Wideotwórca. Jak tworzyć filmy w social mediach Kargowa

Kamera, akcja, cięcie i... publikacja na YouTubie, Instagramie, TikToku W social mediach autentyczność to potęga ... ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach społecznościowych występuje osobiście, …

od 36,92 Najbliżej: 29 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Kamera, akcja, cięcie i... publikacja na YouTubie, Instagramie, TikToku W social mediach autentyczność to potęga ... ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach społecznościowych występuje osobiście, korzystając przy tym ze swojego potencjału wyrażonego ciepłym głosem, ekspresją przekazu i mową ciała? Jeśli czujesz, że to może być właściwa droga dla Ciebie, ale wciąż masz wątpliwości, ta książka z pewnością je rozwieje. Anna Oszajca napisała ten poradnik, by pomóc Ci doskonalić umiejętności i poszerzyć możliwości rozwoju w zakresie wideomarketingu. Podzieli się z Tobą wiedzą i praktycznymi wskazówkami, podsunie inspiracje, dzięki którym nagrywane przez Ciebie materiały wideo będą jeszcze ciekawsze i ... oczywiście ... autentyczne, a tym samym mocniej przemówią do odbiorcy. Pomoże Ci się pozbyć lęku przed kamerą i wskaże sztuczki, które sprawią, że łatwiej się z nią zaprzyjaźnisz. Podpowie, jakie rodzaje filmów warto kręcić, i omówi sposoby na robienie tego szybko i dobrze. Przybliży Ci także zagadnienia związane z domowym studiem nagrań ... dowiesz się między innymi, w jaki sposób je urządzić i w jaki sprzęt wyposażyć. Spis treści: Spis treściWstępSCENA 1. Jak rewolucja w mediach zmienia sposób komunikacji?SCENA 2. Lęk przed kamerą. Jak go pokonać? Jak poradzić sobie z lękiem? A teraz czas na nagrodę!Czym jest stres? Jak radzić sobie z hejtem?Jak odróżnić hejt od krytyki?SCENA 3. Nagrywanie wideo to nie sprint ekstremalny Stawiaj na realne celeAutosugestia i wizualizacjaAkceptacja błęduPorażkę obracaj w sukcesBądź unikatem!Inny nie znaczy gorszy!Nie odpuszczaj!Czy wiesz, co dzisiaj porywa odbiorców?SCENA 4. Pierwsze wrażenie ma znaczenie, czyli jak przyciągnąć uwagę widzaEfekt aureoliJak przyciągnąć uwagę widza?Mowa ciała, czyli jak się zachować przed kamerą? Model AIDAJak gestykulować w kierunku kamery?Co robić z rękami podczas nagrania? AparycjaKontakt wzrokowy Odległość twarzy od ekranuSCENA 5. Jak mówić do kamery? Tempo wypowiedzi i dykcjaPrzerywniki Pokochaj pauzę! TempoIntonacjaJak zaciekawić widzów?Co zrobić, kiedy zapomnisz treści?Co robić, kiedy rozpraszają Cię komentarze? FlowSCENA 6. Klient. Jak tworzyć personę zakupową? Tworzenie persony zakupowejMotywacja klientówSiła reklamyTechniki marketingoweCztery krokiwideokomunikacjiObszary Twojego działania. Wartość postrzeganaSCENA 7. Inspiracja, czyli o narzędziach do wyszukiwania pomysłówDialog z odbiorcąAnaliza konkurencjiBenchmarkingIntrospekcja - osobiste źródło inspiracjiAnswer The PublicTitle GeneratorGoogle TrendsBrand24CanvaPinterestHasztagiSCENA 8. Jak tworzyć treści wideo? NagłówekWstępRozwinięcieZakończenieSCENA 9. Rodzaje filmów wideo Podział filmów ze względu na celVideo visual content Case studyWideo z humoremFilmy zza kulisWywiadObalaj mity Filmy instruktażoweFilm demonstracyjnyRecenzja produktuWideo z referencjami Transmisja na żywoStorytellingSCENA 10. Jak stworzyć domowe studio nagrań? Podstawowe wyposażenie studia nagrańZasady projektowania studiaSCENA 11. Edycja wideo Rodzaje montażuSCENA 12. Jak tworzyć regularnie? Konsekwencja w publikowaniuZakończenie O autorze: Anna Oszajca — trenerka wideo, producentka i reżyserka wideokampanii w social mediach, kreatorka marek osobistych i biznesu, mówczyni, kolekcjonerka sztuki, melomanka.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Anna Oszajca
Format
  • 140x208
Rok wydania
  • 2024
Ilość stron
  • 248
Okładka
  • Miękka
ISBN
  • 9788328907546
Wybrane wydawnictwa
  • Onepress