CERAMIZER CM-X EXTREME do regeneracji silników 4T Katowice

Ceramizer CMX Główny atut preparatu do silnika Ceramizer® CMX to szybkość działania. Do wytworzenia warstwy ceramiczno-metalowej potrzeba jedynie pokonania 100 km. Ten fakt ma niebagatelne znaczenie przy silnikach poddawanych dużym obciążeniom, wynikającym ze sportowego i ekstremalnego stylu jazdy. …

od 108 Najbliżej: 41 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Ceramizer CMX Główny atut preparatu do silnika Ceramizer® CMX to szybkość działania. Do wytworzenia warstwy ceramiczno-metalowej potrzeba jedynie pokonania 100 km. Ten fakt ma niebagatelne znaczenie przy silnikach poddawanych dużym obciążeniom, wynikającym ze sportowego i ekstremalnego stylu jazdy. Do zapewnienia regeneracji niezbędna jest jedynie aplikacja dodatku do silnika Ceramizer® CMX. Ochronna powłoka narasta we wszystkich obszarach tarcia w silniku, ze szczególnym uwzględnieniem najbardziej wyeksploatowanych obszarów. Proces tworzenia wspomnianej warstwy w swoim efekcie jest podobny do nadspawania niewielkiej dodatkowej warstwy metalowej w zużytych miejscach. Procesy regeneracji i tworzenia warstwy ceramicznej odbywają się podczas normalnej eksploatacji i bez demontażu jednostki napędowej. Wspomniana warstwa zachowuje swoje właściwości na dystansie około 5000 km jazdy w stylu sportowym albo na dystansie 10 000 km jazdy w stylu normalnym. Dodatek do oleju silnikowego Ceramizer® CMX zabezpiecza silnik przed krótkotrwałym przegrzaniem, które może wystąpić w trakcie sportowej i ekstremalnej jazdy. Kierowca może liczyć także na obniżenie temperatury oleju i wyrównanie jego nominalnego ciśnienia. Obniżeniu ulega ryzyko zablokowania pierścieni tłokowych oraz poziom dymienia oraz hałasu i uciążliwych wibracji. W przypadku produktu Ceramizer® CMX, jednym produktem zabezpieczamy zarówno silnik jak i skrzynię biegów (z racji wykorzystywania tego samego oleju w obydwu mechanizmach). Zastosowanie produktu w przypadku skrzyni wpływa korzystnie na płynniejsze zapinanie biegów, mniejsze haczenie, łatwiejsze wpięcie pozycji N. Korzyści ze stosowania Ceramizera CMX Zapewnia stałą ochronę trących się powierzchni silnika i zatrzymuje procesy ich zużycia na około 5 000 km jazdy sportowej lub 10 000 km standardowej jazdy. Ochrona ta jest szczególnie ważna podczas ekstremalnej jazdy, znacznego obciążenia silnika, wysokiej temperatury oleju, nagłych zmian prędkości obrotowej przy chwilowym zaniku smarowania olejem. Eliminuje całkowicie suche starty. zabezpieczając powierzchnie trące podczas częstego uruchamiania silnika. Zabezpiecza silnik przed chwilowym przegrzaniem wynikającym z procesów zwiększonego ekstremalnego obciążenia i tarcia w trakcie jazdy o charakterze sportowym. Zabezpiecza przed zużyciem powierzchnie tarcia: cylindrów, pierścieni, rowków pierścieni, płaszczy tłoków, panewek, czopów wału korbowego, łożysk wału korbowego, krzywek rozrządu, popychaczy zaworów, cylinderków i tłoczków automatycznych popychaczy zaworów, łożysk wałków rozrządu, łańcuszka rozrządu, piast i sworzni tłokowych, łożysk i zębów pompy olejowej, wtryskiwaczy (od strony olejenia), zębów i łożysk skrzyni biegów (gdy występuje wspólne olejenie silnika i przekładni) – przez co ułatwia zmianę biegów. Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się metalowych powierzchni silnika. Zatrzymuje procesy zużycia powierzchni tarcia na około 5 000 km jazdy sportowej. Aktywne komponenty wyrównują mikrodefekty i błyskawicznie obniżają współczynnik tarcia trących się metalowych mechanizmów silnika, przez co poprawiają proces smarowania trących się detali silnika. Zwiększa interwały regulacji luzów zaworowych. Zwiększa moc, moment, sprawność, dynamikę silnika. Obniża temperaturę oleju. Przywraca nominalne ciśnienie oleju. Zmniejsza zużycie oleju - tzw. „branie oleju”. Zwiększa i wyrównuje ciśnienia sprężania silnika. Ułatwia rozruch silnika. Zmniejsza ryzyko zapieczenia i blokady pierścieni tłokowych. Zmniejsza uciążliwe wibracje i hałas, zapewnia cichszą pracę silnika. Kompensuje luzy wynikłe ze zużycia trących się powierzchni. Redukuje dymienie i cząstki stałe. Pozwala osiągnąć oszczędności na paliwie do 5%. Wydłuża żywotność silnika. Pozwala w większości przypadków uniknąć kosztownych napraw, zmniejszając wielokrotnie koszty w porównaniu z tradycyjnymi metodami napraw. Zalecenia Wykonać pomiar ciśnienia końca sprężania (przed i po obróbce ceramizerem) w cylindrach silnika - celem potwierdzenia skuteczności działania Ceramizera. Stosować na każdym etapie eksploatacji, najlepiej po wymianie oleju, aby jak najdłużej (do kolejnej wymiany oleju) kontynuować jazdę z CMX. Stosować przede wszystkim profilaktycznie, w celu zabezpieczenia silnika i skrzyni przed skutkami tarcia, przedłużając znacząco ich żywotność i czas bezawaryjnej pracy. CMX można mieszać z każdym rodzajem oleju. CMX zaleca się stosować prewencyjnie przy każdej wymianie oleju lub co 5 000 km sportowej/ekstremalnej jazdy. W trakcie pełnej obróbki (200km) nie wymieniać oleju. CMX zaleca się stosować po dotarciu nowego lub po remoncie silnika tj po około 250 km lub po 5 mth pracy silnika lub według instrukcji docierania producenta. Instrukcja Przed zaaplikowaniem CMX zaleca się wymianę oleju i filtra oleju. Uruchomić silnik i rozgrzać go do roboczej temperatury 90 C. Ogrzać preparat do temperatury około 25 o C np. trzymając w ręku strzykawkę (substancja posiada konsystencję smaru i rozpuszcza się w temperaturze powyżej 25 °C) . Wstrząsnąć strzykawkę przez około 30 s. Wlać dozę/y do rozgrzanego silnika przez otwór wlewu oleju. Uruchomić silnik i pozostawić na biegu jałowym na około 10 min. Pokonać łagodnie około 100 km lub pozostawić uruchomiony silnik na biegu jałowym na około 3h.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Ceramizer
Rodzaj
  • Ceramizery
Pojemność (l)
  • 1

Opinie CERAMIZER CM-X EXTREME do regeneracji silników 4T Katowice

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
5 na podstawie 1 opinia
  • Grzegorz
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Bardzo dobry produkt. Jeśli silnik ma już swoje kilometry wypracowane i zaczyna pobierać olej to jest idealny.
    • mniejsze zużycie