Blackmagic Design PYXIS 12K Arri PL Katowice

Blackmagic Design PYXIS 12K Arri PL | Kamera cyfrowa 12K, sensor 36 x 24 mm, rozdzielczość do 12 288 x 8040, 16-stopniowy zakres dynamiki Blackmagic PYXIS 12K PL to zaawansowana cyfrowa kamera filmowa o niezwykle wszechstronnej konstrukcji, która pozwala stworzyć idealny zestaw kamerowy do …

od 26 212 Najbliżej: 4,4 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Blackmagic Design PYXIS 12K Arri PL | Kamera cyfrowa 12K, sensor 36 x 24 mm, rozdzielczość do 12 288 x 8040, 16-stopniowy zakres dynamiki Blackmagic PYXIS 12K PL to zaawansowana cyfrowa kamera filmowa o niezwykle wszechstronnej konstrukcji, która pozwala stworzyć idealny zestaw kamerowy do produkcji. Ten nowy model wyposażono w pełnoklatkowy sensor RGBW 12 288 x 8040 z wbudowanym optycznym filtrem dolnoprzepustowym, 16-stopniowym zakresem dynamiki, dwoma slotami na nośniki CFexpress, a wszystko to w konfigurowalnej obudowie z elastycznymi opcjami montażu i płytami bocznymi. Blackmagic PYXIS 12K PL posiada stałe mocowanie PL, które jest kompatybilne z wysokiej jakości profesjonalnymi obiektywami kinowymi. Blackmagic Design PYXIS 12K wyznacza nowy standard w produkcji filmowej – pełnoklatkowy sensor RGBW 36 × 24 mm generuje obraz 12 288 × 8 040 (12K 3:2) z pikselem 2,9 µm, oferując 16 stopni zakresu dynamiki i natywne ISO 800. Dzięki prawdziwemu oversamplingowi 12K materiał 8K lub 4K zyskuje czystość niedostępną dla kamer o niższej rozdzielczości, a filtr OLPF skutecznie redukuje mory przy finezyjnym detalu. Profesjonalna płynność ruchu to prędkości do 60 kl./s w 12K czy 112 kl./s w 8K/4K. Natywne kodowanie Blackmagic RAW 3:1–18:1 lub Q0-Q5 zachowuje 12-bitową kolorystykę. 4-calowy ekran 1920 × 1080/1500 nitów z LUT-ami 3D plus zdalna konfiguracja REST API, Bluetooth i aplikacji iPad pozwalają kontrolować kamerę z wozu transmisyjnego lub sterowni. Dwa gniazda CFexpress Typ B oraz port USB-C 10 Gb/s umożliwiają nagrywanie bezpośrednio na SSD, a wbudowana karta 10 GbE z Web Media Managerem, FTP i SMB upraszcza backup i kolaborację. Wyjście 12G-SDI do 2160p60, tri-sync/genlock, precyzyjny timecode i mini XLR z fantomem +48 V czynią PYXIS kompletnym narzędziem do filmów, telewizji i streamingu live. Modularna obudowa typu box (1.59 kg) ma gwinty ¼-20 i 3/8-16, boczne płyty akcesoryjne i trzy wersje mocowań. Zasilanie BP-U lub 12–18 V DC i kompatybilność z URSA Cine Handle, EVF oraz monitorem PYXIS sprawiają, że kamera rośnie wraz z projektem: od gimbala, przez rig kinowy, po platformę VR. W zestawie otrzymujesz licencję DaVinci Resolve Studio, dzięki czemu cały workflow – od przechwytywania po mastering HDR – pozostaje w jednym ekosystemie. Najbardziej wszechstronna, pełnoklatkowa cyfrowa kamera filmowa na świecie Konfigurowalna kamera kinowa nowej generacji. Blackmagic PYXIS to wysokiej klasy cyfrowa kamera filmowa, która precyzyjnie oddaje odcienie skóry i bogate, organiczne kolory. Niezwykle wszechstronna konstrukcja pozwala zbudować idealny rig kamerowy. Pełnoklatkowy sensor 36 x 24 mm 6K lub 12K o szerokim zakresie dynamiki i wbudowanym optycznym filtrem dolnoprzepustowym zaprojektowano tak, aby idealnie pasował do sensora. Dostępne są 3 modele z mocowaniem EF, PL lub L-Mount. W zestawie znajdują się też 2 nagrywarki CFexpress i Ethernet do udostępniania multimediów do Blackmagic Cloud. Nagrywa zarówno 12-bitowe pliki Blackmagic RAW, jak i niezwykle małe pliki proxy H.264. Blackmagic PYXIS 12K Zaawansowana cyfrowa kamera filmowa z rewolucyjnym, pełnoklatkowym sensorem RGBW 36 x 24 mm i rozdzielczością do 12 288 x 8040, 16-stopniowym zakresem dynamiki i mocowaniem EF, PL i L do wyboru. Nagrywa Blackmagic RAW z proxy na CFexpress. Zaprojektowana z myślą o maksymalnej konfigurowalności Dzięki wielu punktom montażowym i bocznym płytom dla akcesoriów łatwo jest dostosować Blackmagic PYXIS do własnych potrzeb. Kompaktowy korpus PYXIS wykonany z precyzyjnie obrobionego CNC aluminium lotniczego jest lekki, a jednocześnie bardzo wytrzymały. Można z łatwością zamontować go na różnych statywach kamerowych, takich jak dźwigi, gimbale lub drony. Oprócz wielu mocowań gwintowych 1/4″ i 3/8″ na górze oraz na dole korpusu, Blackmagic PYXIS posiada szereg płyt bocznych, które dodatkowo rozszerzają możliwości montażu akcesoriów, takich jak uchwyty, mikrofony, a nawet dyski SSD. Dzięki temu możesz stworzyć idealną kamerę do każdej produkcji, która będzie zarówno wytrzymała, jak i niezawodna. Uzyskaj „hollywoodzki wygląd” dzięki filmowi cyfrowemu Blackmagic PYXIS posiada profesjonalne funkcje niezbędne w filmach fabularnych, dokumentalnych i