Pisz. Publikuj. Działaj. Jak tworzyć skuteczne treści w internecie (E-book) Katowice

Nie musisz być specem od pisania, aby tworzyć skuteczne treści po prostu zacznij działać. Budujesz markę osobistą w sieci? Jesteś soloprzedsiębiorcą? Chcesz rozwijać bloga i social media, ale nie wiesz, jak i o czym pisać? Ta książka pomoże ci to zmienić. Znajdziesz w niej wiedzę niezbędną do tego, …

od 43,92 Najbliżej: 26 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Nie musisz być specem od pisania, aby tworzyć skuteczne treści po prostu zacznij działać. Budujesz markę osobistą w sieci? Jesteś soloprzedsiębiorcą? Chcesz rozwijać bloga i social media, ale nie wiesz, jak i o czym pisać? Ta książka pomoże ci to zmienić. Znajdziesz w niej wiedzę niezbędną do tego, aby pisać, publikować i działać w internecie, a także ćwiczenia i zadania, dzięki którym niemal natychmiast zaczniesz to robić. Ważne, aby zdobyta wiedza nie zostawała wyłącznie w twojej głowie, ale przekładała się także na praktykę. Twoi odbiorcy czekają na to, aż ich zachwycisz, przekonasz do siebie albo po prostu zainteresujesz na dłużej! Dzięki tej książce dowiesz się, jak: tworzyć treści, które realizują twoje cele, lepiej pisać (i robić to regularnie!), docierać do właściwych odbiorców, posługiwać się językiem korzyści, szukać tematów na teksty, tworzyć treści dobre pod SEO, odkrywać i doskonalić styl pisania, skutecznie działać w social mediach, ułatwić sobie pracę dzięki odpowiednim narzędziom, zaplanować strategię treści. Jako bonus otrzymasz 40 uniwersalnych pomysłów na wpisy, które wykorzystasz na blogu i w mediach społecznościowych! Niczego więcej nie potrzebujesz. Po prostu pisz, publikuj i działaj! *** Klaudyna Maciąg jako dziecko stwierdziła: Będę żyć z pisania i konsekwentnie się tego trzyma. Od 2002 roku pracuje jako copywriterka i content writerka, uczy innych, jak pisać, oraz wspiera firmy i twórców w opracowywaniu strategii treści. Autorka poradnika dla początkujących transkrybentów oraz bestsellerowego Dziennika Wieloletniego. Od 2010 roku prowadzi bloga klaudynamaciag.pl poświęconego freelancingowi i rozwojowi, nagrywa też podcast Zacznijmy od słowa dla twórców i freelancerów, którzy chcieliby tworzyć lepsze treści i skuteczniej działać w internecie. Spis treści: Okładka Strona tytułowa Strona redakcyjna Spis treści Słowem wstępu Rozdział 1. Wstęp do nauki pisania 1.1. Czy musisz zawodowo zajmować się pisaniem, aby zacząć pisać 1.2. Dlaczego pisanie wciąż ma sens 1.3. A może lepiej darować sobie naukę i oddać pisanie w inne ręce Rozdział 2. Rozkręć się z pisaniem 2.1. Zaproś pisanie do swojego życia 2.2. Dobrze się przygotuj 2.3. Wyłącz wewnętrznego korektora Rozdział 3. Jak wyrobić nawyk regularnego pisania Rozdział 4. Twoja obecność w internecie 4.1. A tak w ogóle to kim jesteś 4.2. Twoje możliwości w sieci 4.3. Ty i twoja obecność w internecie Rozdział 5. Kim jest twój odbiorca 5.1. Po co tworzyć portret odbiorcy 5.2. PTO Portret Twojego Odbiorcy 5.3. 3×P Potrzeby, Problemy, Pragnienia 5.4. CHCESZ? MAM TO! Rozdział 6. Czas na bloga 6.1. Czy w każdej branży da się prowadzić bloga 6.2. Po co ci blog[1] 6.3. Gdzie prowadzić bloga 6.4. Kto powinien prowadzić twojego bloga 6.5. Blog, blog, ciągle blog. Dlaczego social media nie wystarczą Rozdział 7. Czas na social media 7.1. Twoja marka w social mediach 7.2. Psychotest: czy to miejsce jest na pewno dla ciebie 7.3. Gdzie warto działać Rozdział 8. O czym pisać i gdzie szukać tematów 8.1. Ale o czym ja mam pisać? 8.2. Skąd brać tematy na treści[2] 8.3. Autotester. Jak sprawdzić, czy tekst jest gotowy, i kiedy publikować 8.4. Jak często publikować Rozdział 9. Praktyczna strona pisania triki i porady 9.1. Nie bądź zbyt mądry 9.2. Czynne jest lepsze niż bierne 9.3. Unikaj słownych bagien i tnij 9.4. Dodaj życia czasownikiem 9.5. Umiejętnie obchodź się z przymiotnikami 9.6. Stosuj zwroty do odbiorcy 9.7. Opowiadaj historie 9.8. Uprzedzaj i likwiduj obiekcje 9.9. Dobrze zaczynaj 9.10. Dobrze kończ 9.11. Baw się słowem Rozdział 10. Język korzyści 10.1. Jak wygląda język korzyści 10.2. Poznaj potrzeby 10.3. Cechy Zalety Korzyści 10.4. Poznaj język odbiorcy 10.5. Przedstawiaj dowody Rozdział 11. SEO-pisanie i wygląd tekstu na stronie 11.1. Jak powinien wyglądać tekst na stronie 11.2. Co sprawia, że blog pojawia się w wyszukiwarkach 11.3. Na czym polega pisanie pod SEO 11.4. Tekst blogowy co należy sprawdzić przed publikacją Rozdział 12. Praca nad stylem 12.1. Jaki jest twój styl pisania 12.2. Dlaczego własny styl jest ważny 12.3. Czy warto doskonalić styl 12.4. Jak rozwijać styl pisania 12.5. Czy każdy musi mieć swój styl Rozdział 13. Zaplanuj strategię treści 13.1. Co dalej z twoją obecnością w sieci 13.2. Od celu do planu 13.3. Analiza konkurencji 13.4. Kalendarz publikacji 13.5. Jak tworzyć treści zgodnie z harmonogramem Rozdział 14. Podstawowy narzędziownik twórcy Rozdział 15. 40 uniwersalnych pomysłów na wpisy Rozdział 16. Zadania praktyczne Podziękowania

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Klaudyna Maciąg
Rok wydania
  • 2023
Format
  • PDF
  • MOBI
  • EPUB
Ilość stron
  • 280
Wybrane wydawnictwa
  • MT Biznes