Zdjęcie Programowanie gier Wzorce - Kamień Krajeński

Programowanie gier Wzorce Kamień Krajeński

Największym wyzwaniem dla wielu programistów jest ukończenie pracy nad grą. Większość projektów nie dobiega końca, gdyż ich autorzy są przytłoczeni złożonością i poziomem skomplikowania kodu. Książka Programowanie gier. Wzorce rozwiązuje ten problem. Opierając się na swoim wieloletnim …

Ostatnia znana cena: 84,24 zł Najbliżej: brak

Liczba ofert: 0

Opis

Największym wyzwaniem dla wielu programistów jest ukończenie pracy nad grą. Większość projektów nie dobiega końca, gdyż ich autorzy są przytłoczeni złożonością i poziomem skomplikowania kodu. Książka Programowanie gier. Wzorce rozwiązuje ten problem. Opierając się na swoim wieloletnim doświadczeniu, autor zebrał sprawdzone wzorce projektowania gier, aby zoptymalizować proces ich tworzenia. Zostały one zorganizowane jako niezależne przepisy, dzięki czemu możesz wybrać tylko te wzorce, których potrzebujesz w swojej pracy. Omówione wzorce mają sprawić, że kod będzie czystszy, łatwiejszy do zrozumienia i szybszy. Powstało już wiele książek o programowaniu gier. Dlaczego miałabyś przeczytać właśnie tę? Nie jest to kolejna książka, która skupia się wyłącznie na wąskich, technicznych zagadnieniach. Nie jest to też publikacja, która próbuje objąć swoim zakresem wszystkie najróżniejsze elementy konkretnego silnika gry, prowadząc do tego, że będziesz w stanie tworzyć gry tylko w tym konkretnym środowisku. Zamiast tego, dostaniesz zestaw szczegółowo dopracowanych, najlepszych wzorców, wyselekcjonowanych przez doświadczonego programistę gier, który pracował m.in. nad takimi hitami jak seria gier Madden. Wszystko to, abyś mógł poświęcić swój czas na tworzenie nowych rzeczy, a nie na wymyślanie na nowo tego, co już istnieje. Książka jest podzielona na trzy duże części. Pierwsza stanowi wprowadzenie i nadaje ogólne ramy całej pracy. Część druga omawia kilka klasycznych i uniwersalnych wzorców programowania. W każdym rozdziale autor wypróbowuje jeden z nich i omawia jego zastosowanie w programowaniu gier. Trzecia, ostatnia część to gwóźdź programu. Przedstawia ona trzynaście wzorców projektowych niezbędnych w procesie programowania gier. Programowanie gier. Wzorce – Klucz do Sukcesu w Tworzeniu Gier „Programowanie gier. Wzorce” to niezbędna lektura dla każdego programisty, który pragnie skutecznie zakończyć swoje projekty gier. Książka ta, oparta na wieloletnim doświadczeniu autora, oferuje sprawdzone wzorce projektowania, które ułatwiają proces tworzenia gier, czyniąc go bardziej zrozumiałym i efektywnym. Dla kogo jest ta książka? Programiści gier na różnych poziomach zaawansowania Osoby uczące się programowania gier Twórcy gier indie szukający efektywnych rozwiązań Specjaliści w dziedzinie informatyki i programowania Co zyskasz dzięki tej publikacji? Praktyczne wzorce projektowe, które można zastosować w codziennej pracy Lepszą organizację kodu, co prowadzi do jego większej czytelności Optymalizację procesu tworzenia gier, co zwiększa szanse na ukończenie projektów Możliwość wyboru tylko tych wzorców, które są potrzebne w danym projekcie Kluczowe tematy i obszary Wzorce projektowe w programowaniu gier Optymalizacja kodu i procesów tworzenia gier Praktyczne podejście do programowania Rozwiązywanie problemów związanych z złożonością kodu O Wydawcy Wydawnictwo Naukowe PWN to renomowany wydawca, który od lat dostarcza wysokiej jakości publikacje z zakresu nauki i techniki. Specjalizuje się w literaturze akademickiej oraz podręcznikach, które wspierają rozwój wiedzy w różnych dziedzinach, w tym informatyce. Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktuWydawnictwo Naukowe PWN Spółka AkcyjnaGottlieba Daimlera 202-460 Warszawaasystent.marketing@pwn.com.pl22 6954321

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • ROBERT NYSTROM
Wybrane wydawnictwa
  • PWN
Okładka
  • Miękka
Rok wydania
  • 2020
Ilość stron
  • 380
Język oryginału
  • Angielski
Tematyka
  • Programowanie
ISBN
  • 9788301210373
Model
  • miękka

Opinie Programowanie gier Wzorce

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
5 na podstawie 1 opinia
  • r...5
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Ksiazka o tytule Programowanie gier Wzorce zapoznala mnie z tematyka C++.Czytelnik moze sie dowiedziec w niej o jezyku C++ i porownac z latwiejszymi do nauki innymi jezykami programowania.W kazdym badz razie autor ksiazki opisuje na czym polega ten jezyk.Mozna sie duzo o nim dowiedziec.