programach telewizyjnych. Ta sama jakość może być teraz wykorzystana do tworzenia treści kinowych dla mediów społecznościowych, filmów na YouTube i nie tylko, umożliwiając uchwycenie głębszych kolorów, większej szczegółowości obrazu oraz szerszego zakresu dynamiki między najjaśniejszymi światłami i najgłębszymi cieniami. To właśnie dlatego filmy fabularne wyglądają tak niesamowicie, a teraz można uzyskać te same wysokiej klasy walory produkcyjne dla każdego rodzaju pracy. Wyobraź sobie filmowanie z użyciem wielkoformatowego filmu cyfrowego w niskobudżetowych filmach niezależnych, reklamach telewizyjnych, a nawet filmach korporacyjnych. Wielkoformatowy cyfrowy sensor filmowy Modele Blackmagic PYXIS posiadają duży, pełnoklatkowy sensor o natywnej rozdzielczości 6048 x 4032 lub ogromny sensor 12 288 x 8040. Są one niemal trzykrotnie większe niż sensor Super 35 i pozwalają filmować z płytką głębią ostrości lub korzystać z obiektywów anamorficznych bez przycinania, zapewniając prawdziwie kinowy wygląd. Ogromny zakres dynamiki z wysokowydajnym sensorem zapewniają wspaniałe ujęcia o niskim poziomie szumów w każdych warunkach oświetleniowych, niezależnie czy filmujesz przy jasnym świetle, czy niemal w ciemnościach. Dodatkowo PYXIS 6K pozwala filmować do 120 kl./s, a model PYXIS 12K – 112 kl./s. Niesamowity sensor w połączeniu z kolorymetrią Blackmagic zapewniają taką samą technologię obrazowania, co drogie cyfrowe kamery filmowe. Wszechstronność pełnej klatki Duży, pełnoklatkowy sensor Blackmagic PYXIS pozwala na pracę w różnych formatach filmowych i proporcjach obrazu bez utraty jakości. Wykorzystanie całego obszaru sensora pozwala uzyskać unikalny obraz Open Gate 3:2, który umożliwia także kadrowanie ujęć w postprodukcji. Duży sensor umożliwia też pracę w prawdziwym anamorficznym formacie 6:5 bez przycinania, dzięki czemu panoramiczne obrazy kinowe są bardziej szczegółowe i mają wyższą rozdzielczość niż dotychczas. Można nawet użyć klasycznego Super 35 okienkowego na sensorze, aby stworzyć błyskawiczną wersję „zbliżenia” ujęcia, która idealnie pasuje do materiału Open Gate. To pozwala tworzyć wyjątkowe treści filmowe w najwyższej jakości. 3 mocowania obiektywu do wyboru Możesz wybierać między obiektywami L, EF lub PL, co sprawia, że Blackmagic PYXIS jest kompatybilna z największą na świecie gamą obiektywów kinowych i fotograficznych. Model z mocowaniem L jest kompatybilny z najnowszymi obiektywami pełnoklatkowymi firm Leica, Panasonic i Sigma. Obsługuje też adaptery obiektywów, umożliwiając korzystanie z szerokiej gamy nowych i zabytkowych szkieł. Model EF umożliwia korzystanie z wysokiej jakości obiektywów fotograficznych z lustrzanek cyfrowych, a nawet kamer Blackmagic Pocket Cinema. z kolei model PL jest kompatybilny z profesjonalnymi obiektywami kinowymi Zeiss, ARRI, Cooke i innymi bez konieczności stosowania adaptera. Blackmagic PYXIS pozwala wybierać spośród wielu mocowań obiektywów, zapewniając nieograniczony wybór kreatywnych rozwiązań. Twórz niesamowite ujęcia o wysokim zakresie dynamiki (HDR) Zakres dynamiki, czyli różnica między najjaśniejszymi i najciemniejszymi partiami obrazu, mierzony jest w stopniach. Blackmagic PYXIS 6K oferuje niesamowite 13 stopni zakresu dynamiki, a PYXIS 12K ogromne 16 stopni. Oznacza to, że zachowują więcej szczegółów w najjaśniejszych i najciemniejszych obszarach obrazu niż zwykłe kamery. Umożliwia to ustawienie ekspozycji dla sceny w pomieszczeniu, takiej jak kawiarnia, a jednocześnie zachowanie szczegółów jasnego światła zewnętrznego wpadającego przez okno. Dodatkowo dołączony DaVinci Resolve Studio zapewnia całkowitą swobodę twórczą z pełną kontrolą ekspozycji i przywracaniem kolorów podczas korekcji barwnej. Wyjątkowa wydajność przy słabym oświetleniu W cyfrowych kamerach filmowych ISO jest miarą czułości sensora obrazu na światło. Im wyższa wartość ISO, tym większa czułość na światło, co umożliwia filmowanie w naturalnym świetle, a nawet w nocy. Modele Blackmagic PYXIS oferują ISO do 25 600, co oznacza, że jest zoptymalizowana pod kątem zminimalizowania szumów w obrazach, przy jednoczesnym zachowaniu pełnego zakresu dynamiki sensora. PYXIS 6K ma natywne ISO 400, idealne do scen z oświetleniem na planie, a dodatkowe, wysokie bazowe ISO 3200 jest świetne do filmowania w słabo oświetlonych miejscach. PYXIS 12K oferuje zakres ISO od 200 do 3200 i jest zoptymalizowane na wartość 800, co ułatwia przechwytywanie niesamowitych obrazów, gdy brakuje czasu na ustawianie oświetlenia. Wiele rozdzielczości i klatkaży Blackmagic PYXIS może nagrywać we wszystkich standardowych rozdzielczościach i klatkażach