Jak zostać szamanem sprzedaży (E-book) Katowice

Wielu handlowców zachowuje się jak zawodnicy pewnej drużyny piłkarskiej. Popisują się dryblingami w środku pola, żonglują piłką, wykonują efektowne zwody, ale wszystko to jest psu na budę, bo nie potrafią zakończyć akcji skutecznym strzałem. A przecież mecze wygrywa się strzelaniem bramek. …

od 17,07 Najbliżej: 26 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Wielu handlowców zachowuje się jak zawodnicy pewnej drużyny piłkarskiej. Popisują się dryblingami w środku pola, żonglują piłką, wykonują efektowne zwody, ale wszystko to jest psu na budę, bo nie potrafią zakończyć akcji skutecznym strzałem. A przecież mecze wygrywa się strzelaniem bramek. Strzelone bramki decydują o miejscu drużyny w tabeli. Strzelone bramki decydują o wartości zawodnika. Tak jak nikt nie wystawia ocen piłkarzom za wdzięczne główkowanie i kreatywne zwody, tak i wartość handlowca nie polega na jego elokwencji i zaangażowaniu, tylko na efektach (wyrażonych w pieniądzach), jakie daje jego praca. W biznesowej tradycji Ameryki skutecznych handlowców, którzy sprowadzają deszcz pieniędzy do firmy nazywa się Rainmakerami. Termin ten został zaczerpnięty z tradycji indiańskiej i oznacza Zaklinacza deszczu. Zaklinacz deszczu to szaman, który przy użyciu nadzwyczajnych mocy sprowadza deszcz, tak potrzebny ludziom, zwierzętom i uprawom. Obfitość zbiorów i zwierzyny sprowadza na całe plemię dobrobyt. Bez deszczu nie ma zbiorów, nie ma zwierzyny, ludzie słabną i umierają albo muszą przenosić się w odległe miejsca. Ta książka jest dla tych, którzy chcą lub muszą stać się zaklinaczami deszczu dla swoich rodzin, firm i organizacji. To kapitalna recepta na to, jak zostać szamanem sprzedaży. Albo sprzedałeś, albo nie sprzedałeś, jest deszcz albo go nie ma. Nikt nie będzie słuchał tłumaczeń, dlaczego nie dobiłeś targu. Nikogo nie obchodzi, że „gospodarka słabnie”, „klient zbankrutował”, „kursy walutowe kuleją” albo „konkurent ma akurat nowy produkt”. Myśliwy wraca do domu albo z ubitą zwierzyną, albo bez niej. Rodzina albo ma co jeść, albo nie ma. I nikogo nie obchodzi, że deszcz zatarł ślady Spis treści: www.vocatio.com.pl Strona tytułowa Strona redakcyjna Dedykacja Podziękowania Wprowadzenie Credo szamana sprzedaży Zawsze odpowiadaj sobie na pytanie: A dlaczego ten człowiek miałby robić z nami biznes? Pierwsze przykazanie marketingu Klientów nie interesuje twoja osoba Idąc na spotkanie z klientem zawsze bądź dobrze przygotowany Zarzucaj wędkę tam, gdzie są ryby Pokaż im pieniądze! Trzęsień ziemi nie uwzględniamy Pierwsze pytanie-klucz do sprzedaży W restauracji zawsze zajmuj strategiczne miejsce Nie pij kawy na spotkaniu z potencjalnym klientem Na lunch nie idziesz po to, żeby zjeść lunch Nie noś długopisu w kieszeni na piersi Drugie pytanie-klucz do sprzedaży Zastrzeżenia klienta zmień w jego zamierzenia W trakcie jednej sprawy przygotowuj grunt pod drugą Każdy, kogo spotykasz, to twój potencjalny klient Nie przegap wielkiego sygnału gotowości do zakupu Trzecie pytanie-klucz do sprzedaży Oddzwaniaj zawsze w tym samym dniu Oceniaj zużycie paliwa Nie wierz w zarządzanie czasem i terenem działania Wino skosztuj zawsze przed kosztowaniem wina Miej odwagę przyznać się do niewiedzy Zawsze analizuj opłacalność inwestycji Pamiętaj: każdy jest czyimś kimś Zamień się w słuch Obieranie cebuli Nie interesuje cię odpowiedź? Nie pytaj! Gdy dzwonią, nigdy nie bądź na spotkaniu Prezentuj dla poklasku, sprzedawaj dla zysku Rada dla opiekunki do dziecka Czwarte pytanie-klucz do sprzedaży Dawaj i bierz Sprzedawaj w piątki po południu Przełamuj lody na koniec spotkania Codziennie licz do czterech Warto strzelać do celu Nie składaj spontanicznych wizyt Pokaż łańcuch, sprzedaj pierwsze ogniwo Nie mów z jedzeniem w ustach Piąte pytanie-klucz do sprzedaży Pokochaj pocztę głosową Parkuj z tyłu Bądź najlepiej ubraną osobą jaką dzisiaj spotkasz Czemu śniadania biznesowe sprowadzają deszcz? Oto moja wizytówka Szóste pytanie-klucz do sprzedaży Dziesięć rzeczy, które musisz dziś zrobić, żeby zrobić interes Jak rozpoznać zaklinacza deszczu Dodatek: Jak przeliczać korzyści na pieniądze Przykład z życia: Pan K. Zakończenie

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Jeffrey J. Fox
Wybrane wydawnictwa
  • Vocatio
Format
  • PDF
  • MOBI
  • EPUB
Ilość stron
  • 134
Rok wydania
  • 2006

Opinie Jak zostać szamanem sprzedaży (E-book) Katowice

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4 na podstawie 1 opinia