Jak pisać na blog ekspercki, by inni chcieli to czytać? - Krystyna Bezubik (PDF) Katowice

Czy chciałabyś usłyszeć od swojego klienta, że chce z Tobą pracować, bo Twoja strona internetowa zrobiła na nim lepsze wrażenie niż strony internetowe Twojej konkurencji? Albo że czyta artykuły na Twoim blogu i dają mu one do myślenia? Albo że treści, które zamieszczasz, sprawiły, że Ci zaufał i …

od 65,31 Najbliżej: 26 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Czy chciałabyś usłyszeć od swojego klienta, że chce z Tobą pracować, bo Twoja strona internetowa zrobiła na nim lepsze wrażenie niż strony internetowe Twojej konkurencji? Albo że czyta artykuły na Twoim blogu i dają mu one do myślenia? Albo że treści, które zamieszczasz, sprawiły, że Ci zaufał i zdecydował się na kontakt osobisty? Tak, doskonale wiesz, że prowadząc blog: – zbudujesz w sieci wyróżniającą się markę i wystąpisz w charakterze ekspertki (eksperta); – zdobędziesz zaufanie klientów; – dasz poznać siebie i swoje wartości potencjalnym klientom; – dotrzesz do osób, które będą chciały rozwijać się razem z Tobą. "Jak pisać na blog ekspercki, by inni chcieli to czytać" to kurs online w formie e-booka. Dzięki niemu: – stworzysz podstawy marketingowe, które pozwolą Ci prowadzić blog, na którym będziesz zarabiać: – określisz, kim mają być Twoi czytelnicy, – sprecyzujesz tematykę, o której z przyjemnością będziesz pisać; – dowiesz się, skąd czerpać inspirację i pomysły na wpisy, aby zawsze mieć o czym pisać; – przełamiesz blokady, które powstrzymują Cię przed pisaniem: – strach przed krytyką i hejtem, – brak czasu na pisanie, – zwiększysz swoją motywację do pisania; – poznasz najważniejsze zasady prowadzenia bloga i tworzenia artykułów internetowych: – jak pisać przyciągające uwagę tytuły (na blog i do newslettera), – jak utrzymać uwagę czytelnika przy długim tekście, – jak pisać w ciekawy przyciągający sposób o trudnych tematach (elementy storytellingu), – otrzymasz wskazówki na temat promowania swojej strony, dobierania słów kluczowych i poruszania się w social media; Przekonasz się, że możesz prowadzić ciekawy blog, dzięki któremu pozyskasz nowych klientów. A przede wszystkim dowiesz się, jak pisać, by inni chcieli to czytać. Jak pisać, by prowadzenie bloga, newslettera, fanpage’a przełożyło się na Twój plan marketingowy. Kurs w formie e-booka to: - wiedza merytoryczna, - szereg praktycznych ćwiczeń, - nagrania audio, - dostęp do nagrania webinaru "Jak z sukcesem pisać na blog". Spis treści: Wstęp Czy w ogóle warto prowadzić blog? Zajęcia 1. Wizja, wiara, przekonania Zajęcia 2. Cel, tematyka, czytelnik idealny Zajęcia 3. Czy tytuł ma znaczenie? Zajęcia 4. Etapy pracy nad artykułem Zajęcia 5. Jak pisać, by inni chcieli czytać? Opowiadaj historie Zajęcia 6. Jak pisać, by inni chcieli czytać? Wskazówki warsztatowe Zajęcia 7. Jak napisać recenzję? Zajęcia 8. Jak poprawić tekst przed publikacją na blogu? Zajęcia 9. Jak często pisać na blog? Zajęcia 10. Czas na promocję Zajęcia 11. Jak znaleźć na to wszystko czas? Zajęcia 12. Lista przydatnych narzędzi Zakończenie Bibliografia: O AUTORCE

Specyfikacja

Autor
  • Krystyna Bezubik
Wybrani autorzy
  • Krystyna Bezubik
Rok wydania
  • 2018
Format
  • PDF
  • MOBI
  • EPUB
Ilość stron
  • 78