od HD do DCI 4K, 6K, 8K, a nawet 12K. Blackmagic PYXIS 12K obsługuje wieloskalowy sensor, który pozwala filmować w 12K, 8K lub 4K przy pełnym rozmiarze sensora i nagrywać z prędkością do 40 kl./s przy 12 288 x 8040 Open Gate 3:2 lub 60 kl./s przy 12 288 x 5112 2.4:1 i 112 kl./s przy 8192 x 3408 8K. Umożliwia pracę w prawdziwym anamorficznym formacie 6:5 w znacznie wyższych rozdzielczościach niż inne kamery wykorzystujące obiektywy anamorficzne w 9,6K przy 9648 x 8040. Model 6K pozwala filmować do 36 kl./s 6048 x 4032 Open Gate 3:2 lub 60 kl./s w 4K DCI przy 4096 x 2160. Aby uzyskać wyższy klatkaż, można okienkować sensor i nagrywać do 100 kl./s przy 2112 x 1184 Super 16. Duży monitor LCD 4″ Wbudowany LCD w Blackmagic PYXIS jest przeznaczony nie tylko do wyświetlania stanu. To ekran dotykowy HDR 4″ o wysokiej rozdzielczości, idealny do monitorowania i przeglądania ujęć na planie. Rozdzielczość Full HD umożliwia kadrowanie i ustawianie ostrości bez konieczności noszenia ze sobą nieporęcznego monitora zewnętrznego. Ekran może służyć także do regulacji wspomagania ostrości. Wyświetlacz HDR ma jasność 1500 nitów, idealną do podglądu ujęć lub zmiany ustawień nawet w pełnym słońcu. Nakładki ekranowe pokazują stan i parametry zapisu, histogram, poziomy, linie kadru i wiele innych. Możesz także szybko zastosować LUTy 3D do monitorowania ujęć z pożądanym kolorem i wyglądem. Wszystkie elementy sterowania w zasięgu ręki Blackmagic PYXIS ma logicznie rozmieszczone ważne funkcje, takie jak ISO, balans bieli i migawka, które pozostają w zasięgu ręki fizycznie, jak i na ekranie. Jest nawet pokrętło do szybkiego regulowania ustawień. Rząd 3 konfigurowalnych przycisków funkcyjnych eliminuje konieczność przeszukiwania menu na małym ekranie. Blackmagic PYXIS ma łatwo dostępne przyciski filmowania i fotografowania umieszczone dokładnie tam, gdzie trzeba, w tym klawisze funkcyjne m.in. dla klatkażu, zoomu ostrości, fałszywego koloru i nie tylko. Elementy sterujące można zablokować, aby uniknąć przypadkowej zmiany ustawień podczas filmowania lub gdy kamera znajduje się poza zasięgiem na statywie. Monitorowanie za pomocą dodatkowego ekranu dotykowego ze sterowaniem kamerą Blackmagic PYXIS Monitor to wszechstronny monitor dotykowy HDR 5″ z pełnym sterowaniem kamerą, który można zainstalować niemal wszędzie. Oferuje te same elementy sterujące i nakładki, co wbudowany LCD PYXIS, więc idealnie nadaje się do użytku z zewnętrznym sprzętem lub gdy akcesoria blokują wbudowany wyświetlacz. Liczne punkty montażowe ułatwiają instalację na dowolnym rigu kamerowym i używanie monitora jako dużego wizjera do bezproblemowego ostrzenia i kadrowania. Może też być wykorzystywany jako panel pomocniczy, aby ekipa mogła kadrować i monitorować ujęcia z dowolnego miejsca na planie. Posiada 3 konfigurowalne przyciski zapewniające szybki dostęp do zebry, wspomagania ostrości, fałszywego koloru i nie tylko. Ponadto wyświetlacz o jasności 1500 nitów i zdejmowana osłona przeciwsłoneczna zapewniają widoczność, nawet w jasnym świetle słonecznym. Boczne płyty dla elastycznych opcji montażu Innowacyjne boczne płyty jeszcze bardziej zwiększają możliwości osprzętowania kamery. Standardowa płyta dołączona do Blackmagic PYXIS jest wykonana z tego samego aluminium lotniczego co korpus kamery i posiada 2 mocowania z gwintem 1/4″ oraz jedno mocowanie z gwintem 3/8″, co pozwala na dodanie mikrofonów, uchwytów lub innych akcesoriów. Możesz też podłączyć dołączoną płytę SSD, aby wygodnie i bezpiecznie podłączyć dysk USB typu C do nagrywania, a nawet telefon komórkowy do transmisji na żywo. Opcjonalna płyta rozetowa zapewnia maksymalną elastyczność dzięki 5 mocowaniom z gwintem 1/4″ i 4 mocowaniom z gwintem 3/8″ dla akcesoriów, a także punkt mocowania rozetowego dla uchwytów lub wysięgników. Zyskaj dynamiczną kamerę o jakości nadawczej Blackmagic PYXIS Pro Handle i Side Grip zamieniają Blackmagic PYXIS we wszechstronną kamerę „run and gun” do filmowania dokumentów oraz transmisji ENG. Górny uchwyt zawiera wbudowany wizjer OLED HD z precyzyjną szklaną optyką, co zapewnia bezproblemowe i dokładne przechwytywanie obrazów w terenie. Posiada też wysokiej jakości mikrofon stereo z niezwykle niskim poziomem szumu bazowego, gwarantując doskonały dźwięk w każdym miejscu. Ma również wahacz zoomu, łatwo dostępny przycisk rozpoczęcia/zatrzymania nagrywania oraz konfigurowalne przyciski funkcyjne. Side Grip oferuje pasek zabezpieczający, modyfikowalny wahacz zoomu w stylu kamkordera oraz przycisk nagrywania, czyniąc Blackmagic PYXIS jeszcze bardziej wszechstronną kamerą do dynamicznych produkcji Formaty plików