Zdjęcie Paradygmaty dydaktyki. Myśleć teorią o praktyce - Kamień Krajeński

Paradygmaty dydaktyki. Myśleć teorią o praktyce Kamień Krajeński

Dydaktyka – jak każda dyscyplina naukowa – wyłania się i rozwija na skrzyżowaniu własnych badań oraz innych nauk. Dla rozumienia uczenia się i nauczania szczególnie istotne są impulsy płynące z socjologii, psychologii, politologii, antropologii, a współcześnie także neuronauk. Wiedza dydaktyczna …

Ostatnia znana cena: 59,94 zł Najbliżej: brak

Liczba ofert: 0

Opis

Dydaktyka – jak każda dyscyplina naukowa – wyłania się i rozwija na skrzyżowaniu własnych badań oraz innych nauk. Dla rozumienia uczenia się i nauczania szczególnie istotne są impulsy płynące z socjologii, psychologii, politologii, antropologii, a współcześnie także neuronauk. Wiedza dydaktyczna nie jest nam potrzebna jedynie do tego, by po jej śladzie interpretować zdarzenia na lekcjach i stosować rekomendowane strategie, ale staje się niezbędna, by zrozumieć własne głęboko ukryte założenia i być zdolnym do krytycznej refleksji nad nimi, a czasem też do zmiany swoich uprzednich wyborów.Proponowany podręcznik poświęcony jest próbie ustalenia zróżnicowania teoretycznego i metodologicznego, z jakim mamy do czynienia na gruncie dydaktyki. Jego celem jest wskazanie i porównanie ze sobą najważniejszych odmian myślenia dydaktycznego i związanych z nim praktyk nauczania oraz dyskusji, jakie na ich temat są toczone. Nie chodzi w nim jednak o opisanie ostatecznych rozstrzygnięć, a jedynie o umożliwienie studentom – przyszłym nauczycielom i pedagogom – zdobycie orientacji w teoriach i zjawiskach dydaktycznych, jakie można zaobserwować w krajach, w których rozwijana jest akademicka refleksja dydaktyczna i organizowane są instytucjonalne formy kształcenia. Paradygmaty dydaktyki – Myśleć teorią o praktyce „Paradygmaty dydaktyki” to publikacja, która łączy teoretyczne podejścia do dydaktyki z praktycznymi aspektami nauczania. Książka ta jest nieocenionym źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy pragną zrozumieć złożoność procesów uczenia się i nauczania w kontekście różnych dyscyplin naukowych. Dla kogo jest ta książka? Nauczyciele i wykładowcy pragnący wzbogacić swoje metody nauczania Studenci kierunków pedagogicznych i dydaktycznych Badacze i teoretycy zainteresowani dydaktyką i jej rozwojem Osoby pracujące w instytucjach edukacyjnych, które chcą zrozumieć teoretyczne podstawy swojej praktyki Co zyskasz dzięki tej publikacji? Głębsze zrozumienie różnorodnych paradygmatów dydaktycznych Umiejętność krytycznej refleksji nad własnymi założeniami edukacyjnymi Praktyczne wskazówki dotyczące zastosowania teorii w praktyce nauczania Możliwość porównania różnych podejść do dydaktyki i ich wpływu na proces nauczania Kluczowe tematy i obszary Teoretyczne podstawy dydaktyki Metodologia badań w dydaktyce Interdyscyplinarne podejścia do nauczania Krytyczna refleksja w edukacji O Wydawcy Wydawnictwo Naukowe PWN to renomowany wydawca, który od lat dostarcza wysokiej jakości publikacje naukowe i edukacyjne. Specjalizuje się w literaturze z zakresu nauk humanistycznych, oferując książki, które są nie tylko źródłem wiedzy, ale także inspiracją do dalszych badań i refleksji. Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktuWydawnictwo Naukowe PWN Spółka AkcyjnaGottlieba Daimlera 202-460 Warszawaasystent.marketing@pwn.com.pl22 6954321

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Dorota Klus-Stańska (red.)
Wybrane wydawnictwa
  • PWN
Okładka
  • Miękka
Rok wydania
  • 2018
Ilość stron
  • 248
ISBN
  • 9788301201500
Model
  • miękka

Opinie Paradygmaty dydaktyki. Myśleć teorią o praktyce

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
5 na podstawie 1 opinia
  • p...n
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.