automatyczny CTEK 40-107 CT5, 220 - 240 V, 12 V Katowice

CTEK CT5 START/STOP EU 40-107 Prostownik automatyczny 12 V 3.8 A Automatyczna ładowarka CT5 START/STOP Urządzenie CT5 START/STOP zostało specjalnie zaprojektowane do bezpiecznego i łatwego ładowania oraz ładowania podtrzymującego nowoczesnych pojazdów wyposażonych w system START/STOP. Nie trzeba …

od 556 Najbliżej: 41 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

CTEK CT5 START/STOP EU 40-107 Prostownik automatyczny 12 V 3.8 A Automatyczna ładowarka CT5 START/STOP Urządzenie CT5 START/STOP zostało specjalnie zaprojektowane do bezpiecznego i łatwego ładowania oraz ładowania podtrzymującego nowoczesnych pojazdów wyposażonych w system START/STOP. Nie trzeba naciskać żadnych przycisków ani dokonywać żadnych ustawień. Ta łatwa w obsłudze inteligentna ładowarka to idealne rozwiązanie umożliwiające utrzymanie idealnego stanu naładowania akumulatora AGM lub EFB, maksymalizację wydajności pojazdu, wydłużenie żywotności akumulatora i zmniejszenie emisji CO2. • W pełni zoptymalizowany do akumulatorów START/STOP, np. akumulatorów AGM i EFB. • Łatwy w użyciu, z łatwym do zrozumienia wyświetlaczem. • W pełni automatyczny załadunek. • Nieiskrzący i zabezpieczony przed odwrotną polaryzacją. Uwaga! Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Jeśli możemy poprawić go dzięki Tobie, prosimy o kontakt. Equipment: Urządzenie CT5 START/STOP zostało specjalnie zaprojektowane do ładowania i ładowania podtrzymującego akumulatorów pojazdów wyposażonych w system Start/Stop. Chociaż technologia Start/Stop jest bardzo przyjazna dla środowiska, może uszkodzić akumulator znaczne obciążenie, szczególnie w starszych pojazdach. Utrzymując akumulator w pełni naładowany, możesz w pełni wykorzystać zalety technologii Start/Stop, takie jak zwiększone zużycie paliwa i zmniejszona emisja spalin. Jeśli często pokonujesz krótkie dystanse, raz w miesiącu użyj CT5 START/STOP, aby utrzymać akumulator w jak najlepszym stanie. Kiedy jedziesz na wakacje, wystarczy podłączyć ładowarkę do akumulatora, aby Twój pojazd był gotowy do pracy, gdy wrócisz. Technical specifications: Dalsze dane techniczne: Wejście 220-240VAC, 0,5A; wyjście 12VDC · Długość kabla: 1.185 m · Głębokość produktu: 65 mm · Maksymalna rekomendowana pojemność akumulatora 12 V: 130 Ah · Minimalna rekomendowana pojemność akumulatora 12 V: 14 Ah · Napięcie akumulatora: 12 V · Odpowiedni do akumulatorów: AGM,ołowiowo-wapniowy,żelowy,kwasowo-ołowiowy,włókninowy,#####LiFePO4,litowy · Prąd ładowania dla 12 V: 3.8 A · Stopień ochrony IP: IP65 · Szerokość produktu: 168 mm · Waga: 1.8 kg · Wysokość produktu: 38 mm

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Ctek
Natężenie maksymalne (A)
  • 3,8

Opinie automatyczny CTEK 40-107 CT5, 220 - 240 V, 12 V Katowice

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
5 na podstawie 1 opinia
  • Użytkownik Ceneo
    5
    Bardzo praktyczna ładowarka, typowo przeznaczona dla samochodów z systemem start/stop z akumulatorami EFB i AGM. Wlasciwie powiem: Obowiązkowe wyposażenie po zakupie samochodu z systemem Start-stop! Używam ją na moim akumulatorze EFB i ładuję bez odpinania od samochodu. Maksymalne napięcie 14.55V i 3.8A. Polecałbym wszystkim, którzy mają właśnie konieczność doładowania akumulatora co jakiś czas bo system s/s jest bezlitosny dla akumulatora. Ładowarka pracuje u mnie jakieś 7 godz. (akumulatora 70 Ah) a sama obsługa polega tylko na podpięciu do "+" i do specjalnego złącza "-" nad akumulatorem (nie do minusa akumulatora!), później do gniazdka. Ładowarka jest więc prosta, skuteczna a prąd 3.8A wystarczający do takich zadań. Jeśli ktoś nie chce się doktoryzować a poprostu doładować akumulator to polecam! Jeszcze jedno, jesli pojawia się w samochodzie komunikat w stylu: niskie napięcie akumulatora... zostanie naładowany w czasie jazdy... to nie jest to prawda, chyb że wybieracie w długą kilugodzinną podróż .... najwyższa pora podładować akumulator. U mnie akumulator zaczął okazywać pierwsze oznaki końca po 3 latach.... dzięki też tzw systemowi odzysku energii.