przyjazne dla postprodukcji Blackmagic PYXIS nagrywa w formacie Blackmagic RAW, aby zachować szczegółowość, ekspozycję i kolory podczas postprodukcji. Nagrywa też proxy HD H.264 w czasie rzeczywistym, ułatwiając udostępnianie multimediów na całym świecie w ciągu kilku minut! Blackmagic RAW jest wysoce zoptymalizowany, wielowątkowy, działa na wielu procesorach CPU, a także akcelerowany przez GPU i obsługuje Apple Metal, CUDA i OpenCL. Obrazy zawsze zachowują niezrównaną rozdzielczość i jakość dla kolorystyki, kluczowania, kompozytowania, przekadrowania, stabilizacji i śledzenia w HD, 4K, 6K, 8K a nawet ogromnym 12K. Pliki multimedialne działają we wszystkich systemach operacyjnych, a ponadto można formatować karty multimedialne i dyski w systemie HFS+ dla komputerów Mac i ExFAT dla systemu Windows. Zapis na karty CFexpress lub dyski zewnętrzne Blackmagic PYXIS posiada 2 wbudowane nagrywarki kart CFexpress oraz port USB typu C do nagrywania bezpośrednio na zewnętrzne dyski flash lub SSD. Nośniki CFexpress są trwalsze i szybsze niż starsze nośniki, dzięki czemu są idealne do nagrywania 12-bitowych plików Blackmagic RAW w pełnej rozdzielczości. Wyobraź sobie ponad godzinę zdjęć w pełnej rozdzielczości 6K na pojedynczej karcie CFexpress o pojemności 256 GB! Dodatkowo dwa gniazda CFexpress pozwalają kontynuować nagrywanie, ponieważ możesz wymieniać pełne karty bez zatrzymywania. Bardzo wysoka prędkość CFexpress sprawia, że są one idealne do podłączenia do komputera i montażu bezpośrednio z kart przy użyciu dołączonego oprogramowania DaVinci Resolve Studio. Blackmagic RAW - Jakość RAW i prędkość wideo Blackmagic RAW to nowy, rewolucyjny format zaprojektowany, aby przechwycić i utrwalić jakość danych z sensora kamery. Blackmagic RAW eliminuje problemy z jakością, pozwalając uzyskać niesamowite obrazy z wspaniałymi szczegółami i kolorami w całym procesie produkcyjnym, od kamery po montaż, kolor i mastering. Zapisuje również ustawienia kamery jako metadane, dzięki czemu można ustawić ISO, balans bieli i ekspozycję w kamerze lub zastąpić je później podczas montażu, a wszystko to bez utraty jakości. Pliki Blackmagic RAW są niewielkie i szybkie w użyciu, dzięki czemu łatwo się z nimi pracuje. Tylko Blackmagic RAW oferuje najwyższą jakość, najmniejsze pliki i najszybsze reakcje. Zasilane przez Blackmagic OS Blackmagic OS to zaawansowany, intuicyjny i przyjazny dla użytkownika system operacyjny kamery oparty na najnowszej technologii. Jest prawdziwie nowoczesny. Wszystkie funkcje kamery działają niezależnie, zapewniając płynniejsze sterowanie. Kamera włącza się praktycznie natychmiast. Posiada te same elementy sterowania i menu jak inne kamery Blackmagic Design, umożliwiając łatwą zmianę kamer na planie. Proste gesty stukania i przesuwania interfejsu pozwalają dostosować ustawienia, dodać metadane i wyświetlić stan nagrywania. Daje to pełną kontrolę nad zaawansowanymi funkcjami kamery, takimi jak ekranowe narzędzia do ustawiania ostrości i ekspozycji, LUTy 3D, HDR, wprowadzanie metadanych, kod czasowy, ustawienia Blackmagic RAW i nie tylko. Kolorymetria 5 generacji Wyposażona w tę samą kolorymetrię 5 generacji co wysokiej klasy URSA Cine, Blackmagic PYXIS zapewnia jeszcze większy postęp w jakości obrazu z zachwycającymi, dokładnymi odcieniami skóry i wiernym odwzorowaniem kolorów w każdym ujęciu. Uzyskujesz nową, dynamiczną, 12-bitową krzywą gamma, zaprojektowaną w celu przechwytywania większej ilości danych kolorystycznych w podświetleniach i cieniach, co zapewnia lepszy wygląd obrazów. Kolorymetria zapewnia kompleksowe przetwarzanie obrazów Blackmagic RAW, a dane o kolorze i zakresie dynamiki z sensora są zachowywane w metadanych do wykorzystania w postprodukcji. Dzięki temu uzyskujesz obrazy, które mają naturalną, filmową responsywność na korekcję kolorów w postprodukcji za pomocą DaVinci Resolve. Synchronizacja na żywo z Blackmagic Cloud i montażystami Oprócz oryginałów z kamery, Blackmagic PYXIS obsługuje teraz tworzenie małego pliku proxy H.264 podczas nagrywania. Plik ten można przesłać do Blackmagic Cloud w kilka sekund, więc multimedia są dostępne w studiu w czasie rzeczywistym. Przesyłanie plików bezpośrednio do kosza na multimedia DaVinci Resolve w trakcie pracy montażystów to rewolucyjne rozwiązanie, które nie było dotąd możliwe. Każdy montażysta pracujący w dowolnym miejscu na świecie otrzyma ujęcia. w przypadku wielu kamer nowa funkcja Multi Source na stronie Cięcia w DaVinci Resolve pokaże każde ujęcie kamery w trybie multiview. Blackmagic Cloud to rewolucja w globalnym przepływie pracy w postprodukcji. Podłącz dane mobilne