Język rzeczy. Dizajn i luksus moda i sztuka. W jaki sposób przedmioty nas uwodzą Kartuzy

4,77
11 opinii

Język rzeczy dizajn i luksus moda i sztuka w jaki sposób przedmioty nas uwodzą ❤️ Karakter ❤️ ✔️ Z jakiego powodu niektóre przedmioty stają się fetyszami a inne archetypami? Jakie rytuały towarzyszą użytkowaniu przedmiotów i czy Włosi odbierają telefon tak samo jak Brytyjczycy? Dlaczego jedne …

od 27,90 Najbliżej: 26 km

Liczba ofert: 3

Oferta sklepu

Opis

Język rzeczy dizajn i luksus moda i sztuka w jaki sposób przedmioty nas uwodzą ❤️ Karakter ❤️ ✔️ Z jakiego powodu niektóre przedmioty stają się fetyszami a inne archetypami? Jakie rytuały towarzyszą użytkowaniu przedmiotów i czy Włosi odbierają telefon tak samo jak Brytyjczycy? Dlaczego jedne przedmioty zużywają się szybciej a inne wolniej? W jaki sposób dizajnerzy z projektantów stali się twórcami opowieści? Co dziś jest prawdziwym luksusem: posiadanie pewnych rzeczy czy raczej rezygnacja z nich? Dlaczego dajemy się wciągać w obłędny trans konsumeryzmu? Na te pytania, a także wiele innych, odpowiada Deyan Sudjic, dyrektor Design Museum w Londynie. Odwołując się do konkretnych przykładów z historii i współczesności, pokazuje on, że dizajn to swoisty język, który podlega ewolucji i który warto nauczyć się czytać. Dzięki temu będziemy mogli lepiej zrozumieć otaczający nas świat i staniemy się bardziej świadomymi odbiorcami, a może nawet uda nam się uniknąć niektórych pułapek konsumpcjonizmu. Wciągający, błyskotliwy esej, który zmienia spojrzenie na wiele rzeczy. Deyan Sudjic jest dyrektorem Design Museum w Londynie. Opublikował wiele książek na temat architektury i dizajnu, m.in. The Edifice Com-ex: How the Rich and Powerf- Shape the World, 100 Mile City i Norman Foster: A Life in Architecture. Współtworzył miesięcznik poświęcony architekturze "Blueprint", jako krytyk współpracował także z "The Observer". W 2002 roku był dyrektorem Biennale Architektury w Wenecji. Autorzy: Deyan Sudjic EAN: 9788362376292 Głębokość: 17.000000 ISBN: 978-83-62376-29-2 Liczba stron: 256 Oprawa: Miękka Rodzaj: Książki Rok wydania: 2013 Szerokość: 128 Wydanie: 1 Wydawnictwo: Karakter Wysokość: 210 ✔️ Autorzy: Deyan Sudjic Wydanie: 1 Rok wydania: 2013 Oprawa: Miękka ISBN: 978-83-62376-29-2 Wysokość: 210 EAN: 9788362376292 Szerokość: 128 Głębokość: 17.000000 Rodzaj: Książki Wydawnictwo: Karakter Liczba stron: 256 Produkt fabrycznie nowy. ➡️ Kategoria :Kultura i rozrywka/Książki i Komiksy Język rzeczy dizajn i luksus moda i sztuka w jaki sposób przedmioty nas uwodzą ✅ Karakter ✅ Numer: 9788362376292, PLA-9788362376292. ✅ Waga: 0.22 kg.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Deyan Sudjic
Wybrane wydawnictwa
  • Septem
Okładka
  • Miękka
Format
  • 4x4 cm
Rok wydania
  • 2013
Ilość stron
  • 248
Język oryginału
  • Angielski
ISBN
  • 9788362376292

Opinie Język rzeczy. Dizajn i luksus moda i sztuka. W jaki sposób przedmioty nas uwodzą Kartuzy

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4,77 na podstawie 11 opinii
  • Marta
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Kapitalna książka, która sama w sobie staje się produktem "must have" (o takowych jest w niej mowa ;)). Wydrukowana na naprawdę świetnej jakości papierze, co ostatnio jest dość rzadkie, niestety. Odstraszać może ewentualnie cena, bo jak na książkę tych gabarytów jest dość wysoka, niemniej jak najbardziej jej warta.
    • papier najwyższej jakości
    • świetnie zaprojektowany
    • przemyślany
  • Teo. B.
    4,5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Obowiązkowa pozycja dla zawodowych projektantów, jak i wszystkich, którzy interesują się dizajnem jako działalnością kulturotwórczą.
    • jakość wydania
  • sara
    4,5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    wyglad i tresc ksiazki zostaly specjalnie przemyslane i zaprojektowane, polecam dla zainteresowanych dizajnem i reklamą
    • akcja
  • Mirek
    4,5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    KSIĄŻKA CENNA ZE WZGLĘDU NA TREŚĆ; FORMA EDYTORSKA ADEKWATNA.
    • jakość wydania
  • Użytkownik Ceneo
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Niezwykła inspiracja