Przegląd wymagań dotyczących wyrobów i usług (8.2.3) (106) 5.2.4. Zmiany wymagań dotyczących wyrobów i usług (8.2.4) (107) 5.3. Projektowanie i rozwój wyrobów i usług (8.3) (108) 5.4. Nadzór nad procesami, wyrobami i usługami dostarczanymi z zewnątrz (8.4) (116) 5.4.1. Postanowienia ogólne (8.4.1) (116) 5.4.2. Rodzaj i zakres nadzoru (8.4.2) (121) 5.4.3. Informacje dla zewnętrznych dostawców (8.4.3) (121) 5.5. Produkcja i dostarczanie usługi (8.5) (122) 5.5.1. Nadzorowanie produkcji i dostarczania usługi (8.5.1) (122) 5.5.2. Identyfikacja i identyfikowalność (8.5.2) (124) 5.5.3. Własność należąca do klientów lub dostawców zewnętrznych (8.5.3) (125) 5.5.4. Zabezpieczenie (8.5.4) (125) 5.5.5. Działania po dostawie (8.5.5) (127) 5.5.6. Nadzorowanie zmian (8.5.6) (128) 5.6. Zwolnienie wyrobów i usług (8.6) (128) 5.7. Nadzór nad niezgodnymi wyjściami (8.7) (130) Rozdział 6. Ocena efektów działania (9) (133) 6.1. Monitorowanie, pomiary, analiza i ocena (9.1) (133) 6.1.1. Postanowienia ogólne (9.1.1) (133) 6.1.2. Zadowolenie klienta (9.1.2) (135) 6.1.3. Analiza i ocena (9.3.1) (137) 6.2. Audyt wewnętrzny (9.2) (139) 6.3. Przegląd zarządzania (9.3) (144) 6.3.1. Postanowienia ogólne (9.3.1) (144) 6.3.2. Dane wejściowe do przeglądu zarządzania (9.3.2) (144) 6.3.3. Dane wyjściowe z przeglądu zarządzania (9.3.3) (149) Rozdział 7. Doskonalenie (10) (151) 7.1. Postanowienia ogólne (10.1) (151) 7.2. Niezgodności i działania korygujące (10.2) (152) 7.3. Ciągłe doskonalenie (10.3) (152) Suplement. Błędy w procesie wdrożenia i utrzymywania systemu zarządzania jakością (157) Zakończenie (161) Bibliografia (163) Skorowidz (177) O autorze: Marek Bugdol- profesor Uniwersytetu Jagiellońskiego, kierownik Zakładu Zarządzania Zasobami Ludzkimi, audytor wiodący systemów jakości IMQ. Autor kilku książek i ponad stu artykułów.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Bugdol Marek
Wybrane wydawnictwa
  • Helion
Okładka
  • Miękka
Format
  • 158 x 235
Rok wydania
  • 2018
Ilość stron
  • 184
ISBN
  • 9788328345331
Model
  • miękka

Opinie System Zarządzania Jakością Według Normy Iso 9001:2015 - Marek Bugdol Katowice

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4,75 na podstawie 4 opinie
  • k...s
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Bardzo dobre ceny, doskonała jakość o bardzo szybka realizacja zamówienia.
  • g...a
    4
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    przystępne opracowanie
    • akcja
    • fabuła
    • jakość wydania
  • s...o
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Zgodna z oczekiwaniem
  • m...3
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    ciekawa ksiazka
    • akcja
    • fabuła
    • jakość wydania