telefonów 5G lub 4G Przesyłając materiał do Blackmagic Cloud, możesz użyć telefonu Apple lub Android, aby uzyskać połączenie z internetem za pośrednictwem danych mobilnych. Wystarczy podłączyć telefon do portu USB typu C, a Blackmagic PYXIS skonfiguruje się do mobilnej transmisji danych. Działa to z najnowszymi, superszybkimi telefonami 5G i 4G. Można również połączyć się przewodowo za pomocą portu Ethernet kamery. Pozwala to na przesyłanie multimediów podczas nagrywania, dzięki czemu zespoły postprodukcyjne mogą rozpocząć pracę w czasie rzeczywistym z dowolnego miejsca na świecie, a korekcji barwnej z planu można dokonać w studiu do montażu i zsynchronizować ją z DaVinci. To prawdziwie globalne rozwiązanie do postprodukcji, kompatybilne z Blackmagic Cloud, aby tworzyć niesamowite zespoły kreatywnych ludzi. Kompatybilna z wizjerem URSA Cine i akcesoriami Blackmagic PYXIS obsługuje opcjonalny wizjer Blackmagic URSA Cine EVF, umożliwiając łatwe i precyzyjne filmowanie w plenerze czy z ręki. Otrzymujesz zintegrowany wysokiej jakości kolorowy wyświetlacz OLED 1920 x 1080 z wbudowanym czujnikiem zbliżeniowym, 4-elementową szklaną dioptrią zapewniającą niesamowitą dokładność i regulację szerokiego zakresu ostrości. Wbudowana cyfrowa Gwiazda Siemensa zapewnia perfekcyjne ustawienie ostrości w wizjerze. Można również przeglądać kluczowe informacje o stanie, takie jak linie kadru. EVF URSA Cine jest wyjątkowo prosty do zamocowania na dołączonym wysięgniku i łączy się z kamerą za pomocą pojedynczego kabla USB typu C. Wizjer można ustawić na wiele sposobów i jest on wyposażony w 2 różne rodzaje muszli ocznych. Profesjonalne złącza dla niestandardowych rigów Blackmagic PYXIS posiada szeroką gamę złączy audio, monitorowania, zasilania i innych. Kamera ma wyjście 12G-SDI do monitorowania z obsługą HDR i Ultra HD. Oznacza to, że można podłączyć wyświetlacz SDI w celu monitorowania obrazów na planie, z nakładkami pokazującymi najważniejsze informacje i stan kamery lub bez nich. SDI pozwala na używanie znacznie dłuższych kabli niż HDMI, dzięki czemu łatwiej jest sięgnąć do monitorów, które znajdują się dalej na planie. Dostępne jest też złącze mini XLR z zasilaniem fantomowym 48 V dla mikrofonów, wejście mikrofonowe 3,5 mm w stylu kamery wideo, wejście kodu czasowego, wejście referencyjne, złącze słuchawkowe i blokowane złącze zasilania DC. Wbudowane mikrofony i profesjonalne wejścia audio Dzięki wbudowanemu profesjonalnemu nagrywaniu wysokiej jakości dźwięku już nigdy nie trzeba będzie nosić ze sobą oddzielnej nagrywarki dźwięku. Blackmagic PYXIS posiada też wejście mini XLR z zasilaniem fantomowym 48 V do podłączania profesjonalnych mikrofonów klapowych i wysięgnikowych. Wbudowane mikrofony mają wyjątkowo niski poziom szumów oraz są odporne na wstrząsy i wiatr, rejestrując doskonały dźwięk, więc są idealne do nagrywania ścieżek pilotażowych na miejscu. Jest też wejście audio 3,5 mm do podłączenia mikrofonów do kamer, a także wbudowany głośnik do odtwarzania i gniazdo słuchawkowe jack 3,5 mm. Te połączenia audio umożliwiają nagrywanie oddzielnych ścieżek audio za pomocą mikrofonów, bez zewnętrznego miksera. Załaduj własne LUTy 3D, aby odtworzyć filmowy wygląd Cyfrowe kamery filmowe mogą generować logarytmiczną przestrzeń barwną, aby zachować zakres dynamiki, co jest świetnym rozwiązaniem dla późniejszej postprodukcji. Gdy jednak pliki te są oglądane na monitorze, mogą wyglądać na płaskie i wyprane z kolorów. LUTy 3D rozwiązują ten problem, ponieważ pozwalają na nałożenie „wyglądu” na monitor, dzięki czemu można uzyskać wyobrażenie o tym, jak będą wyglądały gotowe obrazy podczas montażu. LUTy mogą być zastosowane tymczasowo tylko do monitorowania lub mogą być zapisane w plikach Blackmagic RAW do wykorzystania w postprodukcji. Blackmagic PYXIS działa ze standardowymi 17- i 33-punktowymi plikami LUT 3D. Możesz też pracować z wbudowanymi LUTami, takimi jak Extended Video, Film to Video, Film to Rec.2020 i innymi. USB typu C dla dysków zewnętrznych i sterowania przez Ethernet Blackmagic PYXIS posiada innowacyjny i szybki port USB typu C, który zapewnia prędkość do 10 Gb/s. USB typu C jest dostępne w większości nowych komputerów i zapewnia nawet zasilanie. Oznacza to, że możesz podłączyć zewnętrzne akcesoria, takie jak dyski flash i dyski SSD o dużej pojemności, aby znacznie wydłużyć czas nagrywania. Po zakończeniu filmowania można po prostu przenieść dysk zewnętrzny do komputera i od razu rozpocząć montaż i korekcję koloru z tego samego dysku, eliminując kopiowanie plików. Wbudowany w kamerę port Ethernet można również wykorzystać do sterowania kamerą