Rozwiązywanie reklamacji czyli jak przekuć problem Katowice

Reklamacja - problem, czy sposób na poprawę jakości w firmie? Czym jest reklamacja i dlaczego budzi tak wiele negatywnych emocji wśród przedsiębiorców? „Jak z problemów zrobić pożytek, czyli o reklamacjach” jest pozycją obowiązkową dla wszystkich prowadzących firmy nastawione na dbałość o …

od 33,30 Najbliżej: 26 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Reklamacja - problem, czy sposób na poprawę jakości w firmie? Czym jest reklamacja i dlaczego budzi tak wiele negatywnych emocji wśród przedsiębiorców? „Jak z problemów zrobić pożytek, czyli o reklamacjach” jest pozycją obowiązkową dla wszystkich prowadzących firmy nastawione na dbałość o satysfakcję klienta. Autorka w sposób zwięzły i bardzo obrazowy przedstawia, na czym polega skuteczne rozwiązywanie reklamacji w nowoczesnej firmie. Profesjonalne podejście do potrzeb klienta jest gwarantem zdobycia dobrej opinii, a to oznacza jedno – zyski. Reklamacja jest momentem prawdy dla każdej firmy. Czy w Twojej firmie obowiązuje zasada wychodzenia naprzeciw oczekiwaniom klienta? Czy oferujesz kupującemu przyjazny i skuteczny sposób załagodzenia sprawy, jednocześnie podnosząc w ten sposób swoje kwalifikacje i dbając o dobre imię firmy? Te zagadnienia podejmuje autorka i dzieli się swoją rzetelną wiedzą oraz obserwacjami rynku. „Jak z problemów zrobić pożytek, czyli o reklamacjach” zawiera praktyczne porady na temat stosowania międzynarodowego narzędzia do rozwiązywania reklamacji. Opisane schematy sprawdziły się w największych przedsiębiorstwach, również w branży motoryzacyjnej i przemysłowej. Zdadzą egzamin także na poziomie małej działalności. Cel bowiem jest zawsze ten sam – eliminacja strat, poprawa jakości produktu i budowanie zaufania klientów. A na końcu – zwiększanie zysków. „Porażka jest po prostu szansą, żeby spróbować jeszcze raz, tym razem bardziej inteligentnie” – te słowa Henry’ego Forda są mottem opracowania autorki niniejszego ebooka. Kierowanie się tą prostą zasadą jest szansą dla większości przedsiębiorców, którzy do tej pory mieli problem ze sprawnym rozpatrywaniem reklamacji lub z ich ciągłym występowaniem w swojej firmie. Dlaczego tak się dzieje? I jak temu przeciwdziałać, jednocześnie poprawiając kondycję przedsiębiorstwa i relacje z klientami? O tym przeczytacie w jednym z najbardziej kompleksowych opracowań na rynku. Spis treści: Wstęp 1.Reklamacja – co to takiego? 2.Dlaczego warto szczegółowo rozpatrywać reklamacje? 3.Międzynarodowy standard rozwiązywania reklamacji – 8D. 4.Zalety i wady metody 8D. 5.Narzędzia jakości pomocne w rozwiązywaniu reklamacji – przykłady. a. Diagram Pareto. b. Diagram Ishikawy. c. 5Why, czyli 5 x dlaczego. 6.Case study – rozpatrzenie reklamacji butów metodą 8D. 7.Formularz 8D do

Specyfikacja

Informacje dodatkowe

Format
  • MOBI
  • EPUB
Ilość stron
  • 44
Rok wydania
  • 2015