przez sieć za pośrednictwem bezpiecznych i łatwych w użyciu interfejsów REST API. Można nawet kopiować pliki z kamery przez sieć Wbudowana transmisja na żywo SRT i RTMP Możliwość transmisji na żywo z planu filmowego Blackmagic PYXIS ma wbudowany sprzętowy silnik strumieniowy obsługujący strumieniowanie RTMP i SRT do YouTube, Facebooka, X i nie tylko. Dostęp do internetu można uzyskać na dwa sposoby: połączenie przez Ethernet lub telefon 4G lub 5G do danych mobilnych. Dzięki wbudowanej w kamerę funkcji przesyłania strumieniowego, stan transmisji i prędkość przesyłania danych są widoczne w wizjerze i na wyświetlaczu LCD. Jeśli chcesz nawiązać bezprzewodowe połączenie ze studiem, możesz strumieniować do Blackmagic ATEM Streaming Bridge – dekodera H.264, który konwertuje strumień wideo z powrotem na wideo. Teraz cały zespół postprodukcyjny może na żywo śledzić proces zdjęciowy. Idealna synchronizacja ujęć z wielu kamer Profesjonalne kamery zawierają profesjonalne funkcje, a także wejście kodu czasowego, umożliwiające nagrywanie z użyciem wielu kamer przy zachowaniu idealnej synchronizacji. Wystarczy podłączyć zewnętrzny generator kodu czasowego do wejścia BNC kodu czasowego, a kamera automatycznie wykryje kod czasowy i zablokuje wewnętrzny generator. Teraz każda kamera może rozpocząć i zatrzymać nagrywanie, a wszystkie ujęcia ze wszystkich kamer będą miały dopasowany kod czasowy. Wyobraź sobie filmowanie festiwalu muzycznego za pomocą wielu ruchomych kamer. Co najlepsze, DaVinci Resolve automatycznie znajdzie i zsynchronizuje ujęcia ze wszystkich kamer, dzięki czemu nie musisz tracić czasu na sortowanie tysięcy ujęć. Dostępna w 13 popularnych językach Blackmagic PYXIS została zaprojektowana do użytku na całym świecie i obsługuje 13 różnych języków. Podczas konfiguracji kamery możesz wybrać języki: angielski, niemiecki, francuski, hiszpański, polski, portugalski, włoski, rosyjski, turecki, ukraiński, chiński, japoński lub koreański. Łatwo jest przełączyć się na inny język, aby móc udostępniać kamerę innym członkom ekipy podczas podróży do miejsc na całym świecie. Po przełączeniu języka wszystkie nakładki ekranowe, menu ustawień i informacje dotyczące monitorowania będą wyświetlane w wybranym języku. Bezprzewodowe sterowanie kamerą przez Bluetooth Jeśli umieścisz kamerę na końcu wysięgnika lub w innym trudno dostępnym miejscu, dzięki Bluetooth uzyskasz pełną kontrolę z odległości do 9 metrów. Możesz pobrać aplikację Blackmagic Camera Control na iPada lub użyć aplikacji innych firm, takich jak Bluetooth+ lub tRigger na urządzeniach z systemem iOS i Android. Darmowy zestaw SDK dla programistów z przykładowym kodem jest dostępny na stronie deweloperskiej Blackmagic Design, pozwalając tworzyć własne rozwiązania do zdalnego sterowania kamerą i cyfrowym klapsem. Wyobraź sobie, że tworzysz aplikację, która może synchronizować kod czasowy i uruchamiać nagrywanie ze wszystkich kamer jednocześnie. Możliwości są nieograniczone. Zasilanie z akumulatorów lub 12V DC Blackmagic PYXIS wykorzystuje akumulatory serii BP-U o dużej pojemności. Te popularne akumulatory mają różne pojemności i są powszechnie dostępne na całym świecie. Akumulator o najwyższej pojemności z serii BP-U umożliwia filmowanie przez ponad 3 godziny na jednym ładowaniu. Ponadto dostępna jest szeroka gama adapterów akumulatorowych i ładowarek innych firm, więc nigdy nie będziesz mieć rozładowanego akumulatora. Przy zasilaniu prądem stałym używane jest złącze blokujące, które eliminuje ryzyko utraty zasilania podczas filmowania – idealne rozwiązanie, gdy kamera znajduje się poza zasięgiem na uchwycie lub wysięgniku! Otrzymujesz również zestaw międzynarodowych adapterów gniazd do użytku na całym świecie. Zawiera DaVinci Resolve Studio Blackmagic PYXIS zawiera pełną wersję DaVinci Resolve Studio, oprogramowania używanego w Hollywood do tworzenia wysokiej klasy filmów fabularnych, seriali telewizyjnych, reklam i innych. DaVinci Resolve zawiera nową stronę Cięcia z inteligentnymi narzędziami do montażu i nowymi, innowacyjnymi funkcjami, które są pomocne w szybkim znalezieniu potrzebnego materiału filmowego, zmontowaniu go i szybkiej produkcji. Oprócz nowej strony Cięcia otrzymujesz również legendarne profesjonalne narzędzia DaVinci do montażu, zaawansowanej korekcji kolorów, obróbki dźwięku i efektów wizualnych, a wszystko to w jednej aplikacji. Teraz możesz korzystać z oprogramowania z najwyższej półki, którego używają profesjonalni montażyści i koloryści. Specyfikacja techniczna Blackmagic Design PYXIS 12K Arri PL: Funkcje kamery Efektywny rozmiar sensora: 35,64 mm x 23,32 mm (wielkoformatowy) Mocowanie obiektywu: Aktywne mocowanie L-Mount Pixel Pitch: 2,9 mikrona Sterowanie obiektywem: Przysłona i ostrość w obsługiwanych obiektywach Zakres dynamiki: 16 stopni Natywne ISO 800 Rozdzielczość nagrania: 12,288 x 8040 (12K 3:2 Open Gate) 12,288 x 6912 (12K 16:9) 12,288 x 6480 (12K 17:9) 12,288 x 5112 (12K 2,4:1) 9648 x 8040 (12K 6:5) 9408 x 6264 (9K 3:2) 8688 x 4896 (9K 16:9) 9312 x 4896 (9K 17:9) 9312 x 3864 (9K 2,4:1) 7680 x 6408 (9K 6:5) 8192 x 5360 (8K 3:2 Open Gate) 8192 x 4608 (8K 16:9) 8192 x 4320 (8K 17:9) 8192 x 3408 (8K 2,4:1) 6432 x 5360 (8K 6:5) 4096 x 2680 (4K 3:2 Open Gate) 4096 x 2304 (4K 16:9) 4096 x 2160 (4K 17:9) 4096 x 1704 (4K 2,4:1) 3216 x 2680 (4K 6:5) Liczba klatek na sekundę: Obsługuje klatkaż projektu 23,98, 24, 25, 29,97, 30, 50, 59,94 i 60 kl./s. Maksymalny klatkaż sensora zależy od wybranej rozdzielczości. Wysoki klatkaż: 12K (3:2 open gate) do 40 kl./s 12K (16:9) do 45 kl./s 12K (17:9) do 50 kl./s 12K (2,4:1) do 60 kl./s 12K (6:5) do 40 kl./s 9K (3:2 Super 35) do 50 kl./s 9K (16:9 Super 35) do 65 kl./s 9K (17:9 Super 35) do 65 kl./s 9K (2,4:1 Super 35) do 80 kl./s 9K (6:5 Super 35) do 50 kl./s 8K/4K (3:2 open gate) do 72 kl./s 8K/4K (16:9) do 84 kl./s 8K/4K (17:9) do 90 kl./s 8K/4K (2,4:1) do 112 kl./s 8K/4K (6:5) do 72 kl./s Ostrość: Autofokus dostępny w kompatybilnych obiektywach. Sterowanie przysłoną: Koło przysłony i slider na ekranie dotykowym do ręcznej regulacji przysłony w obiektywach sterowanych elektronicznie, przycisk przysłony do natychmiastowego automatycznego ustawiania przysłony w kompatybilnych obiektywach. Wymiary ekranu: 4” 1920 x 1080. Jasność ekranu: 1500 nitów Rodzaj ekranu: Pojemnościowy ekran dotykowy LCD. Obsługa metadanych: Automatycznie pobierane dane obiektywu z elektronicznych obiektywów L-Mount. Automatyczny zapis ustawień kamery, danych sensora ruchu i danych z klapsa, takich jak projekt, numer sceny, ujęcie i notatki specjalne. LUT 3D można także osadzić w metadanych plików Blackmagic RAW. Elementy sterujące: Dotykowe menu na 4″ ekranie. Przyciski dla innych elementów sterujących. 3 mapowalne klawisze skrótów. Zegar kodu czasowego: Bardzo dokładny zegar kodu czasowego. Mniej niż 1 klatka opóźnienia co 8 godzin. Łącza Całkowita liczba wyjść wideo: 1 x 12G-SDI do 2160p60 1 x USB typu C wizjera z zasilaniem, danymi, wideo i złączem blokującym. Całkowita liczba wejść wideo: Brak Analogowe wejścia audio: 1 x analogowe wejście audio mini XLR przełączalne pomiędzy poziomem liniowym i mikrofonowym z zasilaniem fantomowym (do +14dBu). 1 x wejście stereo 3,5 mm. Analogowe wyjścia audio: 1 x jack 3,5 mm do słuchawek. Wejścia referencyjne: Tri-Sync/Black Burst i kod czasowy. Interfejs komputera: USB typu C do nagrywania na dyski zewnętrzne, sterowania kamerą PTP i aktualizacji oprogramowania. Ethernet: 1 x złącze RJ45 10 Gb/s obsługuje 10/100/1000/10G BASE‑T. Standardy Standardy wideo HD: 1080p23.98, 1080p24, 1080p25, 1080p29.97, 1080p30, 1080p50, 1080p59.94, 1080p60 Standardy wideo Ultra HD: 2160p23.98, 2160p24, 2160p25, 2160p29.97, 2160p30, 2160p50, 2160p59.94, 2160p60 Zgodność SDI: SMPTE 424M, SMPTE 425M poziom A and B, SMPTE 2081‑1, SMPTE 2081‑10, SMPTE 2082‑1 i SMPTE 2082‑10. Próbkowanie audio SDI: Telewizyjna standardowa częstotliwość próbkowania 48 kHz i 24-bitów. Audio Mikrofon: Wbudowany mikrofon stereo. Wbudowany głośnik: 1 x głośnik mono. Nośniki Nośniki: 2 x slot karty CFexpress typu B, 1 x port USB typu C 10 Gb/s dla zewnętrznych nośników do nagrywania Blackmagic RAW i proxy H.264. Format nośników danych: Możliwość formatowania nośników do systemów plików ExFAT (Windows/Mac) lub HFS+ (Mac). Obsługiwane kodeki Kodeki: Blackmagic RAW Constant Bitrate 3:1 Blackmagic RAW Constant Bitrate 5:1 Blackmagic RAW Constant Bitrate 8:1 Blackmagic RAW Constant Bitrate 12:1 Blackmagic RAW Constant Bitrate 18:1 Blackmagic RAW Constant Quality Q0 Blackmagic RAW Constant Quality Q1 Blackmagic RAW Constant Quality Q3 Blackmagic RAW Constant Quality Q5 H.264 Proxy in 1920 x 1080, 8-bit 4:2:0 Sterowanie Sterowanie zewnętrzne: Urządzenia Blackmagic Zoom Demand i Blackmagic Focus Demand do sterowania kamerą i obiektywem za pomocą uchwytów statywu. Sterowanie kamerą przez iPad, Bluetooth, USB PTP. Zewnętrzne sterowanie niektórymi ustawieniami kamery, ostrością, przysłoną i zoomem w kompatybilnych obiektywach. Sterowanie kamerą za pomocą interfejsu API REST przez Ethernet. Zarządzanie siecią NTP: Obsługa protokołu synchronizacji czasu umożliwia synchronizację czasu w kamerze, gdy jest ona podłączona do sieci przez wybrany serwer NTP. Web Media Manager: Dzięki wyszukiwarce podłączonej przez Ethernet, Web Media Manager umożliwia dostęp, przeglądanie, pobieranie i usuwanie plików z dowolnego dysku podłączonego do kamery. FTP: Pobierz pliki z dowolnego dysku podłączonego do kamery za pomocą protokołu FTP. SMB: Udostępnianie plików za pomocą SMB Funkcje pamięci masowej Rodzaj nośnika pamięci masowej: 2 x CFexpress typu B 1 x szybki port USB typu C dla zewnętrznych nośników. Prędkość zapisywania danych (Częstotliwość zapisu w oparciu o 24 klatki na sekundę.) 12K - 12 288 x 8040: Blackmagic RAW 3:1 - 1,194 MB/s Blackmagic RAW 8:1 - 448 MB/s Blackmagic RAW 12:1 - 299 MB/s Blackmagic RAW 18:1 - 199 MB/s Blackmagic RAW Q0 - 398 do 1,433 MB/s Blackmagic RAW Q1 - 326 do 796 MB/s Blackmagic RAW Q3 - 179 do 448 MB/s Blackmagic RAW Q5 - 120 do 358 MB/s 9K - 9408 x 6264: Blackmagic RAW 3:1 - 714 MB/s Blackmagic RAW 8:1 - 268 MB/s Blackmagic RAW 12:1 - 179 MB/s Blackmagic RAW 18:1 - 119 MB/s Blackmagic RAW Q0 - 238 do 857 MB/s Blackmagic RAW Q1 - 195 do 476 MB/s Blackmagic RAW Q3 - 107 do 268 MB/s Blackmagic RAW Q5 - 72 do 214 MB/s 8K - 8192 x 5360: Blackmagic RAW 3:1 - 533 MB/s Blackmagic RAW 5:1 - 320 MB/s Blackmagic RAW 8:1 - 200 MB/s Blackmagic RAW 12:1 - 133 MB/s Blackmagic RAW Q0 - 320 do 639 MB/s Blackmagic RAW Q1 - 228 do 533 MB/s Blackmagic RAW Q3 - 133 do 400 MB/s Blackmagic RAW Q5 - 100 do 266 MB/s 4K - 4096 x 2680: Blackmagic RAW 3:1 - 135 MB/s Blackmagic RAW 4:1 - 101 MB/s Blackmagic RAW 5:1 - 81 MB/s Blackmagic RAW 6:1 - 68 MB/s Blackmagic RAW Q0 - 202 do 336 MB/s Blackmagic RAW Q1 - 135 do 311 MB/s Blackmagic RAW Q3 - 101 do 238 MB/s Blackmagic RAW Q5 - 81 do 202 MB/s Formaty nagrywania Blackmagic RAW 3:1, 8:1, 12:1, 18:1, Q0, Q1, Q3 i Q5 przy pełnej szerokości lub wysokości sensora: 12 288 x 8040, 12 288 x 6912, 12 288 x 6480, 12 288 x 5112 and 9648 x 8040 z zakresem dynamiki Film, Extended Video lub Video lub niestandardowym LUTem 3D osadzonym w metadanych oraz jednoczesnym nagrywaniem plików proxy H.264 1920 x 1080. Blackmagic RAW 3:1, 8:1, 12:1, 18:1, Q0, Q1, Q3 i Q5 przy rozdzielczościach sensora Super 35 w trybie okienkowym: 9408 x 6264, 8688 x 4896, 9312 x 4896, 9312 x 3864 and 7680 x 6408 z zakresem dynamiki Film, Extended Video lub Video lub niestandardowym LUTem 3D osadzonym w metadanych oraz jednoczesnym nagrywaniem plików proxy H.264 1920 x 1080. Blackmagic RAW 3:1, 5:1, 8:1, 12:1, Q0, Q1, Q3 i Q5 przy pełnej szerokości lub wysokości sensora skalowanym do: 8192 x 5360, 8192 x 4608, 8192 x 4320, 8192 x 3408 and 6432 x 5360 z zakresem dynamiki Film, Extended Video lub Video lub niestandardowym LUTem 3D osadzonym w metadanych oraz jednoczesnym nagrywaniem plików proxy H.264 1920 x 1080. Blackmagic RAW 3:1, 4:1, 5:1, 6:1, Q0, Q1, Q3 i Q5 przy pełnej szerokości lub wysokości sensora skalowanym do: 4096 x 2680, 4096 x 2304, 4096 x 2160, 4096 x 1704 and 3216 x 2680 z zakresem dynamiki Film, Extended Video lub Video lub niestandardowym LUTem 3D osadzonym w metadanych oraz jednoczesnym nagrywaniem plików proxy H.264 1920 x 1080. Podane współczynniki zapisu dla parametru stałej jakości są wyłącznie orientacyjne. Rzeczywiste współczynniki zapisu są całkowicie zależne od tematyki zdjęcia. Oprogramowanie Zawarte oprogramowanie: Blackmagic OS DaVinci Resolve Studio dla Mac i Windows, razem z kluczem aktywacyjnym Blackmagic Camera Setup Odtwarzacz Blackmagic RAW Wtyczka Blackmagic RAW QuickLook Blackmagic RAW SDK Test szybkości Blackmagic RAW Systemy operacyjne Mac 14.0 Sonoma, Mac 15.0 Sequoia lub nowsza wersja Windows 10 i 11. Wymogi zasilania Zasilanie: 1 x zewnętrzny zasilacz 18 V DC 90 W. Zewnętrzne wejście zasilania: 1 x 2-pinowe złącze blokujące kompatybilne z Lemo. Rodzaj akumulatora: Seria BP-U. Zasilanie: 12 - 18 V Akcesoria Akcesoria opcjonalne: Blackmagic URSA Cine Handle Blackmagic URSA Cine EVF Blackmagic PYXIS Rosette Plate Blackmagic PYXIS Monitor Blackmagic PYXIS Monitor Kit Blackmagic PYXIS Monitor EVF Kit Specyfikacje środowiskowe Temperatura przechowywania: -20°C do 45°C (-4°F - 113°F) Temperatura robocza: 0°C do 40°C (32°F - 104°F) Wilgotność względna: 0% - 90% kondensacja nie występuje Elementy zawarte w zestawie Blackmagic Design PYXIS 12K Zaślepka dla wieżyczki obiektywu PYXIS Standard Plate PYXIS SSD Plate Zasilacz 90 W ze złączem blokującym i międzynarodowymi adapterami Pakiet powitalny Klucz aktywacyjny DaVinci Resolve Studio Gwarancja Gwarancja produktu: 1 rok ograniczonej gwarancji producenta.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Black Magic Design
Kolor
  • Czarne
Model
  • Blackmagic Design PYXIS 12K Arri PL
Stabilizacja obrazu
  • Brak
Przekątna wyświetlacza
  • 4"